Mistä olet kiitollinen omassa kerrostalossasi?
Minä olen siitä, ettei ole ketään juoppoa rapussa. Ainakaan julkijuoppoa.
Kommentit (50)
Että ei ainuttakaan naapuria.
- teollisuustalo
Vierailija kirjoitti:
Se ettei itsellä pidä asua omistamassani kerrostalossa ja kaikki kämpät vuokrattuna. :)
Mitä kieltä tuo oli?
-Sijainti
-Näkymät
-Naapurit
-Huoltoyhtiö
Vierailija kirjoitti:
-Sijainti
-Näkymät
-Naapurit
-Huoltoyhtiö
Millaisia naapureita ja montako?
Täällä on hiljaista ja hyvät yhteydet. Vuokra on sikakallis asunnon kuntoon nähden. Se nousi toukokuussa siis huomattavasti.
Loistava sijainti, hyvä äänieristys, siisteys aina tip top, naapurit asiallisia, ei lapsiperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Loistava sijainti, hyvä äänieristys, siisteys aina tip top, naapurit asiallisia, ei lapsiperheitä.
Minkä vuosiluvun talo?
Ostin asomaksulla hyvät naapurit ja vuokraa puolta pienemmän vastikkeen. Onnistuin 100%
Siitä, ettei ole koskaan tarvinnut kerrostalossa asua, olen vain vuokrannut niitä asuntoja hölmöille ja siksipä minun ei tarvitse enää itse käydä töissä, olen 43 v.
Ihan ok asuinpaikka ollut. Ja vuokralla kun asuu niin helppo muuttaa toisaalle vaikka vaan ihan vaihtelun vuoksi.
parasta omassa asumisessani on se, ettei tarvitse maksaa lainanlyhennyksiä. sossu maksaa vuokran.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, ettei ole koskaan tarvinnut kerrostalossa asua, olen vain vuokrannut niitä asuntoja hölmöille ja siksipä minun ei tarvitse enää itse käydä töissä, olen 43 v.
ei se ole hölmö, joka asu vuokralla vaan sossu, joka maksaa sen
-Nykynaapurit
-Isännöitsijä asuu samassa rapussa (oma lehmä ojassa -> hommat hoituu)
Se että pääsee muuttamaan pois, vuokranantaja sika ahne nostanut vuokraa 2 krt tässä 3 vuoden aikana,asunnon kuntoon nähden vuokra liian kallis samalla vuokrahinnalla saa jo kaksion.
Linjasaneeraus on tehty. Nyt vaan maksetaan laskua.
Erinomainen sijainti (kauppakeskuksen päällä), hiljainen, hyvät naapurit (en tiedä heistä mitään mikä sopii minulle erinomaisesti), siisti.
Näköala (ylin kerros, mäellä), hiljainen rappu, hyvä pohja.
Ja tietty remontin jälki, mutta se on omaa ansiota.
Se ettei ketään kiinnosta oikeasti yhtään mikään :D Asuin aiemmin kyttääjien talossa ja uuteen asuntoon muutettuani tunnen jotenkin henkisesti vapautuneeni.
Parveke etelään. 5 min kävelymatka järvenrantareitille. Ei häirikköasukkaita.
Se ettei itsellä pidä asua omistamassani kerrostalossa ja kaikki kämpät vuokrattuna. :)