Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Loreen tulee saamaan valtavasti ääniä yleisöltä.
Eipä ollutkaan mikään valtava määrä, ainoastaan 18 pistettä enemmän kuin yleisön 2. suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Melodifestivalenin kukat ei oo mitään verrattuna i fiori di Sanremoon
Italia 100 - Ruotsi 0
Joo siis voittajankin kukkapuska ihan mauton, Italia vie juujuu
Olipas "yllättävä" tulos, tosin ei niin murskavoitto, mitä ajattelin.
Ymmärrän ruotsia, mutta en saa naisjuontajasta mitään selvää :´D
Vierailija kirjoitti:
Oon yllättynyt, että muutkin saa pisteitä kuin loreen, mutta kai vissiin kaikilla jotain sukulaisia on :D
Kaiken ennakkohehkutuksen perusteella olisi todella odottanut Loreenille paljon suurempaa äänimäärää yleisöltä. Raatien pisteet ei yllättäneet, nehän tulee olemaan ratkaisevassa asemassa Liverpoolissakin, jos Ruotsi tosiaan voittaa.
Mä olin ensin et sillee, nyt et tällee, luulin että TV1 lähetys on suora eli LIVE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Loreen näyttää et voisi pahoin?
näyttää aina kärsivältä.
Se näyttää sellaiselta kokoajan! Siinä reaktiovideossakin! Hiukset rasvaisennäköiset, ihan väsyneennäköinen.. En ymmärrä miten siitä on saatu tuon näköinen, kun kaunis ihminen luonnostaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollutkaan niin yleisön mieleen kuin luultiin.
Jep Eli raadit sitten avustavat toukokuussakin voittoon.
Mua häiritsee tuossa Loreenin esityksessä tosi paljon se, ettei sen silmiä näe just ollenkaan.
Eipä ollut erikoinen Loreenin biisi. Tietysti taattua Euroviisukamaa minkä Ruotsi osaa, mutta ei kovin kummoinen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ruotsin kaksoset pelkästään hakkaa kaikki suomen biisit ja sitten on vielä yksi yläpuolella eli Loreen... on Ruotsilla taas taso kohdallaan...
Kaksoset on norjalaisia. Edustivat vaan Ruotsia.
Euphoria iski aivan ensitahdeilta, se intro on jo upea. Tattoossa ei samaa tenhoa biisinä, vaikka esitys on hieno ja Loreen vetää mahtavasti.