Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapuri imuroi joka päivä

Vierailija
17.05.2022 |

Miksi joku imuroisi joka päivä. Eihän päivässä ehdi kerääntyä edes pölyä

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen huomannut, että keittiön ja eteisen saa riittävän siisteiksi lattiaharjaa ja rikkalapiota käyttämällä. Leivänmurut ja hiekka irtoavat kyllä harjallakin. 

Vierailija
42/44 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä imuroin myös aina silloin kun pystyn ja tasan helvetin tarkkaan naapurin kiusaksi. Saan kuunnella mun kusipäänaapureiden kolistelua ja saatananmoista töminä joka päivä yli puolen yön, usein pikkutunneille. Pidän huolen siitä että jos mä en saa olla päivällä enkä edes yöllä rauhassa kodissani niin naapurissa asuvat puusta laskeutumattomat persenaamat saavat kuunnella mun siivoamista heti kun hiljasuus loppuu. Jätän joskus imurin myös huutamaan ilmanvaihtokanavan alle, lähtee kunnon nimeä vinkua joka helvetin kämppään, jyskytän hanoja täysillä.... pidän huolen että kolisee ulisee ja kuuluu. Mitäs menivät pilaamaan mun asumisviihtyvyyden- koitin ensin kun tähän paskaläjään muutin, olla pari kuukautta kiva naapuri kunnes totesin että paskanv#tut, niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

Tää on hyvä. Paras tapa on kuitenkin kolistaa vain kerran noin 45 min välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun asiasi AP.

Allergiset ihmiset (vaikka ei olisi eläimiäkäään) JOUTUU imuroidaan vähintään kerran päivässä, osa useamminkin, jos ei halua allergiaoiteita.

Luulisi AP olevan tyytyväinen, kun itse ei tarvitse imuroida eikä ole allerginen.

Mä olen allerginen astmaatikko jolla on kissa ja olen kissoille allerginen. Omalle kissalle olen aika hyvin siedättynyt, mutta esim. siitepölyaikaan saan oireita. En silti imuroi joka päivä. Kunnon imurointi kerran viikossa ja sitten välillä vähän enempiä. Mulla on varsi-imuri jolla on niin kätevä yhtäkkiä vähän imuroida karvoja pois.

Vierailija
44/44 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä! Meidän entinen naapuri imuroi vähintään kolme kertaa päivässä.

Sunnuntaisinkin siivous alkoi aamulla seitsemältä.

Se on sairautta 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi