Pyysin poikaystävää tuomaan kuukautissuojia ja se toi Tenoja
Kuinka joku voi olla noin tyhmä vai pitäisikö tämä ottaa nyt vittuiluna?
Kommentit (93)
Sympatiat poikaystävälle. Ei varmaan tahallaan ostanut väärää tuotetta. Liikaa tavaraa samalla hyllyllä, virhe inhimillistä.
Varaan huomisen tyhmä mies tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Se rättihylly on joku 10 metriä ja valikoimaa on niin en yhtään ihmettele, jos väärän ottaa. Itsekin olen ottanut väärää mallia vahingossa. Fiksumpi lähettäisi kuvan paketista ja painottaisi, että tää oolveissin siivellinen.
Mun mies vois aloittaa samanlaisen keskustelun, jos lähettäisi mut kauppaan saatesanoilla tuo kaljaa :D ei takuulla tulis just sitä oikeeta.
Tämä. Kun ensimmäistä kertaa piti viedä työttöystävälle siteitä, sain räksytystä kun toin sellaisia, joissa ei ollut siivekkeitä.
Niin kun mistä tämä olisi pitänyt tietää?
Mulle mies toi aikoinaan Pirkka- vaippoja jotka osoittautui erittäin hyviksi (runsas vuoto). Jäi valikoimaani , mutta miehille pitää kirjoittaa lappu. No kirjoitin lapun ja mies oli kassan (mies) kanssa vertaillut eri sidemerkkien "dropseja eli niitä pisaramerkkejä" : D D LAPPU!!!
Jos tuo oli kirjaimellisesti AP:n speksaus, niin saa ihan itseään syyttää. Niitä merkkejä on paljon ja ei auta paketin värin mainitseminen, kun eri sävyjä on sata.
Ota kuva oikeasta tuotteesta ja lähetä se miehelle pyhelimeen. Itse sanoin vaimolle, että tuo on ainoa vaihtoehto, jolla suostun tuotteen ostamaan, koska virhevalinnan mahdollisuus on erittäin iso. Ja koska tiedä tuotteen valinnasta mitään, niin en tee omia ratkaisuja.
Jos pyydät tuomaan leipää niin ihsn turha kitistä ettei tuonut sitä sun lempileipääsi!
Vain nainen voi olla noin osaamaton ja oman napaansa tuijottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poikaystävä pyytäisi sinua hakemaan motonetistä pyyhkijänsulat ja latauskaapelin, millaiset veisit?
No sellaiset, jotka tarvitaan. Oletko oikeasti sitä mieltä, että naiset eivät osaa katsoa esim. pyyhkijänsulista, mihin automerkkiin ja malliin ja vuosimalliin mikäkin sopii? Eivätkä osaa selvittää, millainen latauskaapeli tarvitaan ja ostaa oikean laista? Mihin 80-luvun arvomaailmaan sinä olet jämähtänyt. Tule hyvä mies äkkiä edes tälle vuosituhannelle.
Riippuu paljon naisesta. Vaimoni soitti minulle kaupasta ja kysyi mikä meidän auton malli ja vuosimalli on. Merkin sentään tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos poikaystävä pyytäisi sinua hakemaan motonetistä pyyhkijänsulat ja latauskaapelin, millaiset veisit?
Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä sieltä kaupasta pyydetään tuomaan. Sillä on merkitystä, että selvitetään ensin mitä se toinen ihminen tarkkaan ottaen haluaa.
Jos pyydät tuomaan pyyhkijänsulat ja latauskaapelin, ei kai tuo nyt mitään rakettitiedettä ole. Kysyn sinulta minkälaiset haluat merkkiä, mallia, ym. myöden. Sitten menen ostamaan.
Aloittaja on tehnyt saman virheen. Pyytää tuomaan kuukautissuojia, mutta ei saa suutaan auki, vaikka hyvin varmaan tietää, että niitä eri merkkisiä, eri vahvuisia ja eri materiaalista valmistettuja on kymmeniä erilaisia. Typerä ihminen. Onko sitten poikaystävä yhtä moukka, kun ei ole älynnyt kysyä, mitä tämä typerys oikein haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut kohdunpoistossa ja vuodin aika reippaasti vielä kotiin tullessa, olin varautunut kyllä vaan ei riittäneet joten kysyin aikuiselta pojaltani että kehtaako hakea,vastaus oli tottakai... lähti ja jonkun ajan päästä tuli kuvia ja viesti että minkälaisia, mitä merkkiä, näitä on ihan helvetisti🤣.
Tämä. On pisaravalikko, siivillä tai propelleilla, yö ja päiväversiot, on strigi ja mummokalsariversiot jne. Ja jos siinä koittaa oma-aloitteisesti tehdä päätöstä, niin aivan varmasti menee mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellaiset, jotka tarvitaan. Oletko oikeasti sitä mieltä, että naiset eivät osaa katsoa esim. pyyhkijänsulista, mihin automerkkiin ja malliin ja vuosimalliin mikäkin sopii? Eivätkä osaa selvittää, millainen latauskaapeli tarvitaan ja ostaa oikean laista? Mihin 80-luvun arvomaailmaan sinä olet jämähtänyt. Tule hyvä mies äkkiä edes tälle vuosituhannelle.
Tiedätkö edes miten päin patterin venttiili aukeaa?
Hienoa jos varmasti tiedät, suurin osa naisista ei tiedä.
Onko oikeesti niin vaikea linkata toiselle kuva paketista, jonka haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö edes miten päin patterin venttiili aukeaa?
Hienoa jos varmasti tiedät, suurin osa naisista ei tiedä.
Oooooo - setä on oppinut avaamaan patterin venttiilin. Hienoa!
Kuka nainen sen sinulle neuvoi?
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle aihe on vieras. Kerro ens kerralla tarkkaan mitä haluat ja lähetä vaikka kuva kännykkään.
Kuva käytetystä vai uudesta?
Tiedättekö mikä on maailman näkymättömin verenimijä?
Libresse invisible tietysti
Hämmästyin sitä valikoiman määrää kun oli pyytänyt tuomaan. Malli ja merkki oli kauppalapussa. Niin nuoret se oli muinaisuudessa ennen kännyköitä. Löytyi sieltä oikeita. Oli muka hauskaa kun tokaisin kotona niitä oli ihan ..tun laaja valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeesti niin vaikea linkata toiselle kuva paketista, jonka haluaa?
Niin! Tai onko vaikeaa ihan kertoa, että otat vaan sen-ja-sen merkin, pakkaus on sen-ja-sen värinen ja kato kanssa, etträ siinä lukee "siivellinen", ja että se on äshämarketin hyllyn vasemmassa päässä sillä-ja-sillä kohtaa hyllyä.
Nyt kyllä hävettää olla nainen. Jumankaut. Ne menkat tulee kerran kuussa. Ole itse valmis.
Ja pah! Mulla on vaihdevuodet enkä voi enää etukäteen arvata hitto vieköön mitään.
Vaan olen aina valmis.
mensu rätit eivät ole miesten alaa.
muistatteko peter nyman kohun?
Minun mies ei suostu ostamaan "rättejä" ollenkaan, joten totean vain, että Tena on jo kotiinpäin.