Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Milloin Viron voittaja selviää?
Joskus vähän klo 23 jälkeen
Välillä olen vilkuillut tota lähetystä ja aika hämmentävää katsottavaa tämä täytemateriaali, ainakin eestiä ymmärtämättä :D
Viron finalisteille sanottiin "Paljon onnee!", kun lopulliset sijoitukset selvisivät. Minne "Palju õnne!" on hävinnyt?
Colapesce & Dimartino on niin hyvä! Heidän äänissään ja biisissään jotenkin nostalgista tenhoavaa kaihoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Elodiella jotain vaikeuksia äänensä kanssa? Tosi harmi jos oli
Joo ei ihan kaikissa kohdissa kulkenut. Mutta vangitseva esitys, upea Elodie saisi puolestani olla Italian viisuedustaja
Samaa mieltä, olen kuunnellut kappaletta monta päivää repeatillä ja kolahtaa eniten kaikista kappaleista.
Harmikseni Elodie ei ole ollenkaan mikään ennakkosuosikki eikä hänen voittoaan kukaan varmaan odota.
Ja annettu vielä huonoin esiintymispaikka.
Vierailija kirjoitti:
Amadeus on 60 ja Giorgia 51 - luulin kumpaakin nuoremmaksi
Se on se Välimeren ruokavalio
Giorgian biisissä on hienot kasaritaustat ja mahtava ääni hänellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Elodiella jotain vaikeuksia äänensä kanssa? Tosi harmi jos oli
Joo ei ihan kaikissa kohdissa kulkenut. Mutta vangitseva esitys, upea Elodie saisi puolestani olla Italian viisuedustaja
Samaa mieltä, olen kuunnellut kappaletta monta päivää repeatillä ja kolahtaa eniten kaikista kappaleista.
Harmikseni Elodie ei ole ollenkaan mikään ennakkosuosikki eikä hänen voittoaan kukaan varmaan odota.
Ja annettu vielä huonoin esiintymispaikka.
Tuli sellainen olo, et on varmistettu että ei voita.
[quote
=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Amadeus on 60 ja Giorgia 51 - luulin kumpaakin nuoremmaksi
Se on se Välimeren ruokavalio
Ei paljoa makkaraa löydy lautaselta.
Ihanat hiukset tuolla naisjuontajalla Sanremossa. Taidanpa aamulla leikata itselleni polkan!
Vierailija kirjoitti:
Oho, tulikin jo tulokset Virossa! Alika valittu :)
Jes! Ei ollut kovin vaikea arvata kyllä!
Eiii Tananai kiitti biisinsä jälkeen videolla esiintyviä ukrainalaisia Lisaa ja Maksimia, alkaa itkettää!