Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Instagramklippi kuulosti hemmetin epävireiseltä. Jos jonkun mielestä tuo on hyvä niin ei kait sitten siinä.
Samaa mieltä, tuossa äänessä kuuluu koko ajan sellainen häiritsevä kaiku ilmeisesti taustojen takia. En tiedä musiikkitermein...mutta ei kuulosta menevän taustojen kanssa ihan yhteen mikä tekee epäpuhtaan kuuloiseksi. Odotin myös genrenvaihdokseen ehkä hienompaa taustavaloa kuin pelkkää vihreää.
Mä mietin kanssa että millä keinoin se UMK:n lauluosuus saatiin kuulostamaan hyvältä ja nyt ei tunnu laulu onnistuvan millään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mutta en usko että Käärijä ylittää UMK:n esitystä siinä että se kuulostaa hyvältä ja en tiedä mihin kikkakolmosiin sekin perustui
Olin äimän käkenä että hän lauloi hyvin koska odotukseni ei olleet korkeat.
Koreografille kyssäri: miksi tuon tason laulaja pistetään juoksemaan ympäri lavaa? Hän selvisi UMK.sta koska liikkui aika minimaalisesti
Ootko nähnyt hänen live-esiintymisiään aiemmin? Eihän tuomukko paikoillaan osaa seistä, mokomakin paidaton riehuja.
-goreokrafi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cr0q6o_A6Vl/?igshid=NjZiM2M3MzIxNA==
Tuossa Käärijän karaoke
Eikös Käärijä ole räppäri? Tuskin se on tottunut laulaan tollasta hidasta
Hei, olen team Käärijä. Ihan hurmoksessa ja toivon parasta.
Mutta omaa biisiään ne kaikki noissa karaokeissa lauloivat eikä Cha cha chaata ole mitenkään hidastettu. Kyllä minusta esiintyjän täytyisi se oma kappale osata esittää. Olkoon räppäri, mutta jos kilpailee laulamalla, niin sitten pitää osata myös laulaa.
UMK meni hitsin hyvin. Oliko se ihan huijausta, kun näin erilaiselta kuulostaa??
Käyköhän Käärijälle niin kuin Sandhjalle? Hänen esityshän meni silleen että sen jälkeen Sandhja vaihtoi alaa ja painua maan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mutta en usko että Käärijä ylittää UMK:n esitystä siinä että se kuulostaa hyvältä ja en tiedä mihin kikkakolmosiin sekin perustui
Olin äimän käkenä että hän lauloi hyvin koska odotukseni ei olleet korkeat.
Koreografille kyssäri: miksi tuon tason laulaja pistetään juoksemaan ympäri lavaa? Hän selvisi UMK.sta koska liikkui aika minimaalisesti
Ootko nähnyt hänen live-esiintymisiään aiemmin? Eihän tuomukko paikoillaan osaa seistä, mokomakin paidaton riehuja.
-goreokrafi
Mutta keikoillaan hän ei kai laula vaan räppää.
-eri
Ei tästä tuu lasta eikä paskaa. V*ttu en kato koko viisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Instagramklippi kuulosti hemmetin epävireiseltä. Jos jonkun mielestä tuo on hyvä niin ei kait sitten siinä.
Samaa mieltä, tuossa äänessä kuuluu koko ajan sellainen häiritsevä kaiku ilmeisesti taustojen takia. En tiedä musiikkitermein...mutta ei kuulosta menevän taustojen kanssa ihan yhteen mikä tekee epäpuhtaan kuuloiseksi. Odotin myös genrenvaihdokseen ehkä hienompaa taustavaloa kuin pelkkää vihreää.
Ja siis nimenomaan laulua uusien taustojen kanssa EI ole harjoiteltu lavalla paljoa, siihen ei ole päästy syventyyn. Kääry itse sanoi sen podcastissa.
Hän kuulosti epävarmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Käärijän karaoke
Mutta omaa biisiään ne kaikki noissa karaokeissa lauloivat eikä Cha cha chaata ole mitenkään hidastettu. Kyllä minusta esiintyjän täytyisi se oma kappale osata esittää. Olkoon räppäri, mutta jos kilpailee laulamalla, niin sitten pitää osata myös laulaa.
UMK meni hitsin hyvin. Oliko se ihan huijausta, kun näin erilaiselta kuulostaa??
UMK:ssa oli taustanauhassa Käärijän omaa lauluääntä vahvasti tukemassa niin kuulostaahan se paremmalta kun oma ääni kuuluu moninkertaisena. Olen myös team Käärijä mutta minusta äänellä on merkitystä olkoonkin song contest eikä sininen contest.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa tulee ihan hirveetä kritiikkiä Käärijälle. Hänen olisi pitänyt tehdä sama kuin blind channel joka treenas kuin huippu-urheilija kisoihin.
Sit huomasin sellaisen jutun eilen illalla, että tiktok oli ihan täynnä Loreenia. Heräsköhän hänen somevastaavat vasta nyt siihen, että naapurimaan Häärijällä on ollut some hyppysissään jo monta kuukautta?
Mä pysyttelen sieltä pois. Voin vaan kuvitella sen kritiikin määrän. Vaikka olenkin Käärijäfani niin eihän tuo hyvältä nyt kuulosta. Eikä sille edes kummempia ehdi tekemään. Tuli oikeasti paha mieli Käärijän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cr_YYFyJ4nG/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ%3D%3D
Näyttää niin V ITUN HYVÄLTÄ!!! miten jaksaisi huomiseen odottaa
...mutta kuulostaako.. öööh.
Toivottavasti huomenna menee paremmin. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Käärijän karaoke
UMK:ssa oli taustanauhassa Käärijän omaa lauluääntä vahvasti tukemassa niin kuulostaahan se paremmalta kun oma ääni kuuluu moninkertaisena. Olen myös team Käärijä mutta minusta äänellä on merkitystä olkoonkin song contest eikä sininen contest.
Singing, ei sininen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis nimenomaan laulua uusien taustojen kanssa EI ole harjoiteltu lavalla paljoa, siihen ei ole päästy syventyyn. Kääry itse sanoi sen podcastissa.
Hän kuulosti epävarmalta.
Jep. Ja enää tuolle ei voi tehdä mitään. Sitä tässä ketjussa on moni yrittänyt sanoa. Käärijä itsekin sanoi että nyt vaan toivovat että uudet taustat toimii. Ei valitettavasti toimi.
Tuntuu, että aika monta asiaa on tehty vähän häseltäen ja vasemmalla kädellä. Ei ole mietitty taustanauha-asiaa ajoissa, hankittu varamonitoreja ja hienoja edustusasuja, panostettu lepoon ja treeniin keikkojen sijasta, esitystäkin on muutettu melko viime tippaan (umk:ssa possujuna ja nyt tuo varjojuttu oli kuulemma keksitty aika lopussa). Ja Käärijä vaan nauraa röhönaurua päälle, että ei tarvii olla niin täydellistä ja hiottua. Ehkä ei, mutta laatuvirheet kyllä herkästi huomaa tavan katsojakin puhumattakaan raadeista.
Miksi Käärijällä on melkein joka kuvassa kieli ulkona!? En tykkää yhtään!
No jos nyt Blind Channeliin verrataan niin ei se Joelinkaan laulusuoritus sieltä parhaasta päästä ollut. Hyvin pärjäsivät silti.
Tässä meidän vessa-Allun insta, olkaa hyvä: alluprkl
🤯
Ois pitänyt skipata nämä palstat ja katsoa vaan se huominen esitys. Nyt lähden fiiliksillä "epäonnistuminen se on luvassa". 😫 Siis luovutin vähän siinä kohtaa jo itsekin, kun tiesin että K:llä ei ole aikomustakaan himmata keikkatahtia, vaan mielummin ajaa äänensä ja itsensä loppuun ennen Liverpoolia. Sen jälkeen varovaiset toiveet nousseet, mutta nyt tämä totaalilynkkaus sai psyyken taas tolaltaan.
EEEIIIIIIIII!!!
Youtubessa tulee ihan hirveetä kritiikkiä Käärijälle. Hänen olisi pitänyt tehdä sama kuin blind channel joka treenas kuin huippu-urheilija kisoihin.
Sit huomasin sellaisen jutun eilen illalla, että tiktok oli ihan täynnä Loreenia. Heräsköhän hänen somevastaavat vasta nyt siihen, että naapurimaan Häärijällä on ollut some hyppysissään jo monta kuukautta?