Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapset kitisee sairaina ja itsekin puolikuntoisena - ei jaksais =o(
11.10.2006 |
Kuopus ei viime yönä nukkunut juuri yhtään, kitisi vaan vähän väliä. SAmoin toissayönä (1v kyseessä). Ei nukkunut tänään myöskään päiväunia kuin reilun puoli tuntia vaunuissa ulkona. Nyt vein sänkyynsä ja vedin rullaverhon alas että jos nukkuisi - siellähän tuo kitisee vaan. Hereillä sitten vaan kuljettelee vaatteita ja tavaroita paikasta toiseen, kiipeilee, purkaa kaappeja ym joten kaaos on kamala, siihen vielä esikoinen lisäksi sotkee. Isä pitkiä päiviä töissä... Tuntuu että ei enää tiedä miten tässä jaksais. Tämä kaaos täällä kotona vielä lisää mun väsymystä ja ahdistusta!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa