Harmittaa vartalon muuttuminen
Kymmenen vuotta sitten olin hoikka, vaatteet kokoa 34, sopiva peffa, pienet rinnat, sellainen pienehkö liikunnallinen nainen. Nyt olen ihan täti, en lihava, mutta muotoja siellä sun täällä. Inhottavaa, kun mitkään vaatteet ei näytä hyvältä ja lyhyehkönä näytän pullukammalta kuin olenkaan.
Kommentit (15)
ei se vaatekoon muutos iästä johdu, vaan siitä, että syöt liikaa
Liikunta + oikeanlainen ravinto auttaa iästä riippumatta. Esim aineenvaihdunta ei muutu missään iässä tutkimusten mukaan että se selittäisi mitään, vaan se kun esim 40 veenä yleensä liikutaan paljon vähemmän kuin nuorempana ja istutaan kaiket päivät ja syödään ja juodaan stressiin ja väsymykseen
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Painoin silloin 51kg. Nykyään 57kg :(
Vierailija kirjoitti:
Liikunta + oikeanlainen ravinto auttaa iästä riippumatta. Esim aineenvaihdunta ei muutu missään iässä tutkimusten mukaan että se selittäisi mitään, vaan se kun esim 40 veenä yleensä liikutaan paljon vähemmän kuin nuorempana ja istutaan kaiket päivät ja syödään ja juodaan stressiin ja väsymykseen
sillonhan kannattais poistaa stressin ja väsymyksen aiheuttajat eikä niiden lisäksi pakottautua jaksamaan
Harva voi lopettaa työt. Siitä aiheutuisi taas toisenlaista stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sillonhan kannattais poistaa stressin ja väsymyksen aiheuttajat eikä niiden lisäksi pakottautua jaksamaan
Usein on emotionaalisesti vaikeaa lopettaa päivätyöt ja dumpata perhe vain jotta voisi laihduttaa. Ei aina, mutta usein.
Ihan vain pari kiloakin voi muuttaa muotoa aikalailla
Myös jos lihas massaa on lähtenyt pois, se muuttaa vartaloa paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pituus? Itse olen 158 cm ja painan 55 kg. Ja todellakin olen hyvin pienikokoinen ihminen. Pikemminkin tuntuu että tässä iässä haluaisi näyttää jo ikäiseltään naiselta, eikä teinitytöltä.
Vaikeinta on niillä joilla rasva kertyy rintoihin. Sitten kun yrittää laihduttaa, rauhanen jää roikkumaan nahkapussin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuko pimpsu?
Toki rasvamassa tekee tiukemman. Tajuat varmaan kun tarkemmin mietit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä on 6kg muotoja siellä sun täällä
Vierailija kirjoitti:
Vaikeinta on niillä joilla rasva kertyy rintoihin. Sitten kun yrittää laihduttaa, rauhanen jää roikkumaan nahkapussin päähän.
miksi pitäisi laihduttaa?
Sama. Mulla ei ole paino teinivuosilta noussut kuin 4 kiloa, mutta lantio on leventynyt ja jalka kasvanut yhden koon.
Mulla on vaatteita tallessa edelleen tuolta ajalta ja todellakin ihmettelen miten olen niihin voinut mahtua.
Tuosta kannattaisi laihduttaa kolme kiloa. Sekin vaikuttaisi olemukseen selvästi, niin että näyttäisi sirommalta.
Ehkä sun pitäisi opetella uusi pukeutumistyyli, joka sopii nykyiselle kropallesi? Kaikki muut kropt paitsi sairaalloisen lihavat saa kyllä näyttämään kivoilta kun valitsee vaatteet niin että parhaat puolet korostuu ja huonommat häivyttyy.