Pyysin poikaystävää tuomaan kuukautissuojia ja se toi Tenoja
Kuinka joku voi olla noin tyhmä vai pitäisikö tämä ottaa nyt vittuiluna?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kuka kutsuu poikaystäväänsä tyhmäksi? Ei kukaan itseään ja toisia kunnioittava.
Tuollainen kärttyinen ämmä. Tuleva vanhapiika.
eikö tena oo aika jyty kun sen pitää kestää aikuisen niagara??
Pyysin kerran miestä tuomaan Tampaxeja. Laitoin tarkat tiedot, että Tampax Maxi, niin mies toi Tampax Mini -pakkauksen. Kysyin, että miksi. Miehen mielestä Maxit olivat liian isoja minulle, kun olen niin "tiukka".
Mies sai lähteä takaisin kauppaan ;D
Toi kuitenkin, vaikka olis voinnu soittaa varmistaen. Seuraavan kerran annat selkeät ohjeet millaiset. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeesti niin vaikea linkata toiselle kuva paketista, jonka haluaa?
Niin! Tai onko vaikeaa ihan kertoa, että otat vaan sen-ja-sen merkin, pakkaus on sen-ja-sen värinen ja kato kanssa, etträ siinä lukee "siivellinen", ja että se on äshämarketin hyllyn vasemmassa päässä sillä-ja-sillä kohtaa hyllyä.
Nyt kyllä hävettää olla nainen. Jumankaut. Ne menkat tulee kerran kuussa. Ole itse valmis.
Ja pah! Mulla on vaihdevuodet enkä voi enää etukäteen arvata hitto vieköön mitään.
Vaan olen aina valmis.
Ohis. Menkat eivät nykypäivänä tule välttämättä kerran kuukaudessa. Osa ehkäisyvalmisteista voi lopettaa kuukautiset jopa kokonaan ja pillereitäkin saa, ja nykytiedon mukaan jopa kannattaa, syödä vuoden putkeen (eli menkat ovat tällöin kerran vuodessa). Siinä ei ole mitään pahaa tai epänormaalia, että pyytää toista tuomaan jotain kaupasta. Toki silloin kannattaa antaa selkeät ohjeet, oli sitten mikä tahansa tuote kyseessä, ja toisaalta hakijan kannattaa kysyä, jos on epävarmuutta oikeasta valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poikaystävä pyytäisi sinua hakemaan motonetistä pyyhkijänsulat ja latauskaapelin, millaiset veisit?
No sellaiset, jotka tarvitaan. Oletko oikeasti sitä mieltä, että naiset eivät osaa katsoa esim. pyyhkijänsulista, mihin automerkkiin ja malliin ja vuosimalliin mikäkin sopii? Eivätkä osaa selvittää, millainen latauskaapeli tarvitaan ja ostaa oikean laista? Mihin 80-luvun arvomaailmaan sinä olet jämähtänyt. Tule hyvä mies äkkiä edes tälle vuosituhannelle.
Tiedätkö edes miten päin patterin venttiili aukeaa?
Hienoa jos varmasti tiedät, suurin osa naisista ei tiedä.Oooooo - setä on oppinut avaamaan patterin venttiilin. Hienoa!
Kuka nainen sen sinulle neuvoi?
Naiset ovat tekniikan kansa ihsn hukassa, edes perusasiat eivät hallussa.
Ja nsiset ict-alalla eivät tiedä tunnista/tiedä eri usb-liitäntöjä.
Siksi mäkki oli suosittu kun hiiressä vain yksi nappi, ettei vaan voi painaa väärää nappia!Hienoa yleistystä, itse olen nainen, en ole opiskellut tekniikan aloja, mutta rakentelen tietokoneita läheisille ja neuvon tietokoneongelmissa.. niin ja mäkkiin en koskisi vaikka maksettaisi.
Arvaanko okein?
Olet näitä transui tai porvoosta.
LoL
Antaa vanhan paketin kuvan puhelimeen tai palan kääreestä malliksi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Se rättihylly on joku 10 metriä ja valikoimaa on niin en yhtään ihmettele, jos väärän ottaa. Itsekin olen ottanut väärää mallia vahingossa. Fiksumpi lähettäisi kuvan paketista ja painottaisi, että tää oolveissin siivellinen.
Olen myös seissyt kauhusta jäykkänä kyseisen hyllyn edessä ja tajunnut vasta tässä kohtaa että niitä "aalwayssin siivujakin" on varmaan kaksi hyllymetriä, kaikki erilaisia.
Laittaisivat edes paketin kylkeen kunnon värivalokuvan siitä minkä näköiselle pimpsalle mikäkin on tarkoitettu niin osuisin ehkä ulkomuistista oikeaan malliin
Vierailija kirjoitti:
Näin päin on turvallista erehtyä mutta jos olisi tuonut maksia minin sijaan kun "olet niin väljä" niin saisi lähteä takaisin kadulle.
