Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki Eurovision Podcastin jaksoon, jonka alussa haastatellaan Käärijän tanssijoita: https://pod.link/1617767675/episode/0f26ee2ee42623a88e399c99a015b126 Matti varsinkin puhuu tosi hyvää englantia.
Kiva haastattelu. Kaikki Suomen tanssijat puhuvat hyvää englantia, Matti aivan loistavaa. Hän onkin opiskellut ja työskennellyt USA:ssa jonkin aikaa.
Toinen miestanssija on hollantilainen. Hollantilaisethan puhuvat tosi hyvää englantia.
Eikös Etelkin asunut pitkään ulkomailla, eikä Katrikaan taida olla syntyjään suomalainen?
LOTLin versio on noussut trendaavissa jo sijalle 16. Että lujaa menee cha cha challa. Näkyy olevan myös jo Spotifyssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tulee lopun melodisesta osuudesta Ville Valo mieleen. Ihana :D <3
Mullekin tuli, mutten viittiny sanoa, kun vähän off topic. Aivan ihanan tumma, rouhea ja silti melodinen ääni tuolla laulajalla
Blood & Glitterissä kuulostaa yhdessä kohdassa ihan Valon ja Bowien rakkauslapselta.
Onkohan koskaan aiemmin levytetty kovereita kesken viisujen? Itse asiassa onko edes viisujen jälkeen tällaista tehty enää vuosiin?
V i tu n britit jos huhu on totta👿
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla myös EBUn älynväläys tuo X Factor -konsepti, ehkä saadaan pidettyä dramatiikkaa yllä pidempään. En vaan tajua miksi toimivaa pitää muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä huhu? Kieltävätkö Käärijän esityksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä huhu? Kieltävätkö Käärijän esityksen?
Käärijän kieli sensuroidaan esityksestä ja vihreä bolero viedään Charlesille kruunajaisiin.
Tuota harjoituskoostetta katsellessa pisti silmään miten hyvä ilmeiden kontrolli Käärijällä on. Ei vääntele naamaansa liian koomisesti, mutta kaikki ilmeet ovat kuitenkin sopivan dramaattisia.
Vertaa tätä vaikka Israeliin. Noan koregrafia on paljon vaativampi mutta se naaman vääntely ja tekemällä tehty vakava ilme häiritsevät. Viime vuoden Chanel hymyili koko esityksen ajan ja sai sen tuntumaan rennolta. Unicorn ei mielestäni sovi tuollaiseen väkinäiseen "boss bitch"- esittämistapaan ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuota harjoituskoostetta katsellessa pisti silmään miten hyvä ilmeiden kontrolli Käärijällä on. Ei vääntele naamaansa liian koomisesti, mutta kaikki ilmeet ovat kuitenkin sopivan dramaattisia.
Vertaa tätä vaikka Israeliin. Noan koregrafia on paljon vaativampi mutta se naaman vääntely ja tekemällä tehty vakava ilme häiritsevät. Viime vuoden Chanel hymyili koko esityksen ajan ja sai sen tuntumaan rennolta. Unicorn ei mielestäni sovi tuollaiseen väkinäiseen "boss bitch"- esittämistapaan ollenkaan...
Mikä Noa Kirel -ilme kuvastaa päiväänne tänään? :D
https://preview.redd.it/which-noa-kirel-are-you-feeling-like-today-v0-0…
Mulla 4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Noa Kirel -ilme kuvastaa päiväänne tänään? :D
https://preview.redd.it/which-noa-kirel-are-you-feeling-like-today-v0-0…
Mulla 4
Jestas, ei mitenkään erityisen imartelevia otoksia vaikka olikin suorittamassa vaativaa tanssikoreota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus ihan vaan lyhyiden harjoituspätkien perusteella:
1. semistä finaaliin:
Norja
Serbia
Portugal
Kroatia
Sveitsi
Israel
Moldova
Ruotsi
Tšekki
SuomiTippumassa: Malta, Latvia, Irlanti, Azerbaijan, Hollanti, joista Malta ja/tai Hollanti tosin saattaisi päästä jatkoon Kroatian ja ehkä Portugalin sijaan.
