Mitä teette pitkillä ulkomaan lennoilla lentokoneessa?
Kommentit (65)
Luen, katson leffoja, yritän nukkua, nautin koneessa tarjottavasta ruuasta ja otan pari lasia skumppaa, teen sudokuja, pelaan mahjongia tai pasianssia. Pitkäveteistähän se on, mutta aina on perille tähän mennessä jotenkin päästy.
Vierailija kirjoitti:
imetän julkisesti
Minä imetän toisesta tissistä ja pumppaan maitoa toisesta. Näin saan molemmat tissit hyvin esille.
Ei sellaisilla kukaan täysijärkinen käy...
Runkkaan vessassa mällit siihen istuin osalle,juon viinaa ja kaljaa ja auon päätäni
Seuraan ohikulkevien lentoemäntien ja naismatkustajien liikehdintää.
Katson leffoja, sarjoja, luen kirjaa, pelaan kännykkäpelejä, nukun, syön, jonotan vessaan, toistan edellä mainittuja, kunnes ollaan perillä.
Luen kirjaa, katselen leffaa tmv. koneen (edessä olevan penkin) tv:stä. Jos väsyttää, nukun, mutta en oikein osaa nukkua missään kulkuvälineissä, uni ei tule ellei todella ole väsy.
Nukun. No, oikeastaan nukun aina kaikki lennot. Ihan sama kuinka lyhyt lento. Pitkillä lennoilla osa ajasta menee podcasteja ja musiikkia kuunnellessa. Silmät kuivuu lennolla aina ihan kohtuuttoman paljon, joten en voi esim. lukea tai katsoa elokuvia.
Alkulennon katselen maisemia ja luen lehtiä. Sit ruokailu ja sen lomassa vähän viiniä ja alkaa kivasti ramaisemaan. Katselen yhden leffan tai sarjaa. Sit otan napin rauhoittavaa ja tilaan jonkun pikku syömisen ja vielä skumpan tai viinin. Asetun sen jälkeen mukavasti ja nukun autuaasti 7-9h, kunnes jo herätellään aamiaiselle. Aamiaisen lomassa voi katsella jo merta ja kohteen näkymiä.
Yölennot aasiaan on parhaita, hyvää ruokaa ja maisemat, comfy tunnelma. Oon ollut aina hyvä nukkumaan koneessa ja olen hoikka ja hyväkuntoinen joten ei tunnu lainkaan tylsältä tai epämukavalta. Kävelen ja jumppailen jalkoja myös matkan aikana.
Tuskastun, kun kankku puutuu ja odotan, että päästään perille.
Aikani kuluksi kuuntelen kuulokkeilla äänikirjaa ja/tai podeja. Siinä samalla pelaan pasianssia korteilla tai useimmiten puhelimella tai jotain hyppelypeliä. Kun kyllästyn, teen ristikoita.
Luen kirjaa mahdollisimman pitkään, katson kelloa mahdollisimman vähän ja en juo alkoholia ollenkaan.
Jos minulla olisi varaa matkustaa ensimmäisessä luokassa tai bisneksessä pitkät lennot, tekisin juuri päinvastoin. --> kokemusta aikaisemmilta ajoilta. Parhaimmissa serviiseissä melkein harmitti kun alettin olemaan perillä...
Mikä on pitkä lento? Finskillä ainakin hyvät jalkatilat ja ruutu edessä, josta voi katsella leffoja ym, kaukolennoilla. Itse olen näihin kohteisiin mennyt yölennoilla, jossa hyvin pystyy nukkumaan ja ovat yleensä hiljaisia. Päivälennot 5-6 tuntia, luen kirjaa, yritän torkkua..
Rentoudun. Mahtavaa kun ei voi tai tarvitse tehdä mitään.
Pitkä lento on mun mielestä yli 8 h. Inhoan niitä, koska en osaa nukkua koneessa. Luen tai kuuntelen e- tai äänikirjaa, katson leffoja, juon vähän viiniä ja yritän välillä torkkua. Ihan heti en uutta 13 h lentoa halua kokea.
Vierailija kirjoitti:
Luen kirjaa, katselen leffaa tmv. koneen (edessä olevan penkin) tv:stä. Jos väsyttää, nukun, mutta en oikein osaa nukkua missään kulkuvälineissä, uni ei tule ellei todella ole väsy.
Ja päätit sitten kommentoida neljä vuotta vanhaan ketjuun.
Viimeksi oli neljän tunnin lento, nukuin siitä varmaan 3,5 h.
imetän julkisesti