En minäkään naisena uskaltaisi ostaa siteitä toisen puolesta tai pyytää ketään ostamaan siteitä minulle. Juuri tästä syystä.
Miksei voi sanoa täsmälleen, mitä haluaa?
Meillä minä teen kauppalistan ja mies yleensä käy kaupassa kun kulkee autolla ja minä pyörällä. Jos tahdon syödä Kuusamon juustolan mustaleimaa, kirjoitan kauppalappuun Kuusamon juustolan mustaleimaa. Jos kirjoitan vain "juustoa", voi tulla mitä hyvänsä mikä miestä sillä hetkellä houkuttelee.
Minun kauppavuorollani mies kirjoittaa lappuun "leipää" ja sitten minä keliaakikko ihmettelen, että mitäköhän herralle saisi olla. Osta sitten yleensä sitä, missä on punainen lappu... Mutta mies onkin aina tyytyväinen, hänelle on ilmeisesti sama mitä leipää syö.
Mutta pointtini on, että jos haluaa täsmälleen jotain tiettyä asiaa, täytyy sanoa täsmälleen se tietty asia, eikä yleiskäsitettä. Jos sanoo yleiskäsitteen, saa mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus. Olin juuri synnyttänyt ja jälkivuoto oli runsasta. Mies oli menossa kauppaan ja pyysin tuomaan siteitä. Kuvailin paketin ja kerroin merkin. Hän toi ohuita, pikkuruisia pikkuhousunsuojia :D
Naurettiin tuolle kyllä yhdessä. Ei ole tyhmyydestä kyse, vaan siitä että on itselleen täysin vieras alue.
Mulle taas kävi päinvastoin. Pyysin miestä tuomaan pikkuhousunsuojia, kirjoitin kauppalappuun merkinkin ja näytin kotona paketin. Toi saman merkin siteitä. Kysyin, että etkö huomannut, että näytin pahvipakettia, ja toit muovipaketin, jossa siis siteitä. No, ei ollut huomannut kun ilahtui löytäessään oikean merkin sieltä todellakin laajasta valikoimasta. Kysyi vielä, että eikö ne ole sama asia :D
Mutta ei tämä asia todellakaan ole miehille niin itsestäänselvää. Mekin on oltu yhdessä yli 20 vuotta, ja nyt vasta tajusin, ettei mies ymmärrä pikkuhousunsuojan ja siteen eroa - eipä niistä tule niin juteltua. Eli ap, et todellakaan hauku poikaystävääsi tyhmäksi. Kuva paketista puhelimeen, niin saat varmasti sitä, mitä tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Se rättihylly on joku 10 metriä ja valikoimaa on niin en yhtään ihmettele, jos väärän ottaa. Itsekin olen ottanut väärää mallia vahingossa. Fiksumpi lähettäisi kuvan paketista ja painottaisi, että tää oolveissin siivellinen.
Mun mies vois aloittaa samanlaisen keskustelun, jos lähettäisi mut kauppaan saatesanoilla tuo kaljaa :D ei takuulla tulis just sitä oikeeta.
Mutta ostaisit varmaan kutenkin kaljaa etkä esimerkiksi Fantaa tai kahvia?
Mun on vaikea ymmärtää miten jotkut naiset onnistuvatkin löytämään niin v a j u k k eja miehiä, että aina tulee inkontinenssisuojia kuukautissiteiden sijasta. Eivätkö ne miehenne osaa lukea mitä paketissa ja/tai hyllyn hintalapussa lukee?
Poikaystävä toimi oikein: jos ei nainen kykene itse huolehtimaan itsestään, niin sitten on syytä tuoda Tenat.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin kerran miestä tuomaan Tampaxeja. Laitoin tarkat tiedot, että Tampax Maxi, niin mies toi Tampax Mini -pakkauksen. Kysyin, että miksi. Miehen mielestä Maxit olivat liian isoja minulle, kun olen niin "tiukka".
Ei helvetti mikä mieslapsi. Hihhih en tuo sitä mitä tarvitaan, tiukka pimppi hihhii kyllä minä miehenä tiedän mitä naisen toosa kaipaa.
Yöks.
No oisit vaikka sanonut sille, mitä pitää tuoda? Katsos, kun miehillä ei ole kuukautisia, niin mistä hemmetistä ne tietäisi, mitä suojia omalle kullanmussukalle pitäisi tuoda?
Jokaisella on omat makunsa kuukautissuojien suhteen eikä voi olettaa että miehet tietäisivät kuukautissuojista yhtään mitään, saati sitten vielä sen minkä tyyppisistä juuri sinä pidät. Jos haluat poikaystäväsi ostavan sinulle kuukautissuojasi niin kerro tarkasti merkki, paketin ulkonäkö, mallin tarkempi nimi ja muut tarvittavat tiedot tai ole tyytyväinen siihen minkä poikaystävä sulle toi. Helpommalla pääset kun vaan ostat suojasi itse.
kuinka surkea elämänhallinta on ihmisellä, jolla ei ole kotona riittävästi tarvitsemiaan kuukautissuojia?