Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
4601/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel kyllä ärsyttää siksi, että tanssi ja itsensä esitttely on siinä pääasiassa.

Totta. Niin tekemällä tehtyä, että.... ja muija on todella täynnä itseään. Oksettaa suorastaan. Isot alapeukalot tälle.

Vierailija
4602/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän jännittää, mihin suuntaan keskustelu Käärijän kohdalla menee, koska Euroviisujen kansainvälisillä fanisivustoilla puhutaan Käärijän tanssijoiden halventavan latinoja överihiuksillaan ja ihonvärillään. Joku syytti jopa black facesta. Että toivottavasti Käärijä ei uppoa rasismikohuun.

ahahahha missä tollasta puhutaan :D jossain sun mielikuvitusfoorumilla?

En ole kyseisen kommentin kirjoittaja mutta toisessa ketjussa yritin itsekin kertoa tästä asiasta, mutta heti teilattiin PB faniksi ja ties miksi. En ymmärrä, miksi tuosta asiasta ei voi keskustella. Kannattaa käydä itse lukemassa niitä kommentteja, jos et usko meitä muita kirjoittajia. Käärijää kehutaan paljon, mutta kyllä hänen esitystään on myös kritisoitu tämän takia. Suurin osa näistä kommenteista on espanjaksi.

UMK ketjusta olen poistunut itse jo ajat sitten. Siellä on niin hysteerisiä Käärijäfaneja, ettei siellä voi kunnolla keskustella. Kaikki eriävät mielipiteet teilataan ilkeästi, haukutaan muita kilpailijoita ja varsinkin PB:a.

Itse en ole Facebookissa joten en näitä keskusteluja pääse lukemaan. Harmi jos Käärijän esityksestäkin löydetään rasismia.

UMK ketjussa on muutenkin välillä sellainen meno, että oksat pois.😅😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4603/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Georgia näytti harkoissa tänään tosi lupaavalta!

Nyt taktisesti ajatellen ja kotiin päin pelaten olisi parasta jos kakkossemistä solahtaisi moni naisjohtoinen esitys läpi Grand Finaliin syömään Lörtsyn raati- ja yleisöpisteitä. Tällaisia mm. Viro, Georgia, Israel ja Armenia (kaksi viimeisintä ykkössemissä).

Ja ehkä lisäisin listaan vielä Puolan.Olihan siinäkin kipakka tanssihetki,vaikka turhan lyhytkestoinen.

"Soulou soulou..." Aivan karseaa ketkutusta, tissivaon ja tangojen esittelyä tää video. Niin puhkirunqattu biisi ja kulahtanut, että ei mitään jakoa. Halvan näköinen  tusinamirkku tarjoilee itseään.

Vierailija
4604/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskakohan Ukraina putoaa vedonlyöntien kolmannelta sijalta alaspäin?

Miten ihmeessä se voi olla kolmas 😳 Eihän kukaan edes tykkää siitä.

Ukrainan biisi ei ole tänä vuonna Ukrainaa nähnytkään. Verkaa tulee ikävä <3

Vierailija
4605/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin harmittaa, että Loreen on mukana just tänä vuonna. Käärijälle olisi soinut voiton, toivottavasti Loreen ei ole esteenä. Suomen toinen euroviisuvoitto on niin lähellä.

Vierailija
4606/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitto soikoon jos noista tanssijoistakin joku rasismikohu syntyy. Ehkä siitä kannattaisi varoisesti vinkata johonkin, että osaavat väistää mahdollisen luodin. Tää on valitettavasti tätä nykypäivää, että mistään ei saa repiä huumoria. Harmi.

Sen verran kaukaa haettua, että jättäisin omaan arvoonsa. Kyllä niitä keksimällä saa vastustajat vaikka mistä jos tahtoo.

Ongelma on siinä, että somessa nämä ns. vastustajat ruokkivat toisiaan.

