En voi elää itseni kanssa. Petin mun miestä.
Mulla on niin likainen olo eikä tämä lähde millään pesulla pois. Hetken oli ihanaa. Enää ei ole. En tiedä miten voin kohdata mun miehen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tilanne? Yhden yön juttu kännissä vai työpaikkaromanssi?
Opiskelukaveri. Ihan kamala olo. Ei ois pitänyt lähteä juhlimaan. Ap
voi voivoi... miksi juuri kaiken maailman peniksistä sun opiskelukaverin penis eikä oman miehen??
Vaihtelu virkistää aika kivasti. En ymmärrä, miksi ihmiset vaan jaksavat tätä ikuista monogamiarallia ja koskaan se ei oikeasti toimi.
En ymmärrä näitä kommentteja täällä jotka kehoittavat salaamaan asian. Se vasta puolisoon sattuukin kun saa joskus tietää, ja et ole hänelle siitä heti kertonut! Silloin murenee petetyn koko luottamus kaikkeen, koko elämä tuntuu valheelta, jossa hänen todellisuutensa ei ollutkaan oikea.
Ja kuten toinen täällä aiemmin jo mainitsikin, pettämisen takana on joku isompi ongelma. Vaikka et vielä sitä tiedostaisi edes kunnolla, mutta peittelemällä ja asian käsittelemättömyydellä se ei tule korjaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet rehellinen miehellesi. Se ansaitsee sen.
Ei se sika mitään ansaitse kun on ajanut vaimonsa toiseten miesten sänkyyn ja nyt vaimolla on vielä paha ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on inhimillistä, anna itsellesi anteeksi ja opi virheestä.
Juuri näin. Ei ole tämäkään asia niin mustavalkoinen.
Ap. Nyt joudut kantamaan yksin syyllisyyden. Et saa kaataa asiaa miehesi päälle. Anna itsellesi anteeksi. Kukaan ei ole täydellinen. Humalaisen hairahdus on Yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tilanne? Yhden yön juttu kännissä vai työpaikkaromanssi?
Opiskelukaveri. Ihan kamala olo. Ei ois pitänyt lähteä juhlimaan. Ap
voi voivoi... miksi juuri kaiken maailman peniksistä sun opiskelukaverin penis eikä oman miehen??
No mistähän sellainen vois johtua. Ja onhan siinä kyse muustakin.
niin kuten toisen miehen peniksen peseminen suussa , oman miehen sijaan.
🎵 Ootitko suihin, laittoiko takkaapäin🎵
Nainen voimaantuu pettäessä jota(naiset) ymmärtää mutta mies on sika.
Oliko se sellainen let's do it like they do on the Discovery channel -tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee tapahtumaan vielä monta kertaa uudestaan. Miksi olet parisuhteessa ylipäätään, jos vietät vielä opiskelijaelämää?
Olen jo 33v ja ollut vuosia työelämässä ennen opiskelijaelämään siirtymistä. Ja vuosia yhteensä mieheni kanssa. Ollaan naimisissakin. En ole enää mikään nuori eikä mun sais olla enää typerä. Niin vaan oon idiootti. Ap
Teillä on suhteessa jotakin parannettavaa, koska lankesit. Jos kerrot miehellesi, koittakaa käyttää tilanne suhteenne parantamiseen.
Etkö saa tarpeeksi läheisyyttä ja huomiota mieheltäsi, se taitaa olla yleisin syy siihen että pareista jompi kumpi pettää vaikka ei tarkoittanut. Ei kannata syyllistää toista, mutta jos tapahtuneen avulla voi löytää syitä miten tehdä suhteesta toimivamman.
Itse olen omalle vaimolle sanonut että jos on niin kuumottava tilanne että täytyy vieraisiin päästä niin sitten on lupa mennä. Vaatimuksena se, että kertoo minulle sitten jälkikäteen. Mielestäni minulla oikeus tietää. Ei maailma yhteen panoon kaadu. Vaimoni taas on sanonut, ettei ole ollut tarvetta tai haluja.
Rehellisyys on tärkeää.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei järvi soutamalla kulu, kyllä näitä yhdelle sun toiselle sattuu eikä se mikään maailmanloppu ole.
En kertoisi miehelle, siitä ei ole mitään hyötyä.Näin on.
Miehenä en edes haluaisi vastaavassa tilanteessa tietää, jos vaimoni olisi pettänyt.
Toisaalta toivon, että vaimoni saisi aisaa muualtakin.
Itse pidän lukuisista naisista !
Sama juttu. Minun naiseni ei koskaan tarvitsisi salata tuollaisia asioita. Mielelläni olisin itse vaikka eri huoneessa, kun nainen on toisen miehen kanssa.
Kerro miehellesi. Hänellä on oikeus tietää ettei tuhlaisi aikaansa sinun kanssasi. Meillä on vain yksi elämä elettävänä
Vierailija kirjoitti:
Jos on vakava suhde niin ei se kertahairahdukseen pääty ainakaan jos kerrot miehellesi siitä eli osoitat että välillänne on suhde, jonka haluat pitää rehellisenä. Jos et kerro ja mies saa myöhemmin tietää niin aika vakava paikka. Vakava myös jos arvot että kumman kaa etkä uskalla siitä miehellesi kertoa. Jos se ei ollut kuin seksiä, ensimmäinen kerta eikä toista tule niin tuskinpa tuosta sen kummempaa seuraa jos kerrot miehellesi. Sen sijaan jos alat enemmänkin harrastella tuollaista niin...
Minun lapsuudenperhe on hajonnut uskottomuuteen, niin en aio koskaan katsoa sitä omassa parisuhteessani. Jos kaikenmaailman opiskelukaverit kiinnostaa, niin en mä seiso kumppanini edessä. En oikein ymmärrä tuota, puolisoni ei ole panttivankina suhteessa, hän on aina vapaa lähtemään. Eikä hänellä ole mitään syytä jäädä kanssani jos muut kiinnostavat enemmän, ei se ole sen vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vakava suhde niin ei se kertahairahdukseen pääty ainakaan jos kerrot miehellesi siitä eli osoitat että välillänne on suhde, jonka haluat pitää rehellisenä. Jos et kerro ja mies saa myöhemmin tietää niin aika vakava paikka. Vakava myös jos arvot että kumman kaa etkä uskalla siitä miehellesi kertoa. Jos se ei ollut kuin seksiä, ensimmäinen kerta eikä toista tule niin tuskinpa tuosta sen kummempaa seuraa jos kerrot miehellesi. Sen sijaan jos alat enemmänkin harrastella tuollaista niin...
Minun lapsuudenperhe on hajonnut uskottomuuteen, niin en aio koskaan katsoa sitä omassa parisuhteessani. Jos kaikenmaailman opiskelukaverit kiinnostaa, niin en mä seiso kumppanini edessä. En oikein ymmärrä tuota, puolisoni ei ole panttivankina suhteessa, hän on aina vapaa lähtemään. Eikä hänellä ole mitään syytä jäädä kanssani jos muut kiinnostavat enemmän, ei se ole sen vaikeampaa.
Kulunut vanha fraasi mutta ei se pitsakaan aina maistu vaan joskus tekee mieli hamburilaista.
Pitääkö siinä koko maailma mullistaa yhden hamburilaisen maistelun vuoksi?
Voi mennä aikaa - hyvin pitkäänkin - mutta tapahtunut saattaa tulla jotain kautta vielä esille.
Älä siis haaskaa miehesi aikaa enempää elämällä valheessa.
Olosi helpottuu ajan kuluessa. Älä vaan mene miehelle mitään kertomaan. Pettäminen on elämän suola.
Oliko ulkolainen opiskelijakaveri, jos oli niin taivaaseen et pääse.
Ei helvetti. Pää pensaaseen vaan ja kaikki on entiläsellään. Niin tyypillistä selkärangattomuutta. Eikö kukaan ole todellakaan tilivelvollinen itselleen että kunniottaako sitä puolisoa? Ihmisparat.