Oletko kiitollinen Suomen Natojäsenyydestä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen Turkille, kun se estää terrøristi-Suomen Natojäsenyyden.
Igor, aika huono yritys
Kyllä!!! Tänään poksahtaa illemmalla kuohari pullo.
Sitten ehkä kun se lopullinen sopimus astuu voimaan.
Nyt olen ihmeissäni että nää meidän vatuloivat kansanedustajat sai lopulta edes hakemuksen lähetettyä ilman suurempaa draamaa.
Olen kiitollinen siitä, että Jumala suojelee ja varjelee.
Se on elämässä tärkeintä.
Olen rukoillut päättäjille viisautta. Että jos natoon liittyminen on sitä, niin sitten on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En,Suomi oy ab on pilattu täysin. Eu,Nato. Vallassa ituhippi hallitus joka ajaa agendallaan maatalouden,teollisuuden perikatoon.Ei kiinnosta pätkääkään puolustaa tämmöistä maata enkä koskaan aio niin tehdä.
... saunan taakse ...
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen Turkille, kun se estää terrøristi-Suomen Natojäsenyyden.
Ei estä.
"Diplomaatin mukaan Turkki on aina tukenut Naton avoimuutta uusille jäsenille.
Turkilla ei ole ongelmaa Suomen Nato-jäsenyyden kanssa, turkkilainen diplomaatti sanoo Dagens Nyheterille.
Neuvotteluja tullaan käymään, mutta emme sulje [Naton] ovea. Eikä meillä ole ongelmia Suomen kanssa. Minulla ei ole yksityiskohtia siitä, mistä osapuolten välillä keskustellaan, mutta tämä on diplomatiaa. Kaikki voidaan ratkaista, diplomaatti sanoo DN:lle.
Turkin presidentti Recep Tayyip Erdoğan toisti maanantaina kielteisen kantansa Suomen ja Ruotsin Nato-hakemuksiin. Presidentin mukaan Turkki ei hyväksy maita, joilla on voimassa pakotteita Turkkia vastaan.
Diplomaatin mukaan Turkki on aina tukenut Naton avoimuutta uusille jäsenille. Maa kuitenkin odottaa myös vastavuoroista solidaarisuutta.
Turkki on aina tukenut Naton avoimuutta uusille jäsenmaille. Kyse on siitä, että liittolaisten on osoitettava solidaarisuutta toisilleen."
https://www.verkkouutiset.fi/a/turkkilainen-diplomaatti-me-emme-sulje-o…
Hyvisten voimaliitto.
Maailmassa vallitsisi pahuus muutoin.
Onko Turkki välttämätön perkele, niin en usko:
saattaa tosin liittyä perkeleisiin, jos annetaan potkut Natosta.
vaikka olisimme natossa emme ole osa länteä sittenkään, katsokaa karttaa
Olen tosi iloinen, helpottunut ja kiitollinen.
Mikään ei muutu eli sillä tavalla ihan sama mutta jollain tavalla on haikea olo kun yksi aikakausi päättyy.
Vierailija kirjoitti:
vaikka olisimme natossa emme ole osa länteä sittenkään, katsokaa karttaa
Lännen ja idän raja menee tasan tarkkaan Suomen itärajalla. Se ei ole ainostaan pelkkä maiden välinen raja. Se on myös mentaalinen ja kulttuurinen raja. Rautaesirippu eikä meidän pidä avata sitä millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi iloinen, helpottunut ja kiitollinen.
#onnellinen #siunattu #kiitollinen
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei muutu eli sillä tavalla ihan sama mutta jollain tavalla on haikea olo kun yksi aikakausi päättyy.
Mitä haikeutta siinä on kun pääsee koulukiusaajasta vihdoin viimein eroon? Toivottavasti ei jäänyt pahoja traumoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona ydinasetta laitetaan osoittamaan Venäjää kohti.
Sitten on turvallinen olo.
Vähempikin riittää!!
Ette taida ymmärtää venäläisten mentaliteettia. Tuo ehdotus on sama, kuin laittaisi ydinaseet osoittamaan omia varpaita kohti.
Käytännössä se olisikin juuri sitä: Saastelaskeuma tulisi varmasti tännekin, tulisi vaikka tekisi kierroksen maapallon ympäri.
Ukrainassa poksahti yksi ydinvoimalaitos, saasteet löysivät tännekin, hiukan myös Ruotsiin.
Rauhaa rakastava USA pudotti 2 ihan pientä ydinpommia Japaniin, Niin pieniä, ettei sellaisia edes ole enää kellään. Silti vieläkin japanilaiset kärsivät ydinaseiden aiheuttamista sairauksista, geenimuutoksistakin.
Koittakaa nyt lahopäät jotakin tajuta!
ääliöiden luvattu maa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona ydinasetta laitetaan osoittamaan Venäjää kohti.
Sitten on turvallinen olo.
Vähempikin riittää!!
Ette taida ymmärtää venäläisten mentaliteettia. Tuo ehdotus on sama, kuin laittaisi ydinaseet osoittamaan omia varpaita kohti.
Käytännössä se olisikin juuri sitä: Saastelaskeuma tulisi varmasti tännekin, tulisi vaikka tekisi kierroksen maapallon ympäri.
Ukrainassa poksahti yksi ydinvoimalaitos, saasteet löysivät tännekin, hiukan myös Ruotsiin.
Rauhaa rakastava USA pudotti 2 ihan pientä ydinpommia Japaniin, Niin pieniä, ettei sellaisia edes ole enää kellään. Silti vieläkin japanilaiset kärsivät ydinaseiden aiheuttamista sairauksista, geenimuutoksistakin.
Koittakaa nyt lahopäät jotakin tajuta!
Näytä sinä, igor, mallia ja eliminoi ydinaseet ensin omasta maastasi.
Vierailija kirjoitti:
Puolueettomuudestamme olin aina ylpeä. Näin se kuitenkin on, että maailma muuttuu hurjaa vauhtia, mutta ihminen ei ole muuttunut yhtään.
Voi siitä olla ylpeä. Me sentään yritettiin rauhassa elää ja antaa muidenkin elää. Eipä auttanut.
Tuskimb rauhaa niin kaua kestää, jaa ennusteesi kymmenellä ja ota lapinlisät pois niin oltaneen likempänä totuutta