Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette pitkillä ulkomaan lennoilla lentokoneessa?

Vierailija
17.05.2022 |

Miten on?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetän julkisesti

Vierailija
42/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, katson leffoja, yritän nukkua, nautin koneessa tarjottavasta ruuasta ja otan pari lasia skumppaa, teen sudokuja, pelaan mahjongia tai pasianssia. Pitkäveteistähän se on, mutta aina on perille tähän mennessä jotenkin päästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

imetän julkisesti

Minä imetän toisesta tissistä ja pumppaan maitoa toisesta. Näin saan molemmat tissit hyvin esille. 

Vierailija
44/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisilla kukaan täysijärkinen käy...

Vierailija
45/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan vessassa mällit siihen istuin osalle,juon viinaa ja kaljaa ja auon päätäni

Vierailija
46/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustun vierustovereihin

Vierailija
47/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan ohikulkevien lentoemäntien ja naismatkustajien liikehdintää.

Vierailija
48/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson leffoja, sarjoja, luen kirjaa, pelaan kännykkäpelejä, nukun, syön, jonotan vessaan, toistan edellä mainittuja, kunnes ollaan perillä.

Vierailija
49/65 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjaa, katselen leffaa tmv. koneen (edessä olevan penkin) tv:stä. Jos väsyttää, nukun, mutta en oikein osaa nukkua missään kulkuvälineissä, uni ei tule ellei todella ole väsy.

Vierailija
50/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun. No, oikeastaan nukun aina kaikki lennot. Ihan sama kuinka lyhyt lento. Pitkillä lennoilla osa ajasta menee podcasteja ja musiikkia kuunnellessa. Silmät kuivuu lennolla aina ihan kohtuuttoman paljon, joten en voi esim. lukea tai katsoa elokuvia. 

Vierailija
51/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkulennon katselen maisemia ja luen lehtiä. Sit ruokailu ja sen lomassa vähän viiniä ja alkaa kivasti ramaisemaan. Katselen yhden leffan tai sarjaa. Sit otan napin rauhoittavaa ja tilaan jonkun pikku syömisen ja vielä skumpan tai viinin. Asetun sen jälkeen mukavasti ja nukun autuaasti 7-9h, kunnes jo herätellään aamiaiselle. Aamiaisen lomassa voi katsella jo merta ja kohteen näkymiä.

Yölennot aasiaan on parhaita, hyvää ruokaa ja maisemat, comfy tunnelma. Oon ollut aina hyvä nukkumaan koneessa ja olen hoikka ja hyväkuntoinen joten ei tunnu lainkaan tylsältä tai epämukavalta. Kävelen ja jumppailen jalkoja myös matkan aikana.

Vierailija
52/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskastun, kun kankku puutuu ja odotan, että päästään perille. 

Aikani kuluksi kuuntelen kuulokkeilla äänikirjaa ja/tai podeja. Siinä samalla pelaan pasianssia korteilla tai useimmiten puhelimella tai jotain hyppelypeliä. Kun kyllästyn, teen ristikoita. 

Vierailija
53/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjaa mahdollisimman pitkään, katson kelloa mahdollisimman vähän ja en juo alkoholia ollenkaan.

Jos minulla olisi varaa matkustaa ensimmäisessä luokassa tai bisneksessä pitkät lennot,  tekisin juuri päinvastoin. --> kokemusta aikaisemmilta ajoilta. Parhaimmissa serviiseissä melkein harmitti kun alettin olemaan perillä...

Vierailija
54/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun ja ajattelen ajatuksia.

Vierailija
55/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pitkä lento? Finskillä ainakin hyvät jalkatilat ja ruutu edessä, josta voi katsella leffoja ym, kaukolennoilla. Itse olen näihin kohteisiin mennyt yölennoilla, jossa hyvin pystyy nukkumaan ja ovat yleensä hiljaisia. Päivälennot 5-6 tuntia, luen kirjaa, yritän torkkua..

Vierailija
56/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudun. Mahtavaa kun ei voi tai tarvitse tehdä mitään. 

Vierailija
57/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein Usan omilla koneilla!

Vierailija
58/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä lento on mun mielestä yli 8 h. Inhoan niitä, koska en osaa nukkua koneessa. Luen tai kuuntelen e- tai äänikirjaa, katson leffoja, juon vähän viiniä ja yritän välillä torkkua. Ihan heti en uutta 13 h lentoa halua kokea.

Vierailija
59/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kirjaa, katselen leffaa tmv. koneen (edessä olevan penkin) tv:stä. Jos väsyttää, nukun, mutta en oikein osaa nukkua missään kulkuvälineissä, uni ei tule ellei todella ole väsy.

Ja päätit sitten kommentoida neljä vuotta vanhaan ketjuun.

Vierailija
60/65 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli neljän tunnin lento, nukuin siitä varmaan 3,5 h. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi