Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi elää itseni kanssa. Petin mun miestä.

Vierailija
15.05.2022 |

Mulla on niin likainen olo eikä tämä lähde millään pesulla pois. Hetken oli ihanaa. Enää ei ole. En tiedä miten voin kohdata mun miehen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ihan rauhassa ja käsittele asiaa itseksesi. Sitten puhut miehesi kanssa. Vaikka et myöntäisi asiaa kokonaan, teidän kannattaa selvittää suhteen tilanne ja pettämisen taustalla olleet syyt.

Ja aikansa kun ovat jutelleet, niin nainen on saanut käännettyä asian niin, että pettäminen oli täysin miehen syytä.

Vierailija
62/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noita sattuu. Paremmissakin piireissä, ja varsinkin niissä.

Mä petin eksää monta kertaa, nuorempien ja vanhempien, miesten ja naisten kanssa. Oikeastaan joka kerta kun lähdin juhlimaan niin heräsin muualta, kuin kotoa.

Eksä oli hirviö, hän hakkasi minua (jo paljon ennenkuin petin), kiristi väkivallalla jos meinasin lähteä, uhkaili perhettäni ja r*skasi minut. Sen jälkeen vielä petti minua eksänsä kanssa.

Sen jälkeen en enää välittänyt, halusin vain suhteen loppuvan ja koska eksä ei antanut minun lähteä, niin nuss** kaikkea ja kaikkia niin kauan, että hän jätti minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset pettää. Ei siitä kannata stressata

Vierailija
65/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla suhde loppuisi siihen.

Joko kerrot ja varaudut siihen, että suhde loppuu mahdollisesti, tai et kerro ja kannat likaista fiilistä mukanasi lopun elämää.

Vierailija
66/67 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet rehellinen miehellesi. Se ansaitsee sen.

Mä en tiiä pystynkö mä siihen... Tiedän että se on ainoa oikea teko, mutta se tuntuu mahdottomalta. Tiedän että kaikki loppuu siihen. Se sattuu mua. Ap

Jos vieraalla oli isompi niin sitten ei ainakaan voi antaa anteeksi.

Vierailija
67/67 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi olis kiva ettet kanna sen ukkomiehen 30 muun hoidon tauteja omalle kullallesi.