Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
761/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tulikin jo tulokset Virossa! Alika valittu :)

Jes! Ei ollut kovin vaikea arvata kyllä!

Oli silti ilahduttavan jännittävä äänestys. Juryn ensiksi antamissa äänissä oli suurta hajontaa.

Ai harmi, missasin sen. Jotenkin ihmisillä jänniä asenteita, esim ei balladia, entä jos balladi on hyvä? Mielummin keskinkertainen rock-kappale? Eikö voisi vaan antaa musiikin puhua riippumatta genrestä?

Mä ainakin itse käytän tällaista perustelua vaikka kirjaimellisesti tarkoitan, että ei keskinkertaista balladia, kun tarjolla on jotain muuta parempaa. En ymmärrä tota Alikan suosiota, kuulosti mun korvaan todella tylsältä. Alika on siinä mielessä riski valinta, että juryt eivät ole sitä auttamassa semeissä. Saa nähdä innostuvatko katsojat äänestämään riittävästi

Vierailija
762/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltan mittelöistä hylätty Aidan, joka oli haastamassa tv-yhtiötä oikeuteenkin, esiintyi lopulta väliaikanumerona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Rainin lapsoset olivat joutuneet menemään nukkumaan superfinaaliin mennessä :D

Vierailija
764/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iski viisumasennus. Yhtä pettymystä eilisilta.

Kroatia meni valitsemaan biisin, jolla varmuudella karsiutuvat ja mahdollisesti jäävät jumbosijalle. Viro valitsi tylsän, ja Italian valinnasta tuli Espanja 2021 takaumat. Mielenkiintoista nähdä miten saavat ääniä.

Romanian biisi on kökkö yritelmä, mutta ei olisi niin huono ilman mautonta esitystä, jollaisten luulisi kuolleen jo pois vuonna 2023. Latvia, Tanska ja Malta enemmän tai vähemmän keskinkertaisia, tosin olen ehkä positiivisesti yllättynyt Tanskan ja Maltan suhteen. Odotin vihaavani Tanskan biisiä, mitä ei tapahtunutkaan, ja Maltan biisistä jää toi saksofoni soimaan päähän.

Näyttää tosi huonotasoiselta tämä vuosi. Mun viimeiset toivot on Suomi ja Serbia. Jos kummassakaan ei tehdä oikeita valintoja niin en tiedä haluanko katsoa viisuja. No, jos Käärijä lähetetään niin hyvä menestys on tässä joukossa kyllä taattu ja todennäköistä monella muullakin ehdokkaalla.

Vierailija
765/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kovin hullaantunut tähän mennessä valituista biiseistä. Ainoastaan Belgiasta tykkään. Italia on taattua italialaatua, eli ei huono. Muut aika blääh. Tämä on tietty hyvä juttu Suomen kannalta! Näitä muitten maiden kappleita kun kuuntelee niin UMK on tosi tasokas tänä vuonna.

Minä olin vaikuttunut Eesti Laulin ehdokasvalikoimasta. Heillä oli hyvin laidasta laitaan musiikkia verrattuna UMK:hon. Ymmärrän, miksi Alika oli suosittu, mutta mitä muuten tulee kappaleeseen, liian usein Euroviisut tuudittavat uneen balladiputkella. Unessa ei erota hyvää balladia huonosta.

Vierailija
766/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se on. Italia saisi voittaa koko euroviisut. Mahtava laulu ja taitava laulaja. Viro saisi myös sijoittua.

Vierailija
767/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatialla typerä vitsi viisu. Eikös nämä olleet muodissa viisuissa joskus 2010-luvun molemmin puolin. 

Viiksistä tulee varmasti sanomista.

Vierailija
768/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 viisua jo valittu. Onpa kökkö tarjonta tänä vuonna. Kukaan ei halua voittaa viisuja?

Vierailija
769/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään oudoista edustajista, esim. Georgia viime vuonna, ja ymmärrän tuon poliittisen satiirin, mutta tästä kaikesta huolimatta en kestä Kroatian biisiä.

Vierailija
770/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin tullut tylsää edustajaa liukuhihnalta kun toistaiseksi vain Kroatia saanut mun huomion. Menköön finaaliin hullut ukot minun puolesta.

Vierailija
771/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 viisua jo valittu. Onpa kökkö tarjonta tänä vuonna. Kukaan ei halua voittaa viisuja?

Hyvin mahdollisesti on jo voittaja valittu.

Vierailija
772/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään oudoista edustajista, esim. Georgia viime vuonna, ja ymmärrän tuon poliittisen satiirin, mutta tästä kaikesta huolimatta en kestä Kroatian biisiä.

Kiitos vinkistä! Pidin sekä Georgian viimevuotisesta että tästä Kroatian biisistä. Kuolin tylsyyteen katsomalla Albanian ja Irlannin karsinnat, niin niiden jälkeen ei jaksa kaikkea aktiivisti seurata.

Vierailija
773/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroatialla typerä vitsi viisu. Eikös nämä olleet muodissa viisuissa joskus 2010-luvun molemmin puolin. 

Freddie Mercury -viikset?

Vierailija
774/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan ylivoimaista ennakkosuosikin asemaa vedonlyönneissä en ymmärrä. Jos ihmiset haluavat auttaa ja tukea Ukrainaa ei sitä thedä niin, että äänestetään Euroviisujen voittajaksi. Vaan tuetaan esim. rahallisesti hyväntekeväisyyden kautta.

Ukrainan viisu ei ole voittajaviisu, vaan ehkä joku top-15 korkeintaan. 

Vierailija
775/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskan biisi on kiva, mutta tuo kertosäkeen mikkiefekti on livessä liian kova eikä kuulosta hyvältä.

Vierailija
776/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatian LET 3:lla oli hieno musiikkivideo, mutta esityksestä puuttui samanlainen tyylikkyys.

Vierailija
777/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan ylivoimaista ennakkosuosikin asemaa vedonlyönneissä en ymmärrä. Jos ihmiset haluavat auttaa ja tukea Ukrainaa ei sitä thedä niin, että äänestetään Euroviisujen voittajaksi. Vaan tuetaan esim. rahallisesti hyväntekeväisyyden kautta.

Ukrainan viisu ei ole voittajaviisu, vaan ehkä joku top-15 korkeintaan. 

Niinpä. Eiköhän tuo vedonlyöntikupla poksahda Liverpoolissa. Ihmiset ovat jo turtuneet tähän sotaan, en mitenkään pysty uskomaan että Ukrainaa äänestettäisiin niin paljon että pääsisivät edes top vitoseen.

Umk tuntuu nyt moninkertaisesti kiinnostavammalta kun taso on muualla niin kehno.

Vierailija
778/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko riski että Kroatia diskataan? Eikös politikointi ole viisuissa kiellettyä?

Vierailija
779/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freddie Mercury -viikset?

Ei, vaan se pahempi.

Vierailija
780/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanialla tylsä biisi, mutta on sitä ennenkin hienon lava-shown ansiosta voitettu ja uskon, että Romania nousee top-5:een.

Näyttäisi siltä, että taso on varsin lattea. Jos Käärijä valitaan Suomen edustajaksi, niin voi sijoittua vaikka toiseksi. Ukrainaa tuskin kukaan voittaa.

Ketju on lukittu.