Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko työstänne palautetta?

Vierailija
17.05.2022 |

Itse en saa mitään palautetta työstäni. En tiedä, onko työpaikalla kellekään mitään väliä, mitä teen. Onpa ainakin vapaata kun kukaan ei höngi niskaan, mutta toisaalta ei kauhean motivoivaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, eräs henkilö koko ajan kertoo, miten minua ei tarvita siellä ja kuinka kuka tahansa pystyy tekemään mun hommat. Ihan suoraan siis kertoo näin lähes joka välissä. Seuraavaan hengenvetoon hän kuitenkin buukkaa nimenomaan mua joka paikkaan ja delegoi mulle kaikenlaisia erityisosaamista vaativia tehtäviä.

Ja hän ei siis ole minkäänlainen pomo edes. On vain ottanut sellaisen aseman työyhteisössä. Etsin uutta paikkaa koko ajan, voi sitten itse tehdä jatkossa ne kaikki tehtävät, jotka multa jäävät ja jotka kuka tahansa kerran pystyy tekemään.

Vierailija
2/3 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kiitosta ja palautetta molemmilta asiakkailtani. Esimies ei oikeastaan varsinaisesti edes tiedä, miten työtäni teen, mutta asiakkaiden palautteet kuuluvat välillä hänenkin korviin ja kiittelee kyllä sitten hyvin tehdystä työstä.

Oikeastaan palautteen saaminen on tosi tärkeää, kyllä se vaan kummaksi jaksaa ilahduttaa. En tiedä miten jaksaisin tätä ilman kiitoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan palautetta sekä esimieheltä yleisesti, työkavereilta ja asiakkailta. Lisäksi osa työni tuloksista näkyy aika lyhyellä aikavälillä, joten on helppo nähdä, mitä tuli tehtyä.

Edellisessä työpaikassa suurin ongelma oli, että oman työni vaikutus kenenkään tekemisiin oli aika hämärä, eikä kenenkään työ oikeastaan riippunut minun tekemisistäni. Kaipaan työyhteisöä, tiimiä, jonka osana voin tehdä työtä.