Vierailija
4607/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Kääris vetänyt vähän dieettiä alla kisojen? Ihan kuin masu olis vähän timmimpi... No ihana se on joka tapauksessa!

Vierailija
4608/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallan harkat eivät kyllä vakuuta. Se Poe Poe Poe biisi on hauska ja tarttuva mutta lavaylöspanoratkaisut ovat aika... meh, kaikki on jo kertaalleen nähty eikä tarjoa mitään samalla tavalla innovatiivista kuten Suomi.

Vierailija
4609/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuuntelin käärijän sanoja. Dokaamisestahan se laulaa. Vaikka itse olenkin jättänyt dokaamisen taakse niin aika hauska biisi silti. 

Loreen on uhka pakko myöntää etten osaa sanoa kumpi on parempi, sve vai fi koska ovat niin eri mutta molemmat huippuja. Mae Muller on myös kovilla. 

Vierailija
4610/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuuntelin käärijän sanoja. Dokaamisestahan se laulaa. Vaikka itse olenkin jättänyt dokaamisen taakse niin aika hauska biisi silti. 

Loreen on uhka pakko myöntää etten osaa sanoa kumpi on parempi, sve vai fi koska ovat niin eri mutta molemmat huippuja. Mae Muller on myös kovilla. 

Mae Mullerissa on vaan se ongelma ettei osaa alkuunsakaan laulaa tai tanssia livenä. Tulee floppaamaan aika rajusti.

Vierailija
4611/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel tulee nousemaan korkealle. Esiintyjä ammattimainen, esitys näyttää hienolta

Et oo tosissas? Aivan kauhea.

Vierailija
4612/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö kukaan Australian biisistä? Mun mielestä aika hyvä!

Vierailija
4613/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kaikki törröhuuliset tissiketkuttajat (tänä vuonna esim. Israel, Iso-Britannia ja Puola). On jo niin mennyttä elämää jopa viisukliseiden kategoriassa.

Tänä vuonna muutenkin aika tylsiä kappaleita. Senkin puolesta Käärijällä olisi erinomaiset mahdollisuudet voittoon.

Vierailija
4614/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Kärtsällä on isoveli mukana Liverpoolissa.

Onko kuvia jossain?

Vierailija
4615/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun Suomen karsinnoissa ns.ammattilaisraati on jyrännyt pari kertaa yleisön ylivoimaisen suosikin, mm. Nightwishin. Kyllä v*tutti.

Onneksi nykyään pelkät yleisöäänet ratkaisee UMK:ssa.

Olisikohan Nightwish voinut pärjätä viisuissa?

Ehkä jos Tarja olisi ollut solistina ja Tuomaksen ego olisi moukaroitu maan rakoon kisojen ja esityksen ajaksi. Se juna kuitenkin on jo mennyt ja asemakin on palanut poroksi.

Vierailija
4616/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aussibändin solisti räppäsi hienosti Käärijää viisukuplan pätkässä! Propsit tästä!

Vierailija
4617/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitto soikoon jos noista tanssijoistakin joku rasismikohu syntyy. Ehkä siitä kannattaisi varoisesti vinkata johonkin, että osaavat väistää mahdollisen luodin. Tää on valitettavasti tätä nykypäivää, että mistään ei saa repiä huumoria. Harmi.

Tai sitten kasvatetaan selkäranka, ei välitetä paskaakaan jostain wokenillittäjistä ja revitään huumoria tasan siitä mistä huvittaa.

Vierailija
4618/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti omassa top5:ssä!

Vierailija
4619/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin youtubessa yhden kommentin, jossa kysyttiin: "Are the dancers doing blackface?"

Vastaus toiselta kommentoijalta: "Use your brain and you will find out."

:D 

Vierailija
4620/19410 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Kärtsällä on isoveli mukana Liverpoolissa.

Onko kuvia jossain?

Ai sen veljen ottamia kuvia, vai kuvia veljestä vai yhteiskuvia Käärijästä ja veljestä?

Ketju on lukittu.