En voi elää itseni kanssa. Petin mun miestä.
Mulla on niin likainen olo eikä tämä lähde millään pesulla pois. Hetken oli ihanaa. Enää ei ole. En tiedä miten voin kohdata mun miehen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi mitä on käynyt, hän voi sitten päättää lähteäkö vaiko antaa anteeksi. Itse en jatkaisi yhdessäoloa pettäjän kanssa
T. Mies
Sivusta kallistun tähän vastaukseen koska sinun oma moraali nakertaa sisältä jo nyt...mietipä sitä myöhemmin kun esim. mies tekee jotain ihanaa sinulle/teille...petos on aina mörkönä taustalla eikä asioista voi nauttia.
Teet pari kertaa uudelleen, niin tilanhe alkaa tuntua ihan normaalilta.
Jos on munaa pettää, pitäisi olla myös munaa tunnustaa ja kantaa vastuu tekosistaan, myös niiden seurauksista. Jos miehesi antaa anteeksi ja suhde jatkuu, hyvä sulle. Jos saat kenkää persauksilles, niin voi voi, mitäs läksit. Siinä voit sitten itse pienessä mielessäsi miettiä, että kannattiko?
Turha yrittää pahaa oloasi saada pienemmäksi jakamalla tietoa kuin toosaasi. Kärsi vaan itseksesi tekosi seuraukset. Tai lähde sen shemeikan matkaan ja ele sitten itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet rehellinen miehellesi. Se ansaitsee sen.
Mä en tiiä pystynkö mä siihen... Tiedän että se on ainoa oikea teko, mutta se tuntuu mahdottomalta. Tiedän että kaikki loppuu siihen. Se sattuu mua. Ap
Olit itsekäs kun p*nit vierasta ja olet itsekäs edelleen kun pelkäät tulla jätetyksi pettämisen vuoksi. Koska SUA sattuu, mitä sen niin väliä miltä sun aviomiehestä tulee tuntumaan kun kuulee tai vaistoaa että jotain vialla ja pusertaa toruuden susta ulos.
Ei tällaista välttämättä tule tapahtumaan. Jos riski paljastumisesta on pieni, niin miksi kertoa? Ai niin, koska rehellisyys, suoraselkäisyys ja mitä näitä oli... Miksi pilata suhde ja tuottaa toisellekin ehdoin tahdoin tuskaa?
Hyi vttu mikä h u o r a in kokous menossa täällä!
Ei järvi soutamalla kulu, kyllä näitä yhdelle sun toiselle sattuu eikä se mikään maailmanloppu ole.
En kertoisi miehelle, siitä ei ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tilanne? Yhden yön juttu kännissä vai työpaikkaromanssi?
Opiskelukaveri. Ihan kamala olo. Ei ois pitänyt lähteä juhlimaan. Ap
Opiskelukaveri? Jos et ole aikuisopiskelija, niin 20-kymppisten opiskelijabileissä toi on normisetti. "Mies" on vanhemman väen termi, nuoremmille sopii paremmin poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi mitä on käynyt, hän voi sitten päättää lähteäkö vaiko antaa anteeksi. Itse en jatkaisi yhdessäoloa pettäjän kanssa
T. Mies
Samaa mieltä. Vaimoni petti minua ja leikki, että kaikki on hyvin. Sitten, kun järkkäilin kivoja juttuja ihmiselle mitä rakastin ja tein kaiken mielelläni niinku aina. Sain tietää niin tuli vähän luuseri olo. Eli olen tehnyt ihmiselle kaiken kivan edelleen mitä ei edes ansaitse, koska en ole hänelle enää se paras. Kyllä satutti.
Vaikka suhteessa ollut huonoja hetkiä ja minuakin on pyydetty ulos jne jne, niin en ole hairahtanut. Se keneltä sain tietää vaimoni menoista oli tämä, joka oli pyytänyt minua ulos aikoinaan. Hän pelasi itsensä lähelleni kertomalla, mutta en langennut häneen silti. Tuli fiilis, että kyttää minua ja haluaa hinnalla millä hyvänsä. Olin kiitollinen silti, että kertoi.
