Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin poikaystävää tuomaan kuukautissuojia ja se toi Tenoja

Vierailija
15.05.2022 |

Kuinka joku voi olla noin tyhmä vai pitäisikö tämä ottaa nyt vittuiluna?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tenat on oikein mukavat.

Vierailija
2/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystävä pyytäisi sinua hakemaan motonetistä pyyhkijänsulat ja latauskaapelin, millaiset veisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee poikaystävällesi palvelus ja jätä hänet.

Vierailija
4/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se sun rättimerkkis tietäis. Ihan samoja vaippoja ne kaikki on miehen mielestä. Olisit antanut täsmällisemmät ohjeet.

Vierailija
5/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rättihylly on joku 10 metriä ja valikoimaa on niin en yhtään ihmettele, jos väärän ottaa. Itsekin olen ottanut väärää mallia vahingossa. Fiksumpi lähettäisi kuvan paketista ja painottaisi, että tää oolveissin siivellinen.

Mun mies vois aloittaa samanlaisen keskustelun, jos lähettäisi mut kauppaan saatesanoilla tuo kaljaa :D ei takuulla tulis just sitä oikeeta.

Vierailija
6/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai niitäkin käyttää.

Vierailija
7/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko?

Vierailija
8/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole ikävä kyllä saaneet asianmukaista koulutusta kuukautiskierrosta ja sitä varten suunnitelluista tuotteista . Kannattaa olla kärsivällinen ja asiallisesti puhua ja opastaa häntä näissä asioissa.

Vierailija
9/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle aihe on vieras. Kerro ens kerralla tarkkaan mitä haluat ja lähetä vaikka kuva kännykkään.

Vierailija
10/93 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kullut sanan tena jossain tv-mainoksessa:).

Tai sitten teki tahallaan ettet enää moista pyytäisi.

Vierailija
11/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kohdunpoistossa ja vuodin aika reippaasti vielä kotiin tullessa, olin varautunut kyllä vaan ei riittäneet joten kysyin aikuiselta pojaltani että kehtaako hakea,vastaus oli tottakai... lähti ja jonkun ajan päästä tuli kuvia ja viesti että minkälaisia, mitä merkkiä, näitä on ihan helvetisti🤣.

Vierailija
12/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tena?

-M26

Vierailija
13/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poikaystävä pyytäisi sinua hakemaan motonetistä pyyhkijänsulat ja latauskaapelin, millaiset veisit?

Tai öljyä moottorikelkkaan. Tämä on se tuote, jonka minä lähdin vaihtamaan, kun vein väärää.

Vierailija
14/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet taas ehtivät. Vanha provo kaipaisi vähän uutta otettta.

Vierailija
15/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää naiset jotka kertoo menkoistaan

Vierailija
16/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mä olen nainen, enkä osaisi tuolla ohjeistuksella "osta kuukautissuojia" ostaa toiselle naiselle oikeita. Toki en ostaisi Tenoja, mutta pitäisi kyllä kysyä, mitä merkkiä ja mallia toinen käyttää.

Vierailija
18/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on oikeasti parempi imukyky ja näin ollen pienempikokoisempi Tena saattaa riittää kuin mitä joutuisi valitsemaan kuukautissuojista.

Eli jos on niukkaa vuotoa ja perus kuukautisside riittää (ei kuitenkaan pikkuhousunsuoja), niin Tenassa pikkuhousunsuoja saattaakin olla jo riittävä.

Vierailija
19/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa juksuttaa miestä ostamassa jotain menkkasiteitä varmasti on aikaa mennä Itsekin kauppaan!!!!

Vierailija
20/93 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena bloodyhell monsuuni sopii kaikenkoisille vuotajille. Tarvittaessa toinen yläpäähän ääntä vaimentamaan. Tai sitten käy itse ostamassa jos ei tuodut kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi