Miten imetätte vauvaanne lennoilla? Piilossa katseilta vai avoimesti? Kyseessä mun 5 kk ikäinen tytär
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vessaan. Ei siitä paikaltaan imettäessä herätä mitään huomiota. Siinä ei rintaa kukaan matkustaja nää vaikka yrittäisikin.
Vieruskaveri näkee pakostikin ellei laita huivia tms. eteen. Mutta mitäpä se haittaa. Jokainen meistä on tissin nähnyt jossain vaiheessa elämäänsä. Ei ole mitään uutta ja ihmeellistä siinä.
paitsi jos vieressä istuu hetero mies. rinnan näkeminen aiheuttaa oikean aivopuoliskon aktivoimisen, verenpaineen nousun, sydämen sykkeen kiihtymisen, keskushermosto erittää dopamiinia joka antaa hyvän olon tunteen samoin kuin heroiini, myös erittyy serotoniinia, Oksitosiinia.
mies ei vaikuttaa asiaan juuri mitenkään vaan kyseessä on alkukantainen vahva vaisto.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihmetellyt tämmöistä imetyskeskustelua. Ei kai imetys ja rinnan vilahtaminen tai näkyminen voi ketään häiritä? Älä katso siihen imettäjään päinkään tai hänen rintaansa.
Joskus ne asettuu niin esille, että pakosti näkee ennen kuin tajuaa olla katsomatta. Olet varmaan itsekin nähnyt joskus, kun joku nauttii rintojen esittelystä imettämisen varjolla? Normaali imettämisen käy aika hienovaraisesti, eikä se ketään häiritse. Ainakaan Suomessa. Usassa kysyisin lentoemänniltä neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vessat on sitä varten. jos rintojen esittely on luonnollista niin miksi meis matkustajien täytyy pitää paita päällä?
Eiköhän ne miehetkin saa nostaa paitaansa sitten, kun alkavat imettää rinnoistaan.
ei.
kyse oli rintojen näyttämisestä jos kyse ei olisi siitä niin miksi sitä ei voisi tehdä piilossa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuolla maailmalla ole kohteliaana tapana käyttää jotain isoa ilmavaa huivia yksityisyyden suojana?
No ei tosiaan ole. Suomalainen on ainut, joka häiriintyy imettämisestä. Oletko edes käynyt maailmalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihmetellyt tämmöistä imetyskeskustelua. Ei kai imetys ja rinnan vilahtaminen tai näkyminen voi ketään häiritä? Älä katso siihen imettäjään päinkään tai hänen rintaansa.
Joskus ne asettuu niin esille, että pakosti näkee ennen kuin tajuaa olla katsomatta. Olet varmaan itsekin nähnyt joskus, kun joku nauttii rintojen esittelystä imettämisen varjolla? Normaali imettämisen käy aika hienovaraisesti, eikä se ketään häiritse. Ainakaan Suomessa. Usassa kysyisin lentoemänniltä neuvoa.
Miksi ihmeessä? Nänni suuhun ja sillä selvä. Ei se imettäminen Usassa ole sen kummempaa kuin muuallakaan maailmassa.
Miksi pitää mennä noin pienen kanssa Espanjaan bilettämään? En ymmärrä. Vastahan sen tubettajan vauva oli teho-osastolla hengityskoneessa, kun hankki vauvalle koronan.
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun siitä lähtee myöskin oksettavia äännähdyksiä, lossotusääntä ja oksettavaa tissimaidon löyhkää. Ihan kuin ne visvatissit ei olisi tarpeeksi vastenmielistä, tai vaippaansa täyttelevä ja tuhnutteleva sinappikone.
Jospa joku päivä joku lentoyhtiö ymmärtäisi pistää rahoiksi lapsettomilla lennoilla! Maksaisin tuplat siitä ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin vauvalle parhaiten sopii. Jokainen lentokoneessa matkustava haluaa, että vauvasi on tyytyväinen. Jos vauva häiriintyy huivista tms. suojana, jätä se mielummin pois kuin riskeeraa koko lennon kirkuva lapsi.
eipä sellaista vauvaa ole vielä minun aikana tullut vastaan. vaikka ikää on jo 80 ja on omia lapsia ja lapsen lapsia ja olen tehnyt pitkän uran lasten sairaanhoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vessat on sitä varten. jos rintojen esittely on luonnollista niin miksi meis matkustajien täytyy pitää paita päällä?
