Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pää hajoaa 26 neliön yksiössä

Vierailija
17.05.2022 |

Koirankopissa kököttää

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen ei pitäisi edes tehdä alle 30neliön asuntoja edes köyhistä köyhimmille mutta minkäs teet kun suomia ohjailee vieraat voimat..

Vierailija
42/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 neliötä ja elämä hymyillee. 4000 euroa palkka ja vuokra vain 600 euroa :) 

Järkyttävän kallis koppi. Itse maksan 56m2 kaksiosta tuon verran. 

Jatketaan aiheesta: itsellä 40 neliötä ja vuokra 500e/kk, mutta asun 200m lähimmästä Länsi-Metron asemasta ja palkka 3600,-. 40 neliötä riittää minulle hyvin, ei ole tapana kerätä romuja nurkkiin.

Kaikki on suhteellista.

Eipä ole onneksi koskaan tarvinnut asua noin ahtaasti kuin te köyhät asutte, anna anna kun arvaan, kerrostaloläävässä vielä kaiken lisäksi.

Minä kerron, että vuokra on 500e/kk ja asun Länsi-Metron varrella ja sinä ARVAAT, että olisikohan huoneisto kerrostalossa? :DD

Joo, et sinä tosiaan varmaan näin ahtaasti asu. Tuolla IQ:lla on varmaan Kellokoskella kivat tilat.

No kerrostalohelvetissä osoitteesi perusteella asut. Joten?

Joten sinä olet selvästikin tyhmä, kun et tuota itse hokannut. Mutta ei se mitään, terveisiä muille potilaille!

Kylläpä sinuun kovasti kosahti, köyhä! Ihan sinustakin huvittaa. Mites se menikään, rakki älähtää kun kalikka kalahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsee enemmän neliöitä? Haluaako ap harrastaa keilaamista tai kolmiloikkaa kotona?

Minä ainakin haluan tilaa ympärilleni, tulisin hulluksi jos pitäisi elämänsä elää koirankopeissa kyykkien. Ymmärrän, että se köyhillä on sellaista, onneksi en ole köyhä.

Olet jo valmiiksi vastenmielinen hullu, ei tarvinnut edes asua yksiössä.

Vierailija
44/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatketaan aiheesta: itsellä 40 neliötä ja vuokra 500e/kk, mutta asun 200m lähimmästä Länsi-Metron asemasta ja palkka 3600,-. 40 neliötä riittää minulle hyvin, ei ole tapana kerätä romuja nurkkiin.

Kaikki on suhteellista.

Eipä ole onneksi koskaan tarvinnut asua noin ahtaasti kuin te köyhät asutte, anna anna kun arvaan, kerrostaloläävässä vielä kaiken lisäksi.

Minä kerron, että vuokra on 500e/kk ja asun Länsi-Metron varrella ja sinä ARVAAT, että olisikohan huoneisto kerrostalossa? :DD

Joo, et sinä tosiaan varmaan näin ahtaasti asu. Tuolla IQ:lla on varmaan Kellokoskella kivat tilat.

Ja sinäkö et oleta, ääliö. IQ, voi luoja, että olet säälittävä rassukka. Oikein pröystäillään. 😄

Ohis

No nyt mua jo nolottaa, kun näen miten tämä sinua sattuu. :DD Ok, en kiusaa sinua enempää, hauskaa illanjatkoa Kellokoskelle!

Vierailija
45/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työssäkäyvä lapseni muutti viime syksynä kaksiosta pieneen yksiöön juuri siitä syystä kun ei tarvinnut enempää tilaa. Asunto on nyt 24m2.

Sinne mahtuu sänky, tietokone pöytineen, telkkari ja kuntopyörä. Pyykit käy pesemässä ilmaisessa pyykkituvassa kun pesukone ei mahdu. Ei kuulemma tarvitse muuta.

Vuokra tippui 350euroa kuussa ja poika saanut säästettyä nyt kohta 10k rahaa. On kyllä muutenkin säästeliäs ja säästää omaa asuntoa varten.

Vierailija
46/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista.

Me Suomessa käytämme lyhennettä ÄO. Se ei voi olla sinulla kovin korkea, kun tuollaista sontaa suollat. 

Vierailija
47/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää hajoaa tähän 150 neliöön: liikaa romua ja roinaa. Oispa pieni yksiö, jossa vain välttämätön.

Hohhoijaa. Mikä estää sua karsimasta ylimääräisiä romuja pois?

Vierailija
48/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista.

Ja sinäkö et oleta, ääliö. IQ, voi luoja, että olet säälittävä rassukka. Oikein pröystäillään. 😄

Ohis

No nyt mua jo nolottaa, kun näen miten tämä sinua sattuu. :DD Ok, en kiusaa sinua enempää, hauskaa illanjatkoa Kellokoskelle!

