Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ihmisen/naisen pitää lopettaa baareissa käynti?

Vierailija
12.04.2025 |

Eron jälkeen kiinnostaisi taas vähän käydä, mutta enpä tiedä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ikää. Seitenkymppisetkin käy, ne paikat ja tapahtumat on vaan eri paikkoja ja tapahtumia kuin nuorilla. 

Vierailija
2/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin kolmekymppisenä, kun ei vaan enää kiinnostanut, enkä jaksanut. Mutta jos intoa riittää, niin ei pidä lopettaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saa käydä miten tykkää, mutta naisilla ikäraja on 21v.

Vierailija
4/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Meidän kyläbaarissa taitaa vanhin kantapeikko olla noin 85, mies kylläkin. En itse aio lopettaa vielä pitkään aikaan, 60v nyt. 

Vierailija
5/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noissa baateissa pubiruusuja laulamassa karaokea, niin nuorekkaina että...

Ei kai siihen ole ikärajaa. Tässä kaupungissa on viinibaari, tabasravintola sun muita. Itsellä into loppui vähitellen viidenkympin jälkeen. Tuli tunne, että tää on niin nähty. Mutta, jos itselläsi tauko, niin voithan kokeilla kerran. Sittenhän sen tiedät.

Vierailija
6/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ole humalahakuisesti ollut barissa kuin ennen esikoisen syntymää (olin 22v silloin), yhdellä käynyt ystävien ja puolison kanssa joskus harvoin edelleen.

N38

Vierailija
7/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman nuorena. Alkoholi ei ole kenellekään hyväksi eivätkä humalaiset hyvää seuraa.

Vierailija
8/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 44v ja juuri matkalla baariin. Mies jäi kotiin omien kavereiden kanssa, itse näen ystäviä joita en ole moneen vuoteen nähnyt. En näe mitään ongelmaa.

Vierailija
9/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja baarissahan on pakko juoda alkoholia? Siitähän ei aloituksessa eikä monessa vastauksessakaan puhuttu mitään. Baarissa voi vaikka juoda kahvia ja pelata dartsia tms. 

Vierailija
10/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan? Mikä on hienompaa kuin 5- ja 6-kymppisenä vielä tanssia pöydillä, ja luoda mitättömiä ihmissuhteita arvottomine "bondauksineen". Alkoholi on paska aine ja myrkky, joka aiheuttaa 90 % poliisin ja 90 % sairaanhoidon tehtävistä Suomessa.

Vierailija
11/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille ja vanhoille on eri baarit ainakin kaupungeissa. Monet vanhukset käyvät baarissa päiväsaikaan koska menevät aikaisin nukkumaan. Nuortenbaareissa käyminen  loppuu siinä iässä kun alkaa tuntua ettei enää kuulu joukkoon. 

Vierailija
12/12 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes aloittaa, baarielämä ei tuo mitään hyvää. Se joka ympäröi itsensä 5 juopolla, kenestä tulee se kuudes.

Mielestäni on tärkeää pysyä poissa paikoista joissa tapahtuu pahoja asioita ja ympäröivä itsensä ihmisillä jotka eivät sekoita päätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi