Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
8841/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaudun kysymään, kun en tunne ennusteiden maailmaa ja merkitystä. Loreenilla näyttää olevan voittomahdollisuus jo 49%, Käärijällä 20%. Onko peli nyt suurin piirtein pelattu, kun välimatka vaan lisääntyy?

Vedonlyönti kuvastaa vain sitä, vedonlyöntiä. Lauantaina sitten nähdään mihin suuntaan ihmiset aktivoituvat, ja miten pahasti jury sössii homman 😅.

Tosikäärijät siellä kieli pitkällä odottavat viisukansojen typerysten rahoja.

Mä maksan mielelläni kympin siitä että äänestän Käärijää 20 kertaa lauantaina :D. On yksi halvimpia huveja, pelkkään elokuvaan tai ravintolassa käymiseen menis moninkertainen summa.

Äänestäjät on eri juttu kuin vedonlyöjät. Sun kymppi menee asiaan, vedonlyöntikertoimien vedättäjät ja oman maan videoiden katselukertojen ostajat on eri juttu.

Vierailija
8842/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaudun kysymään, kun en tunne ennusteiden maailmaa ja merkitystä. Loreenilla näyttää olevan voittomahdollisuus jo 49%, Käärijällä 20%. Onko peli nyt suurin piirtein pelattu, kun välimatka vaan lisääntyy?

Vedonlyönti kuvastaa vain sitä, vedonlyöntiä. Lauantaina sitten nähdään mihin suuntaan ihmiset aktivoituvat, ja miten pahasti jury sössii homman 😅.

Mä maksan mielelläni kympin siitä että äänestän Käärijää 20 kertaa lauantaina :D. On yksi halvimpia huveja, pelkkään elokuvaan tai ravintolassa käymiseen menis moninkertainen summa.

Ei Suomi voi Euroviisuissa äänestää omaa maataan!!

Täällä on ollut paljon ulkomailla asuvia suomalaisia ketjussa. Olettaisin, että hänkin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8843/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein näkyi portugalilaisen tuhero!

Minä näin vain punaiset pikkuhousut.

Vierailija
8844/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ostanut Käärijän CD:tä tai LP-levyä?

Ei ole tainnut olla Käärijän omaa LP:tä myynnissä? Ostaisin jos olisi.

Vierailija
8845/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa asut?

Vierailija
8846/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, tuo on vaan vedonlyöjien ennuste.

Vierailija
8847/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomi voi Euroviisuissa äänestää omaa maataan!!

Tiedän, koska olen viisuja 31 vuotta seurannut. Onneksi olen asunut myös viimeiset 20 vuotta ulkomailla ;).

Vierailija
8848/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat tyypit kuuntelee PB.tä ketkä käy Kalajoen juhannuksessa joka on amispoppikansan lempifestari

Muutkin kuuntelee. Minä, 62-vuotias naikkonen ystävineen käy säännöllisesti Porttareiden keikalla. Ollaan selvinpäin ja tanssitaan ja lauletaan mukana kaikki biisit. On ihan uus vaihde tullu elämään kun ollaan alettu käydä niiden keikoilla. Meillä on siellä hemmetin hauskaa. Vuoden sisällä 12 keikkaa käytynä, ympäri maata ollaan kierretty. Tuu mukaan!

Kaikenlaisia naikkosia siellä keikoilla pyöriikin. Tiedätkö mitä tuo sana tarkoittaa?

Vierailija
8849/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla,että ruotsalaiset itse ovat lähteneet joukolla liikkeelle.Pistävät viimeisetkin roponsa peliin.

Vierailija
8850/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedonlyöntitilastot kertovat ainoastaan sen, miten ihmiset ovat veikanneet. Loreenin voittoon uskotaan enemmän, koska se on perusturvallinen viisu.

Vierailija
8851/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa asut?

Tsekissä, äänestys maksaa täällä n. 50 senttiä kerta. Olin tiistaina baarissa katsomassa semin ja jengi sekosi aivan täysin Käärijästä.

Ihmettelisin todella paljon jos ei 12 tai 10 pistettä näy tuloksissa Tsekiltä Suomelle. Vain Moldova voisi hätyytellä tuota 12 pojon paikkaa, täällä on paljon väkeä sieltäpäin ja aiempina vuosina on muistaakseni sinne lähtenyt pisteitä.

Paitsi Serhatin vuonna Tsekki antoi 12 San Marinolle 😂😂😂. Say na na na!

Vierailija
8852/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärtänyt sitä Kroatian esityksen ydintä, ja oma musiikkipää ei löytänyt kappaleesta tarpeeksi koukkua. Moni vaikuttaa pitävän kuitenkin. Hassun näköinen se toki oli, ja hyvä esimerkki miten yksinkertaista visuaalisuutta voi käyttää tehokkaasti. Toivoisin meillekin välillä tuollaista luovaa yksinkertaisuutta (en tarkoita minimalismia tyyliin joku valospotti tms).

Mä ymmärrän Kroatin esityksen, yhdistelmänä se on viihdyttävä kaikessa omituisuudessaan, mutta sanoma on vakava. Toki tää on vaatinut vähän extra viisufaniutta, eli itselläkin auennut sanoituksiin perehtymisen jälkeen. Kai se vaatii vähän outoa huumorintajuakin. Pidän sitä sellaisena taideperformanssina. Eihän se itsenäisenä kappaleena mikään niin hyvä ole, että munkaan spotifyyn päätyisi. 😅

Valitettavasti se oli ihan kamala.Eniten minua häiritsi se,että olivat esityksen loppupuolella alusvaatteisillaan.Liittyikö se jotenkin siihen laulun sanomaan?Itse toivoin koko ajan,että loppuisi äkkiä.Kyllähän se kolahti,mutta ei mitenkään hyvällä tavalla.Kääryleen kappale sitä vastoin saa minut aina hymyilemään.Jeren hymy on niin valloittava.

Voi kuule. luulen että olivat siksi alushoususillaan, että maan omassa karsinnassa heillä oli ruusut kiinnitettynä peräpuolelle. Liekö tulivat bannatuksi, eikä päästetty esitykseen. Vain alushousut jäivät 🥺

Vierailija
8853/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa ollaan traktorikaupoilla

Toinen illan rauhanlauluista. Kroatia toki haistattaa hiiteen Likasangon isäntineen ja Sveitsin Remo ei halua sotia kun vesipyssyt muuttuvat ruumispusseiksi. Tšekki on vähintään puolikas kun teemansa on tytöt ja naiset sortoa ja sotia vastaan.

Vierailija
8854/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat tyypit kuuntelee PB.tä ketkä käy Kalajoen juhannuksessa joka on amispoppikansan lempifestari

Muutkin kuuntelee. Minä, 62-vuotias naikkonen ystävineen käy säännöllisesti Porttareiden keikalla. Ollaan selvinpäin ja tanssitaan ja lauletaan mukana kaikki biisit. On ihan uus vaihde tullu elämään kun ollaan alettu käydä niiden keikoilla. Meillä on siellä hemmetin hauskaa. Vuoden sisällä 12 keikkaa käytynä, ympäri maata ollaan kierretty. Tuu mukaan!

Kaikenlaisia naikkosia siellä keikoilla pyöriikin. Tiedätkö mitä tuo sana tarkoittaa?

Tiedän. Mutta oletin, että emme elä enää 1800 lukua.

Vierailija
8855/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen ku menette 😅. Kyllähän se yksi perheenäitikin sekosi Blind Channelista ja tatuoi jäsenten kuvat ylävartaloonsa. Mies ja lapset jäi ihmettelemään ku mamma lähti vähän kiertelemään.

Kuka mistäkin tykkää, mua ei sais "Porttareiden" keikalle vaikka maksettais. Se nainen etenkin herättää suoranaista raivoa sillä aerobicillään ja laulu on silkkaa tuubaa 🤷🏼.

JaloTiina sokaisisi kyllä raadit ja repäisisi ykköspisteet Loreeninkin nenän edestä näissä viisuissa huutamalla BUDAPEST! Ihan niinkuin UMK:ssa!

Muistatteko mitä bändi kirjoitti kun korvanappi ei toiminut:

"Hän teki sellaisen yli-inhimillisen ja musiikillisen urotyön ettei mitään järkeä. Ja missä paikassa, minkälaisen paineen alla. Kaikki hänen ajoitukset, laulukohdat ja liikkeet mitä olimme harjoitelleet olivat täydellisesti taimissa ja vireessä, yhtye kirjoittaa päivityksessään."

Mä vieläkin mietin oliko toi v tuilua.

Vierailija
8856/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Kroatia vai ihan oikeasti Vintiöt?

Kymmeniä vuosia vanha kulttibändi Balkanilla. Tunnettu älyllisestä ja piilopiikikkäästä annistaan maailmanmenon kommentoimessa. Tämä kappale on osa tekeillä olevaa musikaaliaan tästä ajasta, jossa elämme.

Vierailija
8857/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen ku menette 😅. Kyllähän se yksi perheenäitikin sekosi Blind Channelista ja tatuoi jäsenten kuvat ylävartaloonsa. Mies ja lapset jäi ihmettelemään ku mamma lähti vähän kiertelemään.

Kuka mistäkin tykkää, mua ei sais "Porttareiden" keikalle vaikka maksettais. Se nainen etenkin herättää suoranaista raivoa sillä aerobicillään ja laulu on silkkaa tuubaa 🤷🏼.

JaloTiina sokaisisi kyllä raadit ja repäisisi ykköspisteet Loreeninkin nenän edestä näissä viisuissa huutamalla BUDAPEST! Ihan niinkuin UMK:ssa!

"Hän teki sellaisen yli-inhimillisen ja musiikillisen urotyön ettei mitään järkeä. Ja missä paikassa, minkälaisen paineen alla. Kaikki hänen ajoitukset, laulukohdat ja liikkeet mitä olimme harjoitelleet olivat täydellisesti taimissa ja vireessä, yhtye kirjoittaa päivityksessään."

Miten sen voi ymmärtää v tuiluksi?

Vierailija
8858/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina lievästi nolottaa nämä mummo traktori -pakkomielteet, mitä entisen itäblokin maalaisilla aina on. Haluaisi antaa sympatiaa mutta nämä tällaiset itäblokkikarnevaalit on nähty aikas monta kertaa.

Tässä Ylen kääntäjä ei viitsinyt kääntää Mamaa äidiksi kun olisi syytetty Äiti Vennääseen viittaamisesta. Yle väisti samalla nujakan suoertiedottaja-Zaharovan kanssa (järkevästi).

Vierailija
8859/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen voi ymmärtää v tuiluksi?

No minun mielestäni se, että huutaa kerran Budapest mikrofonin ohi ja muuten juoksee ympyrää lavalla ei ole vielä mikään kovin yli-inhimillinen urotyö.

eri

Vierailija
8860/19410 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko me äänestää tänään?

Ketju on lukittu.