Samoin sinne itsemurhakoppiin, kellokoskikin tullut sinulle tutuksi. Minun piti katsoa Googlesta kun en tiennyt mikä se on.

Kovasti köyhää ahdistaa kun ihan raivostuit aiheesta. Sitä se ahtaus teettää.

Vierailija
49/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsee enemmän neliöitä? Haluaako ap harrastaa keilaamista tai kolmiloikkaa kotona?

Minä ainakin haluan tilaa ympärilleni, tulisin hulluksi jos pitäisi elämänsä elää koirankopeissa kyykkien. Ymmärrän, että se köyhillä on sellaista, onneksi en ole köyhä.

Kylläpä teillä ahtaasti asuvilla on hermot tiukalla, hirveää raivoamista ja Kellokosket ja kaikki vedetään ihan hatusta mukaan.

Todistaa kyllä minulle, että hulluksi tosiaan ahtaassa kämpässä tulee..

Sivusta seuraan.

Vierailija
50/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä teillä ahtaasti asuvilla on hermot tiukalla, hirveää raivoamista ja Kellokosket ja kaikki vedetään ihan hatusta mukaan.

Sivusta seuraan.

Sama katsoin kun viestit luin, ahtaasti asuvilla menee tappiin heti, enkä ihmettele, jos kaiken elämässään joutuu pienessä kopissa tekemään, sehän on kuin vankilan selli, harva vankilassakin viihtyy. Hermot ainakin näkyy yksiöissä kiristyvän äärimmilleen.

😂

Vierailija
51/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain?! Itse vaihdoin 48-neliötä yksiön 28 neliöön, koska halusin puolittaa vuokrani. Hyvin pystyi maksamaan sen 250e vuokraa ansiosidonnaisesta.

Vierailija
52/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on pieni talo, pystyy vielä jonkun vuoden tässä asumaan kulujen takia.

Vierailija
53/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta seuraan.

Mikä on tekosyysi suoltamallesi trollailulle ja vattuilulle, jos elät niin auvoisesti jossain valtavassa hallissa?

Vierailija
54/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu on tosi kallis :D Minä asuin aikanaan pari vuotta New Yorkissa missä tuota sinun kaksiosta pienemmästä kaksiosta maksoin 2300 dollaria kuukaudessa. Mitäs siihen sanot

Vierailija
55/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu on tosi kallis :D Minä asuin aikanaan pari vuotta New Yorkissa missä tuota sinun kaksiosta pienemmästä kaksiosta maksoin 2300 dollaria kuukaudessa. Mitäs siihen sanot

Käsittääkseni myös siellä hienossa Amerikan metropolissa on ulko-ovi josta voi koska tahansa mennä pihalle. Korjaa jos olen väärässä. Muussa tapauksessa olet ainoastaan hiljaisuus.

Vierailija
56/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kokemuksella 28m2 ranskalaisella partsilla oli liian pieni. 38m2 isohkolla parvekkeella välttävä heikolla pohjaratkaisulla, ja 38,5m2+sopuisan kokoisella parvekkeella oli kohtuullinen paremmalla pohjaratkaisulla. 45m2+pienellä terassilla+laaja nurtsialue edessä, oli kiva ja jopa tilava, kun oli hyvä pohjaratkaisukin.

Vierailija
57/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 29 m2 kämpässä 7 vuotta. Välillä ahdisti kun ei ollut parveketta tai mitään, mutta hyvin pärjäsin kuitenkin. Säilytystilaa asunnossa oli vaikka muille jakaa, vaikka neliöt oli tiukassa. Ei kannata hankkia mitään isokokoisia huonekaluja sänkyä lukuunottamatta. Yksin asuvalle ruokapöytä on turhake, jos on työpöytä tai pieni sohvapöytä.

Vierailija
58/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sillä lisätilalla tekisit? Samat toiminnot niissä huoneissa teet (nukkuminen, syöminen jne.) mitä väliä onko eri vai sama huone? Mene ulos, kahvilaan tai kaverille jos ahistaa seinät. Ihan turhaa ruikkulia. Jos olisi isompi kämppä se olisi kalliimpi, enemmän siivottavaa, kalustettavaa jne. 

Vierailija
59/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Mynämäellä asunnot ovat halpoja, mutta ei siellä kukaan fiksu halua asuakaan.

Suomessa on onneksi lääniä Mynämäen ulkopuolellakin. Itsellä 52 neliön kaksio Oulun keskustassa ja vuokra tuon 600e.

Vierailija
60/107 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiat tavarat ulos, kaappitilaa jne plus säilyttää järjestys ja siisteys