Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen keski-ikäinen täti, ja tämähän on mukavaa!

Vierailija
16.05.2022 |

Ajattelin palstan kirjoituksista että elämä on kurjaa. Mutta eihän se ole! Olen terve ja urheilullinen, pukeudun ylväästi täti-jakkupukuun tai kotelomekkoon, tätihelmet kaulassa, pitkä paksu tukka nutturalla.

Uralla olen edennyt ylimpään johtoon, olen onnellinen, ja säilyttänyt leikkisyyden ja lapsenomaisuuden. Pyrin siihen että pysyn iloisena, leikkisänä ja hyväntuulisena.

Olen TÄTI enkä lainkaan häpeä asiaa!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä tämä. Jostain syystä kulttuurinen narratiivi on se että keski-ikä on apeaa, synkkää, kurjaa, joka paikkaa kolottaa, kaikki *ituttaa, kiukuttaa ja saa hormoniraivareita.

En sano etteikö se jollain ole, mutta ei kaikilla. Yhteiskunta palvoo nuoruutta ja sitä jos lähtee tavoittelemaan, on se kilpjuoksu jota ei vaan voi voittaa (kaikki tietää ne 50-60v naiset jotka yrittää näyttää teineiltä). Ehkä on parasta just päättää että nyt olen ehta kunnon täti.

Sekin on kulttuurinen narratiivi, että nuoruus olisi kaunista ja vanhuus rumaa. Nuo ovat vain erilaisia, toinen ei ole toistaan kauniimpi tai rumempi.

Esim. Keski-Euroopassa ja käsittääkseni myös latinalaisissa maissa miehet kehuvat vanhoja äitejäänkin kauniiksi niin kauan kun heissä henki pihisee. Ei ihmekään että noissa kulttuureissa naiset jaksavatkin panostaa ulkonäköönsä enemmän, kun se huomioidaankin positiivisesti :)

Vierailija
62/69 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli cringe aloitus :D mutta voimaannu toki ihan rauhassa

-M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-M29

Tule toki tätien kanssa voimaantumaan, olet vähän vanha käyttämään cringe -sanaa :)

Vierailija
64/69 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vapauttaa nutturan poninhännäksi niskaan ja helmien tilalle riipus, tyyli muuttuu heti. 

Helmet on ihanat! Ei ole tarvetta näyttää nuorelta sillä olen oikein erinomainen täti! ;)

Ap

Päätä palelee ja korvat jos pitäisi koko ajan nutturaa, suomessa on kylmä.

Ei tuo ole ongelma, koska täti-ihmisenä voi vallan mainosti pitää lämmintä pipoa tai muuta päähinettä yhtään miettimättä, näyttääkö nololta tai meneekö hiukset sekaisin. Ei palele pää, ei korvat. Ei vaikka olisi lyhyeksi leikattu maailman käytännöllisin tätikampaus.

Vierailija
65/69 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun viesti tuolta välistä on poistettu! Todella naurettavaa, en tiennyt että on edes mahdollista. On täällä kyllä koomista porukkaa :D  Viesti oli ihan samanlainen kuin muidenkin, mikä siinä saattoi ärsyttää niin paljon, että poistatetaan? :D

Se kuule harmittaa, kun naisen elämä vanhempana ei olekaan kurjaa.

Vierailija
66/69 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-M29

Tiedätkö, myötähäpeän tuntemukset paranevat, kun tulet vanhemmaksi. Sitä huomaa jossain vaiheessa, että on tarpeetonta hävetä toisten ihmisten puolesta, ehkä jopa lakkaa tuntemasta noloutta itsestään.

Vierailija
67/69 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, minäkin olen luovuttanut..

N36

Vierailija
68/69 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen odottanutkin milloin tulee täti-renessanssi. Siis tätien esiinmarssi typerien instapyllistelijöiden tilalle. Olen melko varma että tädeillä olisi paljon tähdellisempää asiaa ja sanottavaa kun onlyfans keikistelijöillä koskaan.

Vielä kun pääsis siitä, että voisi sanoa vaikka on nuori tai muutaman vuoden sen ylikin... kannattaako sitä hyvää aikaa muka jotenkin odottaa niin pitkään, että vasta sitten on mukamas sinut itsensä kanssa kun on ikää? 

Tai sitten on kysymys vaan siitä, että moni herää tähän vasta kun kaikki eivät enää katsokaan automaattisesti, huomiota ei tulekaan vain kivan ulkomuodon takia. Joutuu panostamaan muihin asioihin. Että ehkä se ongelma on itsessä enemmän, ajattelee itsekin sitä miltä näyttää liikaa.  

Vierailija
69/69 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahtavaa olla täti. Elämän suunta on selvillä, itsevarmuus on paras koskaan, voi tehdä mitä haluaa ja elää oma näköistä elämää välittämättä siitä mitä muut ajattelevat tai arvostelevat. Elämänkokemusta on takana niin että osaa antaa asioille oman arvonsa ja keskittyä siihen mikä on tärkeää. Juoruiluihin on helppo ajatella että jos jollain on niin tyhjä elämä että jaksaa minun tekemisiä ja olemisia kytätä ja kommentoida, niin kiva että voin tuoda jotain sisältöä heidän elämäänsä. Kaiken lisäksi tunnen itseni kauneimmaksi kuin koskaan ennen elämässäni. 

Itse koitin aloittaa tuon jo nelikymppisenä, eikä harmita ettei niin tehnyt jo aikaisemmin, mitä näitä murehtimaan... 

Mutta kannattaa elää vain itselleen mahdollisimman aikaisin.