Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
801/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto menee Ruotsiin.

Vierailija
802/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitto menee Ruotsiin.

Alapeukutin, mutta tottahan se toisaalta on, että jos joku Loreen sinne lähtee, niin on ihme jollei Ruotsi voita. Etenkin tämän vuoden tasolla.

Ukrainan kappale saattaa vedota amerikkalaisiin. Eikös se laulaja ole jostain sieltä ja muutenkin tuo on juuri niiden musiikkia tuollainen hiipimisbiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitto menee Ruotsiin.

Alapeukutin, mutta tottahan se toisaalta on, että jos joku Loreen sinne lähtee, niin on ihme jollei Ruotsi voita. Etenkin tämän vuoden tasolla.

Ukrainan kappale saattaa vedota amerikkalaisiin. Eikös se laulaja ole jostain sieltä ja muutenkin tuo on juuri niiden musiikkia tuollainen hiipimisbiisi.

Ei Alexander Rybak voittanut toistamiseen, tosin pääsi finaaliin vain olemalla Rybak. Kyllä sillä biisilläkin on iso merkitys. Amerikkalaisilla äänestäjillä nyt ei ole käytännössä juuri mitään merkitystä (tai millään yksittäisellä maalla sen puoleen), kun koko muu maailma antaa yhteensä pisteitä vain yhden edustajamaan verran.

Vierailija
804/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marco Mengonin biisi on kaunis, mutta olisin halunnut häneltä jotain paljon menevämpää (kuten Mi fiderò tai Ma stasera

Hyvä biisi, ja hyvin italialainen.

Vierailija
805/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitto menee Ruotsiin.

Ei Alexander Rybak voittanut toistamiseen, tosin pääsi finaaliin vain olemalla Rybak. Kyllä sillä biisilläkin on iso merkitys. Amerikkalaisilla äänestäjillä nyt ei ole käytännössä juuri mitään merkitystä (tai millään yksittäisellä maalla sen puoleen), kun koko muu maailma antaa yhteensä pisteitä vain yhden edustajamaan verran.

Eikä Saksan Lena voittanut toistamiseen. Vähän hassua lähettää sama artisti uudestaan.

Vierailija
806/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitto menee Ruotsiin.

Eikä Saksan Lena voittanut toistamiseen. Vähän hassua lähettää sama artisti uudestaan.

Jep. Onhan noita poikkeuksiakin tällä vuosituhannella, kuten Dima Bilan (ei tosin voittanut ekalla kerralla), mutta Venäjä on Venäjä.

Vierailija
807/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgialta on varmaan tiedossa tänä vuonna joku balladi, kun esiintyjä valitaan The Voice Georgian kautta?

Vierailija
808/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitto menee Ruotsiin.

Nykyviisujen voittoon tarvitaan sekä raatien että yleisön äänet. Jos tulee heikko viisuvuosi, niin Ruotsi voittaa kyllä raatiäänet. Mutta viime vuosina ruotsalainen tehotuotettu muovi ei ole enää uponnut yleisöön.

Loreenhan siellä ennakkosuosikki on. Biisillä on muuten samat tekijät kun Euphorialla.  

Vierailija
809/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa innostua että voittaja osallistuu toistamiseen. Eikä ole mitään Ruotsivihaa, ajatelkaa nyt joku Lordikin sinne.

Vierailija
810/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marco Mengonin biisi on kaunis, mutta olisin halunnut häneltä jotain paljon menevämpää (kuten Mi fiderò tai Ma stasera

Hyvä biisi, ja hyvin italialainen.

Hyvin, hyvin unettava...

Vierailija
811/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa innostua että voittaja osallistuu toistamiseen. Eikä ole mitään Ruotsivihaa, ajatelkaa nyt joku Lordikin sinne.

No jep! Nyt kaivataan ennemmin jotain freesiä, kuten Käärijä :D

Vierailija
812/19410 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä miten muu maailma äänestää. Tuli lähinnä Ruotsista mieleen, että iskeekö se tusinapoppi Euroopan ulkopuolellakin

Vierailija
813/19410 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kroatian biisi on kyllä aivan järkyttävä, enkä ymmärrä miten tollanen on voitu valita. Toisaalta kaikki kommentit mitä oon kroatialaisilta itseltään nähnyt on pelkästään positiivisia tän suhteen, sillä tää bändi on siellä kuulemma suosittu ja he itse tykkäävät tästä biisistä paljon. En voi sanoa olevani samaa mieltä, mutta kansa on näemmä puhunut.

Vierailija
814/19410 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Georgialta on varmaan tiedossa tänä vuonna joku balladi, kun esiintyjä valitaan The Voice Georgian kautta?

Se esiintyjähän on jo tosiaan valittu, Iru Khechanovi nimeltään. Genrestä en osaa sanoa kun biisiä ei ole vielä julkistettu.

Vierailija
815/19410 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitto menee Ruotsiin.

Tämä uusi äänestyskäytäntö on niin arvaamaton etten osaa yhtään veikata miten se vaikuttaa kokonaistulokseen. En ole lukenut niitä sääntöjä. Onko siellä siis niin, että Euroopan ulkopuolisten maiden pisteet ovat ikäänkuin yhden maan pisteet? Se olisi reilua. Muutenhan euroviisut ei ole enää eurooppalaiset.

Ja totta on kyllä tuo, minkä tässä moni mainitsikin, että pelkkä entisenä voittajana lavallemeno ei takaa menestystä. Ei muulloin, mutta tämä vuosi jos jatkuu tällaisena surkeiden tekeleiden kilpailuna, niin silloin etenkin Ruotsin suuri nimi on vahvoilla. Mitään väittelyä en tästä halua tehdä. Voin olla täysin väärässäkin. Selitin vaan miksi uskon Ruotsin pärjäävän.

Vierailija
816/19410 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitto menee Ruotsiin.

Tämä uusi äänestyskäytäntö on niin arvaamaton etten osaa yhtään veikata miten se vaikuttaa kokonaistulokseen. En ole lukenut niitä sääntöjä. Onko siellä siis niin, että Euroopan ulkopuolisten maiden pisteet ovat ikäänkuin yhden maan pisteet? Se olisi reilua. Muutenhan euroviisut ei ole enää eurooppalaiset.

Ja totta on kyllä tuo, minkä tässä moni mainitsikin, että pelkkä entisenä voittajana lavallemeno ei takaa menestystä. Ei muulloin, mutta tämä vuosi jos jatkuu tällaisena surkeiden tekeleiden kilpailuna, niin silloin etenkin Ruotsin suuri nimi on vahvoilla. Mitään väittelyä en tästä halua tehdä. Voin olla täysin väärässäkin. Selitin vaan miksi uskon Ruotsin pärjäävän.

Joo, koko muu maailma antaa sellasen yhden 1-2-3-4-5-6-7-8-10-12 setin pisteitä niin semeissä kuin finaalissakin. Vaikea sitä on kyllä ennustaa, että missäpäin muuta maailmaa eurofanit aktivoituvat äänestämään.

Joo oon samaa mieltä! Itse ymmärsin että puhuttiin Loreenin mahdollisuuksista vain koska on Loreen, mutta onhan se totta, että todennäköisesti sieltä tulee laadukkaampaa settiä kuin suurin osa tähänastisista kun on samat biisintekijätkin kuin Euphoriassa. Sen näkee sitten parin viikon päästä onko vanha liekki sammunut vai kaatuuko niihin bensaa. En uskalla tehdä vielä mitään arvioita Ruotsista ennen sitä, tällä hetkellä näyttää tosi kusiselta homma heille.

Vierailija
817/19410 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenhan osallistui muutama vuosi sitten Melodifestifaleniin sillä "statements" biisillä. Se ei päässyt edes finaaliin. Mitähän tällä kertaa on tarjolla. Mutta itse en jaksa innostua, että samalla reseptillä yritetään lähteä voittamaan viisuja. Pitää olla jotain raikasta ja täysin uutta. Niinkuin Käärijä tänä vuonna UMK:ssa. 

Vierailija
818/19410 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreenhan osallistui muutama vuosi sitten Melodifestifaleniin sillä "statements" biisillä. Se ei päässyt edes finaaliin. Mitähän tällä kertaa on tarjolla. Mutta itse en jaksa innostua, että samalla reseptillä yritetään lähteä voittamaan viisuja. Pitää olla jotain raikasta ja täysin uutta. Niinkuin Käärijä tänä vuonna UMK:ssa. 

Oho joo niinpä, olin itse tuolloin viisuhorroksessa niin oon näköjään missannut tän Loreenin edellisen yrityksen uusintaa voittonsa :D kävin katsomassa esityksen ja sen jälkeen yhä enemmän ihmetyttää ihmisten luotto siihen että Loreen tulee ja voittaa viisut

Siis oishan se kiva lähteä Liverpoolin takki auki ja varmana ennakkosuosikkina, mutta samaan aikaan ihan hiton tylsää ja masentavaa, jos biisien yleistaso jää tällaiseksi 😬

Vierailija
819/19410 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho joo niinpä, olin itse tuolloin viisuhorroksessa niin oon näköjään missannut tän Loreenin edellisen yrityksen uusintaa voittonsa :D kävin katsomassa esityksen ja sen jälkeen yhä enemmän ihmetyttää ihmisten luotto siihen että Loreen tulee ja voittaa viisut

Siis oishan se kiva lähteä Liverpoolin takki auki ja varmana ennakkosuosikkina, mutta samaan aikaan ihan hiton tylsää ja masentavaa, jos biisien yleistaso jää tällaiseksi 😬

Vielä voi esim Israel yllättää?

Vierailija
820/19410 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä voi esim Israel yllättää?

Jep, toivoa on vielä. Jospa Israel, Ranska ja Serbia tekis tästä kiinnostavampaa. Ja voihan sieltä tulla puskista joku perinteinen tylsimys tai altavastaaja.

Ketju on lukittu.