Pyysin poikaystävää tuomaan kuukautissuojia ja se toi Tenoja
Kuinka joku voi olla noin tyhmä vai pitäisikö tämä ottaa nyt vittuiluna?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat makunsa kuukautissuojien suhteen eikä voi olettaa että miehet tietäisivät kuukautissuojista yhtään mitään, saati sitten vielä sen minkä tyyppisistä juuri sinä pidät. Jos haluat poikaystäväsi ostavan sinulle kuukautissuojasi niin kerro tarkasti merkki, paketin ulkonäkö, mallin tarkempi nimi ja muut tarvittavat tiedot tai ole tyytyväinen siihen minkä poikaystävä sulle toi. Helpommalla pääset kun vaan ostat suojasi itse.
Aapeen mies ei tuonut kuukautissuojia vaan virtsankarkailusuojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat makunsa kuukautissuojien suhteen eikä voi olettaa että miehet tietäisivät kuukautissuojista yhtään mitään, saati sitten vielä sen minkä tyyppisistä juuri sinä pidät. Jos haluat poikaystäväsi ostavan sinulle kuukautissuojasi niin kerro tarkasti merkki, paketin ulkonäkö, mallin tarkempi nimi ja muut tarvittavat tiedot tai ole tyytyväinen siihen minkä poikaystävä sulle toi. Helpommalla pääset kun vaan ostat suojasi itse.
Mistäpä se mies voisi tietää mitkä on mitäkin varten jos ei tarkempaa ohjeistusta anneta
Miehenä et kuitenkaan osaa ostaa niistä miljoonista vaihtoehdoista juuri sitä oikeaa ja aiheutat riidan niin olen päättänyt että naiset saa itse ostaa tai oleen ilman jos ei itse jaksa hakea
Harvemmin mies tietää kuukautisista mitään muuta kun sillon kannattaa vältellä ja pysyä mahdollisimman kaukana naisesta naiset kun kostavat kaiken sen kivun, pahan ja huono olon miehelle haukkumisen ja arvostelun muodossa. Niin yleistä tuo käytös on naisten keskuudessa niin kai ne kuukautiset sitten on miesten syytä kun syyllisyys ja vastuu kaadetaan miesten niskaan
Ei ole poikaystävääsi älynlahjoilla siunattu! Jos mies ei osaa erottaa kuukautisia virtsankarkailusta, niin ei voi kun kovasti ihmetellä. Pissaakohan naiset kerran kuussa vuotavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä se mies voisi tietää mitkä on mitäkin varten jos ei tarkempaa ohjeistusta anneta
Lukemalla siitä paketin kyljestä minkä tuotteen on ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla siitä paketin kyljestä minkä tuotteen on ostamassa.
Alapeukuista päätellen palstalla on normaali oletusarvo että mies on lukutaidoton. :D
Vierailija kirjoitti:
En minäkään naisena uskaltaisi ostaa siteitä toisen puolesta tai pyytää ketään ostamaan siteitä minulle. Juuri tästä syystä.
Sitähän minäkin että ei joku satunnainen nainenkaan tuo taatusti just sitä oikeaa merkkiä ja mallia jos se saa vain kaupassa ollessaan ylimalkaisen tekstarin "tuo vielä paketti terveyssiteitä"
Minä sain tällaisen aikoinaan silloiselta tyttöystävältä joka oli oikeasti närkästynyt kun en muka tiennyt millaisia hän käyttää vaikka paketti on ollut vessan kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poikaystävä pyytäisi sinua hakemaan motonetistä pyyhkijänsulat ja latauskaapelin, millaiset veisit?
No sellaiset, jotka tarvitaan. Oletko oikeasti sitä mieltä, että naiset eivät osaa katsoa esim. pyyhkijänsulista, mihin automerkkiin ja malliin ja vuosimalliin mikäkin sopii? Eivätkä osaa selvittää, millainen latauskaapeli tarvitaan ja ostaa oikean laista? Mihin 80-luvun arvomaailmaan sinä olet jämähtänyt. Tule hyvä mies äkkiä edes tälle vuosituhannelle.
Tiedätkö edes miten päin patterin venttiili aukeaa?
Hienoa jos varmasti tiedät, suurin osa naisista ei tiedä.Oooooo - setä on oppinut avaamaan patterin venttiilin. Hienoa!
Kuka nainen sen sinulle neuvoi?
Naiset ovat tekniikan kansa ihsn hukassa, edes perusasiat eivät hallussa.
Ja nsiset ict-alalla eivät tiedä tunnista/tiedä eri usb-liitäntöjä.
Siksi mäkki oli suosittu kun hiiressä vain yksi nappi, ettei vaan voi painaa väärää nappia!Hienoa yleistystä, itse olen nainen, en ole opiskellut tekniikan aloja, mutta rakentelen tietokoneita läheisille ja neuvon tietokoneongelmissa.. niin ja mäkkiin en koskisi vaikka maksettaisi.
Arvaanko okein?
Olet näitä transui tai porvoosta.
LoL
Niin että ensin olet sitä mieltä, että naiset eivät mitään osaa ainakaan tekniikkapuolesta.
Sitten palstalta löytyy nainen, joka on taitava tietokoneongelmien kanssa ja toteat, että hänen täytyy olla jotenkin erikoinen ihminen tai asua tietyllä alueella.
Nyt en oikein ymmärrä, mitä sinä haluat? Pitääkö naisten osata vaiko ei?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tenat on oikein mukavat.
Ihan voit käytää vaihteeksi Tena side vaippa.Ovat kalita mutta ladukampia,iho ystävälisempiä kuin perinteiset siteet.Hätä tapauksessa pikkiksien sisään tunge lasten vaippa.
Se on ajatellut jo sinun tulevaisuutta.
Mulla on niin hirvee vuoto että oon ryhtyny käyttään Tenoja ihan suosiolla pahimpina vuotopäivinä. Kerran alko menkat kun olin mummolassa yötä ja mummo anto yöksi Tenan ku ei muutakaan ollu ja siitä se sit lähti.