Miten imetätte vauvaanne lennoilla? Piilossa katseilta vai avoimesti? Kyseessä mun 5 kk ikäinen tytär
Kommentit (210)
vessat on sitä varten. jos rintojen esittely on luonnollista niin miksi meis matkustajien täytyy pitää paita päällä?
Vierailija kirjoitti:
vessat on sitä varten. jos rintojen esittely on luonnollista niin miksi meis matkustajien täytyy pitää paita päällä?
*mies
No ahtaudun tietenkin vauvan kanssa sinne likaiseen ja minimaalisen kokoiseen vessaan. Eikun....
Ihan niin kuin vauvalle parhaiten sopii. Jokainen lentokoneessa matkustava haluaa, että vauvasi on tyytyväinen. Jos vauva häiriintyy huivista tms. suojana, jätä se mielummin pois kuin riskeeraa koko lennon kirkuva lapsi.
Mun puolesta voit tehdä sen paikallasi, mutta niin ettei molemmat tissit näy. Näitä näkee jostain syystä välillä, tulee vähän sama fiilis kuin aikuinen olisi Iman housuja jossain julkisella paikalla. Myötähäpeä ja ihmettelyä siis.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma, että se on pakollista lennolla? Se paidan pitäminen miehillä. Naistenhan ainakin pitää pitää paita päällä. Ei imettäessäkään riisuuduta.
Varaa ikkunapaikka. Ei sinne nurkkaan kukaan näe.
Mä käytin aina imetysaikana löysiä paitoja, jolloin nostin vain paidan helmaa ja otin lapsen rinnalle. "suuri yleisö" ei nähnyt muuta kuin lapsen takaraivon :D
Suosittelen tätä taktiikkaa.
Ihan omalla paikalla, lapsi rinnalla harson tms ohuen kankaan alla.
Kommentoija 2 varmaan syö itse vessassa....
Vierailija kirjoitti:
Annankin vauvani sitten huutaa koko lennon ajan. Ei tarvitse häiritä sinua mahdollisella maitorauhasen näkemisellä.
Ei nyt ainakaan vessassa! Vessoihin jonoa muutoinkin, eikä varmasti miellyttävä kokemus vauvalle tai äidille.
Samalla tavalla kuin muuallakin ei kotona..
Eikös tuolla maailmalla ole kohteliaana tapana käyttää jotain isoa ilmavaa huivia yksityisyyden suojana?
Yksi neuvo, älä annan lapsen herätä laskeutumisen aikana kipuun, tämä pätee kaiken ikäisiin lapsiin. Peli on menetetty jos sattuu jo. Vauvan kohdalla tämä on helpointa, alat vaan imettää ja jatkat niin pitkään kuin mahdollista.
Isommille sitten pillimehuja, tikkareita, suklaata jne. imettävää heti laskeutumisen alusta alkaen.
Lennolla istutaan noin sentin päässä vieruskaverista, jos vieressäsi on puolisosi niin tuskin häiritsee ketään.
Ei tulisi mieleenkään rasittaa pientä vauvaa lennolla! Lentele itseksesi, jos on välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voit tehdä sen paikallasi, mutta niin ettei molemmat tissit näy. Näitä näkee jostain syystä välillä, tulee vähän sama fiilis kuin aikuinen olisi Iman housuja jossain julkisella paikalla. Myötähäpeä ja ihmettelyä siis.
Oletko jo täyttänyt 15? Vai miksi maitorauhanen aiheuttaa sinulle myötähäpeää? Häpeätkö lehmien utareitakin?
Huivi. Lapsi on tottunut siihen, eikä häiriinny siitä. Päinvastoin voi siellä nukahtaa rauhassa rinnalle. Huivi siksi, että minun eikä muiden tarvitse koskaan kärvistellä vauvan syömisistä.
Ei vessaan. Ei siitä paikaltaan imettäessä herätä mitään huomiota. Siinä ei rintaa kukaan matkustaja nää vaikka yrittäisikin.
Normaalisti, miksi piilottelisin tai vastaavasti esittelisin avoimesti asiaa?