Mielipiteitä?
Itse veikkaan että malta pääsee lavashown ansiosta ja portugal taas ei sen puuttuessa. Klippien perusteella.
Nyt tekee mieli pyytää anteeksi, kun alapeukutin. Tuo Malta on vaan minulle niin pahnanpohjimmaisia koko vuonna. Liveklippi vaikutti enemmän musiikkivideolta.
Portugalista en osaa sanoa, miten käy. Kun itse puoliksi meinaan aina tykätä siitä, mutta kun se ei lähde yhtään. Olisi punaisia helmoja ja jotain sydämen palosta lauletaan ja sitten pläts.
Hollantilaiset laulaa hyvin, mutta ei ne tuosta ykkössemistä jatkoon pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä & Bojan 😂
ne on niin ihania.
Minusta tuo Bojan on erittäin karismaattinen ja hyvännäköinen,oikea namupala.Vaikuttaa myös noiden klippien perusteella todella mukavalta ja huumorintajuiselta.
Eikös voittaja ole ennalta päätetty? En enää usko rehellisiin euroviisuihin. Ja politiikkakin tullut mukaan jo aikaa sitten. Ruotsi todennäköisesti voittaa, ei siinä mikään auta. Toivottavasti olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla myös EBUn älynväläys tuo X Factor -konsepti, ehkä saadaan pidettyä dramatiikkaa yllä pidempään. En vaan tajua miksi toimivaa pitää muuttaa.
Ainahan pudotustilanne on jännittävä ja draamaa täynnä. Melloissa oli käytössä jo nyt, ehkä oli jo aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan pudotustilanne on jännittävä ja draamaa täynnä. Melloissa oli käytössä jo nyt, ehkä oli jo aikaisemminkin.
Ehkä näin, mä en muutenkaan ymmärrä miksi Melloja pidetään minään kultaisena standardina kansallisille karsinnoille tai musiikkishow'lle?
Alkaa olla aika kulahtanut konsepti, ei ole tarjonnut vuosiin mitään uutta kun taas UMK on vasta ihan parina viimeisenä vuotena alkanut nauttia suurta kansansuosiota. Olen lukenutkin mielipidekirjoituksia mm. siitä, kuinka UMK:n pisteytysjärjestelmä (75% painoarvo yleisöllä ja 25% raadeilla) olisi paljon parempi systeemi käytettäväksi myös itse viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on aina esiintyessään vakava ja keskittyneen näköinen. Hieno homma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus ihan vaan lyhyiden harjoituspätkien perusteella:
1. semistä finaaliin:
Norja
Serbia
Portugal
Kroatia
Sveitsi
Israel
Moldova
Ruotsi
Tšekki
SuomiTippumassa: Malta, Latvia, Irlanti, Azerbaijan, Hollanti, joista Malta ja/tai Hollanti tosin saattaisi päästä jatkoon Kroatian ja ehkä Portugalin sijaan.
Mielipiteitä?
Itse veikkaan että malta pääsee lavashown ansiosta ja portugal taas ei sen puuttuessa. Klippien perusteella.
Siinä lyhyessä pätkässä Maltan esitys vaikuttaa vaan sekavalta ja eikä laulutaito vakuuta. Portugalin solisti osaa laulaa ja lisäksi hänellä on aivan upea asu, joka tuntuu tuovan esiin maan omaa kulttuuria. Veikkaisin siis ennemmin Portugalia jatkoon, nähtäväksi ensi tiistaina jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on aina esiintyessään vakava ja keskittyneen näköinen. Hieno homma!
Osaahan Käärijä myös hymyillä kauniisti siinä loppuosassa mihin rento hymyily sopii.
Jos varsinaisia viisuja meinaat niin:
9.5. klo 22 1. Semifinaali (Suomi tässä)
11.5. klo 22 2. Semifinaali
13.5. klo 22 Finaali
YLE TV1 ja Areena