Sinä joka teet etätyötä
Mitä nämä paljon puhutut etätyöt ovat?
Mitä sinä teet kotona työksesi?
Paljon tästä jauhetaan, mutta ei tuu muuta mieleen kuin puhelinmyyjät.
Kommentit (60)
Olen projektipäällikkö. Palaveeraan lähes joka päivä jostain muusta firmasta olevien henkilöiden kanssa, jotka liittyvät projekteihini. Joten istuisin lähitöissäkin vain Teamsissa.
Mieluummin nukun aamulla tunnin pidempään.
Hoidan laskutukset eli vaan maksan laskuja sitä mukaa kuin niitä tulee.
Graafinen suunnittelija, lähinnä käyttöliittymien grafiikkaa mutta myös jonkin verran pakkauksia yms.
Softapuolen spesialisti eli voin tehdä töitä siellä missä on sähköt. Kännykällä pääsee verkkoon. Nyt etänä jo yli 2 vuotta, enkä aio palata toimistolle.
Asiakkuuden hoitoa, koulutusta ja kehitystä finanssialalla. Tarkoittaa käytännössä, että olen asiakkaisiin yhteydessä puhelimella, sähköpostilla ja Teamsilla, osallistun niin sisäisiin kuin ulkoisiin koulutuksiin, sisäisiin palavereihin, joissa esim. kehitetään palveluita tai materiaaleja. Työni tavoitteena on pitää asiakkaat työnantajani tyytyväisinä asiakkaina.
Oliko ap yllätys että jännät poliisi, palomies ja lentäjä ei voi olla etänä?
Asiakkuuspäällikkö
Asiakkuuksien hoitoa, asiakasyritysten työntekijöiden koulutusta jne. Pystyy hoitamaan 99% etänä kaiken kotoa käsin.
Piirtelen ja suunnittelen rakennuksia ja hoidan rakentamiseen liittyviä asioita
Soittelen sohvalta työttömille.
T. Työkkärin täti.
Minä olen lakimies eräässä järjestössä. Olen viime aikoina mm. neuvotellut työehtosopimuksen enimmäkseen etänä.
Tuotannon- ja toiminnonohjaukseen keskittynyt "asiantuntija". Hommat hoituu puolessa ajassa siitä mitä avokonttorissa. Ja 2 x laadukkaammin.
Ohjelmointia. Tiimi, projektipäällikkö ja asiakkaat eri paikkakunnilla, joten ei mitään väliä mistä tekee, kun palavarit kuitenkin Teamsissa
Etuuskäsittelytyö hoituu täältä kotoa käsin.
Luotettavasti ja tietoturvallisesti.
Kaikkeepashaa kirjoitti:
Eikun tylsistyy entisestään
Tylsisty vaan rauhassa, mulle kyllä kelpaa kun näin helpolla saa rahaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittelen sohvalta työttömille.
T. Työkkärin täti.Älä miulle soittele, oon sairaseläkkeellä.
T.Hagert
Hevoshommia ois, eikö kiinnostelis?
Myynnin tuessa hinnoittelun analytiikkaa ja ehtojen ylläpitoa.