Mitä teette pitkillä ulkomaan lennoilla lentokoneessa?
Kommentit (49)
Katson leffoja, syön, juon, kuuntelen musiikkia ja nukun. Jos lennän perheen kanssa, juttelen lasten ja miehen kanssa, piirrän, pelaan pelejä ja käytän lapsia vessassa siihen päälle.
Katson pari leffaa, yritän nukkua, varsinkin jos yöaika. Yritän aina varata ikkunapaikan, joten jos on valoisaa, niin katselen pilviä, bongailen vuoristoja. Tsekkaan myös usein missä mennään. Leikin paljon kaikilla nappuloilla mitä on viihdekeskuksessa. Padi on mukana, ja olen siihen myös ladannut valmiiksi sarjoja, joita tykkään seurata. Harvoin minulla on oikeasti tylsää. Pari kertaa nousen jaloittelemaan ja toiset pari kertaa vessaan. Siinä se aika meneekin, kun ottaa vielä huomioon tarjoilujen syömiset.
Jos olen business-puolella niin nukun paljon, ehkä 6-8tuntia. Ruokailun lomassa katson telkkaria ja juon pari lasia viiniä.
Karja-puolella sama juttu mutten yleensä pysty nukkumaan putkeen yhtä pitkää jaksoa. Jos olen tarpeeksi poikki niin sekin on onnistunut.
Kymppikerho mielessä emojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No esim erilaiset ruuat. t.17
Niin?
Miten ne ruuat nyt liittyy tähän mitenkään?
Nuvon lentäjiä, olen katsonut lentoturmatutkintoja.
Laipat, jäänesto, navigointi, vireystila...
Otan ohjat jos tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten kanssa matkalla New Yorkiin, vaihdoin vaippoja. Katseltiin kirjoja. Kolmevuotias tyttö leikki nuken ja pehmolelun kanssa. Pienempi lapsista oli lennon ajan baby basketissa. Huom lennettiin Usan omilla koneilla, ei Finnairilla.
Toivottavasti ymmärsit ettei vaippoja vaihdeta siinä omalla paikalla.
Katson ohjelmia tai yritän nukkua.
Pieksen kyrpääni ja katselen lentoemoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Miten ne ruuat nyt liittyy tähän mitenkään?
Hän yrittää vain tärkeillä. Ehkä lentänyt Joensuusta Vantaalle.
Vierailija kirjoitti:
Nuvon lentäjiä, olen katsonut lentoturmatutkintoja.
Laipat, jäänesto, navigointi, vireystila...
Otan ohjat jos tarpeen.
Helppo se on jälkikäteen neuvoa lentoturmaohjelman jälkeen. Taitaisi mennä sormi suuhun todellisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen business-puolella niin nukun paljon, ehkä 6-8tuntia. Ruokailun lomassa katson telkkaria ja juon pari lasia viiniä.
Karja-puolella sama juttu mutten yleensä pysty nukkumaan putkeen yhtä pitkää jaksoa. Jos olen tarpeeksi poikki niin sekin on onnistunut.
Mä en malta busineksessa nukkua 😅 Toki sit tosi pitkillä matkoilla joo, siellä onnistuu paremmin sekin.
Mulla on lentopelko, joten laitan kuulokkeet korviin ja katson leffoja/sarjoja koko lennon ajan. Jos otan kuulokkeet pois, alan heti kuunnella, mitä ihme ääniä koneessa kuuluu :D Aika monta leffaa ja sarjaa saa katsottua pidemmillä lennoilla.
Siis itehän teen bisnesluokassa bisnestä.
Lataan yleensä tabletille lehtiä ja kirjoja, niitä sitten lueskelen. Otan torkut kun alkaa väsyttää. Syön ja kuuntelen musiikkia.
Nukun tai jos on tuttu vieruskaveri saatetaan jutella pitkäänkin. Kirjoitan päiväkirjaa. Pääasiassa haaveilen, kehittelen bisnesideoita, kesämökin remonttia, mitä haluaisin tehdä eläkkeellä
Yleensä vaan torkun ja kuuntelen musiikkia. Joskus yritän katsoa jotain leffaa, mutta yleensä pitkillä lentomatkoilla väsyttää sen verran paljon, että mieluummin pistän silmät kiinni ja nukun (tai ainakin yritän)
Ärsyynnyn sille edessä istuvalle idiootille, joka on laskenut penkkinsä polvilleni ja sille takana istuvalle penkkiä repivälle potkijalle. Se vieressäni istuva viinan litkijä kaatoi lasinsa syliini, joten "hilpeä" tunnelma piti minut valppaana koko ajan.