Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mistä Allusta puhutte?
Allu on Jeren lapsuudenkaveri ja nykyinen manageri joka on matkalla mukana. Yhdessä tänpäiväisessä podcastissa selvisi ettei UMK:n taustanauhaa saakaan käyttää viisuesityksessä koska se on Käärijän omaa ääntä, joten pikapikaa keksivät että tämä Allu voi äänittää ne taustat itse.
Nämä harkat olivat ensimmäiset nyt sarjassaan joissa tämä Allun ääni kuului.
Ihan uskomatonta miten tällaista ei voitu selvittää etukäteen ja nauhoittaa laadukkaita taustoja ennen Britteihin lähtöä??
Tuntuu että koko manageritiimillä on ollut selkeä fokus keskittyä nyt siihen Suomen-keikkailuun ja viisuihin panostaminen on jäänyt toissijaiseksi (taustanauhat, korvanappi, hotellihuone)
Miks Iltalehdessä hehkutetaan esitystä ja Mikko Silvennoinen itkee onnesta ja täällä haukutaan vaikka ei oo nähty koko esitystä? En nyt ihan ymmärrä. :D
Vierailija kirjoitti:
Sellainen lässähdys sitten. Ei tuossa mitään ääntä säästellä. Tausta kuulostaa huonolta ja Käärijällä ei vaan ääni riitä.
Mulla jää kyllä huominen katsomatta. Harmi että tässä kävi näin.
No mä kyllä todellakin katson. Mikko silvennoisen kyynelehdintä oli sen verran vakuuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks Iltalehdessä hehkutetaan esitystä ja Mikko Silvennoinen itkee onnesta ja täällä haukutaan vaikka ei oo nähty koko esitystä? En nyt ihan ymmärrä. :D
No tää on just tätä!:D
Vierailija kirjoitti:
Mikko Silvennoinen on ainakin omassa instassa ihan fiiliksissä, kun näkee tämän ensi kertaa ja sanoo, että tässä on illan paras esitys. Ja hän oli paikan päällä.
Joo, mutta lähes kaikki muut paikalla olleet ovat kertoneet Käärijän ääniongelmista. Saako tuota taustanauhaa enää pelastettua? Tuskin. Huomenna sen pitäisi olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikko nyt itkee onnesta/liikutuksesta aina, joten sille en panis paljon painoarvoa.
Mulla ei oo instaa ja haluun nähdä kun Mikko itkee!
Mistä Ebu tiesi edes onko se käärijän ääni. Se ei ees kuulostanut käärijältä. Olisivat sanoneet että ei, se ei ole Käärijän ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Silvennoinen on ainakin omassa instassa ihan fiiliksissä, kun näkee tämän ensi kertaa ja sanoo, että tässä on illan paras esitys. Ja hän oli paikan päällä.
Joo, mutta lähes kaikki muut paikalla olleet ovat kertoneet Käärijän ääniongelmista. Saako tuota taustanauhaa enää pelastettua? Tuskin. Huomenna sen pitäisi olla kunnossa.
Eikös ääni ollut kunnossa tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko nyt itkee onnesta/liikutuksesta aina, joten sille en panis paljon painoarvoa.
Se kehu Tanskanki maasta taivaasee muistaakseni viisukuplassa. Tai joku maa se oli jolle en ihan niin paljon painoarvoa ois laittanu o.O
Vierailija kirjoitti:
Mistä Ebu tiesi edes onko se käärijän ääni. Se ei ees kuulostanut käärijältä. Olisivat sanoneet että ei, se ei ole Käärijän ääni
Se kuulosti niin muokatulta että hyvin ois menny jonkun toisen äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mistä Allusta puhutte?
Allu on Jeren lapsuudenkaveri ja nykyinen manageri joka on matkalla mukana. Yhdessä tänpäiväisessä podcastissa selvisi ettei UMK:n taustanauhaa saakaan käyttää viisuesityksessä koska se on Käärijän omaa ääntä, joten pikapikaa keksivät että tämä Allu voi äänittää ne taustat itse.
Nämä harkat olivat ensimmäiset nyt sarjassaan joissa tämä Allun ääni kuului.
Ihan uskomatonta miten tällaista ei voitu selvittää etukäteen ja nauhoittaa laadukkaita taustoja ennen Britteihin lähtöä??
Tuntuu että koko manageritiimillä on ollut selkeä fokus keskittyä nyt siihen Suomen-keikkailuun ja viisuihin panostaminen on jäänyt toissijaiseksi (taustanauhat, korvanappi, hotellihuone)
Mulla on ollut täysin sama tunne tästä keissistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään illalla sen pitäisi olla kunnossa, kun raadit saa ensivaikutelmansa esityksistä.
Onko tämä nyt joku Ruotsin keksimä keino pelastaa Loreenin tippuneet voittomahdollisuudet?
Suomen keikat olisi voinu jättää väliin ja levätä ne päivät. Ihmettelin miksi se kaahaa jonnekin Kuopioon niin että bolerot lentelee peräkontista😂
Täällä on nyt joku negailija, joka lyttää kaiken. Hus, mene pois sinä huonolla itsetunnolla varustettu.
Vierailija kirjoitti:
Norja näyttää huikeelta! top 5 materiaalia vaikka biisi on vähän vanhanaikainen
Norja voisi olla yllätysvoittajakin mm. Ranskan ja Israelin ohella, mikäli Ruotsi floppaa yleisöäänissä.
No mä en Mikon itkuihin hirveästi luottaisi, sehän intoilee ja tunteilee niin helposti muutenkin ja varmasti kotimaan ylpeys myös tässä vaikuttaa. Toki hieman yllätyin, ettei nimennyt parhaaksi esitykseksi suosikkiaan Loreenia.
Hotellihuoneet ja korvanapit lienee sellaisia asioita, mihin ei vain ole voinut vaikuttaa. Kaikille esiintyjille sama tekniikka ja hotellihuoneet arvotaan, muuten menisi aika sekavaksi hommat!
Näissä ketjuissa ollaan koko ajan huolissaan milloin mistäkin ja Kääryläinen se vaan porskuttaa. Hyvin se menee!
Sellainen lässähdys sitten. Ei tuossa mitään ääntä säästellä. Tausta kuulostaa huonolta ja Käärijällä ei vaan ääni riitä.
Mulla jää kyllä huominen katsomatta. Harmi että tässä kävi näin.