Eiköhän ne miehetkin saa nostaa paitaansa sitten, kun alkavat imettää rinnoistaan.
ei.
kyse oli rintojen näyttämisestä jos kyse ei olisi siitä niin miksi sitä ei voisi tehdä piilossa?
Miksi vauvan ruokailun pitäisi tapahtua piilossa? Ihan siellä omalla paikallaan me aikuisetkin (sinua lukuun ottamatta) syömme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vessaan. Ei siitä paikaltaan imettäessä herätä mitään huomiota. Siinä ei rintaa kukaan matkustaja nää vaikka yrittäisikin.
Vieruskaveri näkee pakostikin ellei laita huivia tms. eteen. Mutta mitäpä se haittaa. Jokainen meistä on tissin nähnyt jossain vaiheessa elämäänsä. Ei ole mitään uutta ja ihmeellistä siinä.
paitsi jos vieressä istuu hetero mies. rinnan näkeminen aiheuttaa oikean aivopuoliskon aktivoimisen, verenpaineen nousun, sydämen sykkeen kiihtymisen, keskushermosto erittää dopamiinia joka antaa hyvän olon tunteen samoin kuin heroiini, myös erittyy serotoniinia, Oksitosiinia.
mies ei vaikuttaa asiaan juuri mitenkään vaan kyseessä on alkukantainen vahva vaisto.
Jos näin sit käykin, niin mitähän sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuolla maailmalla ole kohteliaana tapana käyttää jotain isoa ilmavaa huivia yksityisyyden suojana?
Riippuu siitä, mitä osaa maailmasta tarkoitat. Afrikan savimajoissa yms. ei kyllä mitään huiveja käytellä vaan ihan avoimesti annetaan vauvan ruokailla. Ei sitä aikuisetkaan vessaan tms. mene syömään.
Suomalaiset ovat tavoiltaan lähellä afrikan savimajojen asukkaita.
Kiva loma muille kun on pakko ottaa se rääkyvä kakara mukaan huutamaan koko lennon ajaksi
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä noin pienen kanssa Espanjaan bilettämään? En ymmärrä. Vastahan sen tubettajan vauva oli teho-osastolla hengityskoneessa, kun hankki vauvalle koronan.
Kuka puhui bilettämisestä? Espanjassa ihan asuukin suomalaisia. Ei kaikki siellä biletä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma, että se on pakollista lennolla? Se paidan pitäminen miehillä. Naistenhan ainakin pitää pitää paita päällä. Ei imettäessäkään riisuuduta.
on. siveellisyys laki ja lennoilla täytyy pitää vaatteet päällä ja piilottaa omat sukuelimet ja rinnat.
Huoh. Mun lapsen isä työskentelee Espanjassa ja ollaan sinne menossa häntä moikkaamaan. t.ap
Naisille tuo julkisella paikalla tiskien esittely on ilmeisesti jotenkin pakkolinen asia joskus siihen otetaan lapsi tekosyyksi että pääsee esitteleen ja hakeen huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä osaa maailmasta tarkoitat. Afrikan savimajoissa yms. ei kyllä mitään huiveja käytellä vaan ihan avoimesti annetaan vauvan ruokailla. Ei sitä aikuisetkaan vessaan tms. mene syömään.
Suomalaiset ovat tavoiltaan lähellä afrikan savimajojen asukkaita.
Juuei. Näkeehän se tästäkin ketjusta, että osa suomalaisista on täysin vieraantunut luonnosta. Toisin kuin ne savimajan asukit (joista muuten osa kulkee rinnat paljaina, vaikka ei imettäisikään).
Vierailija kirjoitti:
Ihan omalla paikalla, lapsi rinnalla harson tms ohuen kankaan alla.
Kommentoija 2 varmaan syö itse vessassa....
onko kommentoija kaksi siinä iässä että syö rinnasta. epäilen.
ei siinä iässä kukaan muista yhtään mitään tai tajua missä sitä syö.
Järjetöntä ton ikästä raahata lentokoneeseen ja Espanjaan! Voi että sentään. Minäminäminä. Tonikänen ei saa Espanjan reissusta mitään irti.
Ruokin vauvani milloin tarvitsee, ei kiinnosta muiden mielipiteet asiasta. Kyllä, ihan istun omalla paikallani, katselen ehkä maisemia samalla.