Kaikkein hirveintä ja hävettävintä tässä on se, että se pettäminen tapahtui koiran kanssa :(
Olkaa hyvä, syytelkää ja solvatkaa, mutta en mahtanut itselleni mitään.
ap
No itse vähän nuorempana petin eksääni juuri samoin, tosin meillä suhde ei enää muutenkaan ollut siinä vaiheessa enää kovin hyvä. Pari viikkoa tapahtuneesta kerroin asiasta ja erohan siitä tuli, mutta en kuitenkaan itse kyennyt elään sen asian kanssa kertomatta. Aluksi mietin myös etten kerro pettäneeni, mutta omatunto sanoi toisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu mikä h u o r a in kokous menossa täällä!
Onhan tähän kokoukseen muutama sädekehänsä kiillottanut virheetön ihminenkin eksynyt.
Yleensä pettämiselle on joku taustasyy, vaikka se onkin äärimmäisen huono tapa yrittää "korjata" jotain vajetta itsessä tai suhteessa. Oletko jäänyt kaipaamaan suhteestanne jotain vai pönkititkö tilaisuuden tullen omaa haurasta itsetuntoasi?
Ei ole mikään helppo tehtävä miettiä miten edetä. Toisaalta, jos liitto on hyvä, sen eteen kannattaa tehdä töitä. Mutta jos kaipaat yleisesti ottaen jotain, mitä et suhteestasi ollenkaan saa, niin kannattaa miettiä, oletko oikeassa paikassa tällä hetkellä.
Hyvässä liitossa pystyy puhumaan kaikesta. Jos oli kyse kännisekoilusta tai hetken "tilaisuus vain tuli" -tapahtumasta, ja rakastat puolisoasi paljon, kehotan olemaan rehellinen. Mutta jos et halua satuttaa puolisoasi ja luulet pystyväsi elämään hänen kanssaan eteenpäin niin, että viet salaisuuden hautaan, niin sekin on vaihtoehto. Kaikissa tapauksissa sinä itse kärsit vähintään yhtä paljon kuin puolisosi kärsisi, jos tietäisi.
Ole itsellesi armollinen. Me kaikki olemme vain ihmisiä. Ota asiasta opiksi ja muista jatkossa, että elät elämäsi niin, ettet toimi ainakaan omia arvojasi vastaan. Sillä itsesi kanssa sinun on ensisijaisesti tultava toimeen. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein hirveintä ja hävettävintä tässä on se, että se pettäminen tapahtui koiran kanssa :(
Olkaa hyvä, syytelkää ja solvatkaa, mutta en mahtanut itselleni mitään.
ap
Tämä on hyvä, koira opiskelukaverina
Vierailija kirjoitti:
Ei järvi soutamalla kulu, kyllä näitä yhdelle sun toiselle sattuu eikä se mikään maailmanloppu ole.
En kertoisi miehelle, siitä ei ole mitään hyötyä.
Näin on.
Miehenä en edes haluaisi vastaavassa tilanteessa tietää, jos vaimoni olisi pettänyt.
Toisaalta toivon, että vaimoni saisi aisaa muualtakin.
Itse pidän lukuisista naisista !
Vierailija kirjoitti:
Tulee tapahtumaan vielä monta kertaa uudestaan. Miksi olet parisuhteessa ylipäätään, jos vietät vielä opiskelijaelämää?
Olen jo 33v ja ollut vuosia työelämässä ennen opiskelijaelämään siirtymistä. Ja vuosia yhteensä mieheni kanssa. Ollaan naimisissakin. En ole enää mikään nuori eikä mun sais olla enää typerä. Niin vaan oon idiootti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi voivoi... miksi juuri kaiken maailman peniksistä sun opiskelukaverin penis eikä oman miehen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi voivoi... miksi juuri kaiken maailman peniksistä sun opiskelukaverin penis eikä oman miehen??
No mistähän sellainen vois johtua. Ja onhan siinä kyse muustakin.
Tulee tapahtumaan vielä monta kertaa uudestaan. Miksi olet parisuhteessa ylipäätään, jos vietät vielä opiskelijaelämää?