Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapuri imuroi joka päivä

Vierailija
17.05.2022 |

Miksi joku imuroisi joka päivä. Eihän päivässä ehdi kerääntyä edes pölyä

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lemmikkejä niin karvaa kertyy

Vierailija
2/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kuuluu sulle. Näin allergia-aikaan meilläkin laulaa imuri useampana päivänä viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirataloudessa karvanlähdön aikaan pöly alkaa kertyä  tunneissa, ei päivissä. 

Vierailija
4/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kuuluu sulle. Näin allergia-aikaan meilläkin laulaa imuri useampana päivänä viikossa.

Imuri laulaa? Mitä wttua

Vierailija
5/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun ongelmas jos naapuri haluaa imuroida

Vierailija
6/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä! Meidän entinen naapuri imuroi vähintään kolme kertaa päivässä.

Sunnuntaisinkin siivous alkoi aamulla seitsemältä.

Vierailija
7/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri imuroi päivittäin yhden huoneen ennen töihinlähtöä. Tapansa kullakin, joten antaa toisen toimia tavallaan. Kotityö-ketjuista voi huomata, että siivoustavat vaihtelevat yksilöittäin. Imuroidakin voit päivittäin, viikottain, joka toinen viikko, kuukausittain, puolivuosittain tai vuosittain. Kukin tyylillään ja kunhan itse olet tyytyväinen kuvioon.

Vierailija
8/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kuuluu hyvinkin, kun aloittajaa naapurin imurointi häiritsee. Jotkut imuroivat sellaisella mäiskeellä ja paiskeella, että kuuluu monen kerroksen läpi.

Vierailija
9/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi AP.

Allergiset ihmiset (vaikka ei olisi eläimiäkäään) JOUTUU imuroidaan vähintään kerran päivässä, osa useamminkin, jos ei halua allergiaoiteita.

Luulisi AP olevan tyytyväinen, kun itse ei tarvitse imuroida eikä ole allerginen.

Vierailija
10/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imuroin puolen vuoden välein.

Vierailija
11/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä TYKKÄÄN imuroida päivittäin ja sen lisäksi tarvittaessa, jos näkkärinmuruja tms. lattialla.

Pölyä ja roskiä aina tulee. Mulla yksi kiva matto on sellainen, joka nukkaa lattioita/sukkia vaikka imuroisit 3 kertaa päivässä.

Vierailija
12/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko antaa puhelinnumeroa. Täällä olis siivottavaa.

mies54v

Vierailija
13/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jos asunnossa on lemmikkejä koiria kissoja kaneja lintuja.

Vierailija
14/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun asiasi AP.

Allergiset ihmiset (vaikka ei olisi eläimiäkäään) JOUTUU imuroidaan vähintään kerran päivässä, osa useamminkin, jos ei halua allergiaoiteita.

Luulisi AP olevan tyytyväinen, kun itse ei tarvitse imuroida eikä ole allerginen.

Tämä!

...

PÖLYALLERGINEN KOTI

Pölyallergisessa kodissa säännöllinen siivous on erittäin tärkeää. Pölyjen PÄIVITTÄINEN pyyhintä suurilta pinnoilta, hyvä tuuletus ja LATTIAN IMUROINTI ovat mainioita paikkoja aloittaa.

https://www.cleanipedia.com/fi/kotona/polyallergia-ja-polypunkkien-havi…

Vierailija
15/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastetut imurit Venäjällä kirjoitti:

Pakko jos asunnossa on lemmikkejä koiria kissoja kaneja lintuja.

Tai lapsia. 

Vierailija
16/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun asiasi AP.

Mulla työkaveri joutuu imuroidaan päivittäin. Ihmettelin joskus että miten jaksaa. Vastasi että pakko jaksaa muuten oireet (nenä) niin pahat...

Vierailija
17/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun asiasi AP.

Tämä!

...

PÖLYALLERGINEN KOTI

Pölyallergisessa kodissa säännöllinen siivous on erittäin tärkeää. Pölyjen PÄIVITTÄINEN pyyhintä suurilta pinnoilta, hyvä tuuletus ja LATTIAN IMUROINTI ovat mainioita paikkoja aloittaa.

https://www.cleanipedia.com/fi/kotona/polyallergia-ja-polypunkkien-havi…

Ohis: Eikö ihmiset osaa nykyään enää siivotakaan ilman wikipedia-artikkelin ohjeita :D Kiinnitti vaan huomioin tuo linkkisi. Cleanipedia :D

Vierailija
18/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei. Meillä on ollut remonttia, ja nyt kun se on ohi niin moni iso tavara on vielä vähän poissa paikoiltaan. Järjestelemme niitä pikkuhiljaa paikoilleen ja sieltä alta paljastuu usein pölyä. Imuri on tuossa esillä niin kauan kunnes koko asunto on taas järjestyksessä. Osa noista huonekaluista on myynnissä, enkä siirrä niitä ennen kuin hakija tulee. Sitten taas imaistaan sen lähteneen kalusteen alta paljastuneet pölyt.

Vierailija
19/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä saa melu kuulua melua.

Vierailija
20/44 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään eteisen ja keittiön imuroin joka päivä. Ei huvita kävellä hiekassa/leivänmuruissa jne. Kolme alle kouluikäistä lasta sotkee tehokkaasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi