Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
41/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapset ovat ihan OK, olen mielellään heidän kanssaan, mutta se on myös raskasta kaltaiselleni introvertille. Tämä on kotini ja ainakin minulle siivoaminen lasten lähdön jälkeen tarkoittaa tiskikoneen tyhjentämistä, tavaroiden laittamista paikalleen jne. ei-varsinaista-siivoamista, vaan kodin asettamista takaisin lapsettomaan moodiin. Mies ei tätä ymmärrä, hänen mielestään legolinna saa olla olohuoneessa koko viikon (miksi ihmeessä, sitä varten on lastenhuone!, olohuoneessa lapset voivat varsin hyvin leikkiä, mutta ei tämä ole lapsivapaalla viikolla mikään varasto) jne.

Olen ilmoittanut, että nämä sunnuntai-illat ovat minun ihan omaa aikaani, en ole tavoitettavissa, vaikka istun sohvalla.

No tärkeintä on, että teillä mennään sinun haluamallasi tavalla.

Vierailija
42/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole kokemusta, koska mulle sellainen mies ei kelpaa jolla on lapsia ennestään.

Mutta toi vonkaaminen tai miksi sitä nyt sitten kutsuisikaan on kyllä niin viimeisen päälle rasittavaa ja tuhoaa kyllä innostuksen pitkäksi aikaa. Siis mikä tuossa edes on ideana vai kiihottaako se jotenkin miehiä? Miksi siitä pitää vihjailla pitkin päivää kun oikeasti paljon kiihottavampaa on vaan tehdä se kun tilaisuus tulee ja vaikka eteisen lattialla? Tuollainen "kokeilenpa kepillä jäätä"-tyyppinen naukuminen seksistä on oikeasti todellinen erotiikan tppaja ja jotenkin lapsellistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vähän samassa tilanteessa. Miehen lapset on kivoja, eikä mitään heitä vastaan, mutta kyllä lapsiarki kiireineen ei seksihaluja nosta. Seksikin on kivempaa, kun on rento ja ruljanssista toipunut. Ollaan puhuttu tästä ja mies ymmärtää antaa nykyään tilaa ja omaa aikaa. Muuten kyllä pidän seksistä, mutta stressaantuneena lapsien perässä juoksun jälkeen en.

Vierailija
44/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapset ovat ihan OK, olen mielellään heidän kanssaan, mutta se on myös raskasta kaltaiselleni introvertille. Tämä on kotini ja ainakin minulle siivoaminen lasten lähdön jälkeen tarkoittaa tiskikoneen tyhjentämistä, tavaroiden laittamista paikalleen jne. ei-varsinaista-siivoamista, vaan kodin asettamista takaisin lapsettomaan moodiin. Mies ei tätä ymmärrä, hänen mielestään legolinna saa olla olohuoneessa koko viikon (miksi ihmeessä, sitä varten on lastenhuone!, olohuoneessa lapset voivat varsin hyvin leikkiä, mutta ei tämä ole lapsivapaalla viikolla mikään varasto) jne.

Olen ilmoittanut, että nämä sunnuntai-illat ovat minun ihan omaa aikaani, en ole tavoitettavissa, vaikka istun sohvalla.

No tärkeintä on, että teillä mennään sinun haluamallasi tavalla.

Koko viikonloppuhan on menty miehen haluamalla tavalla. 

/sivusta

Vierailija
45/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin aloittajaa. Vaikka me harrastettiin seksiä pe ja la, tänäänkin ois pitänyt. Mä en vaan jaksa ihan joka päivä. Vaikka kivaa onkin.

Vierailija
46/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt taas oikein osaa samaistua, kun lapset koko ajan kotona, ei tarvitse mitenkään toipua lasten seurasta ja seksiä tekee mieli eikä siivous hirveästi kiinnosta.

Ota teille joka viikko 2 vierasta lasta, jotka eivät ole lastesi kavereita ja ovat ihan eri-ikäisiä. Kasvata heitä kuin omiasi kuitenkin niin, että varsinainen kasvattaja on miehesi. Ole ystävällinen, koko ajan läsnä ja kuunteleva sekä kunnioittava, älä tiuski ja hermoile, näytä positiiviset tunteesi avoimesti ja negatiiviset pelkkinä sanoina.

Palataan viikon kuluttua asiaan. Voi olla, että olet väsynyt.

Vierailija
47/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin vähän samassa tilanteessa. Miehen lapset on kivoja, eikä mitään heitä vastaan, mutta kyllä lapsiarki kiireineen ei seksihaluja nosta. Seksikin on kivempaa, kun on rento ja ruljanssista toipunut. Ollaan puhuttu tästä ja mies ymmärtää antaa nykyään tilaa ja omaa aikaa. Muuten kyllä pidän seksistä, mutta stressaantuneena lapsien perässä juoksun jälkeen en.

Sä varmaan kuitenkin olet kertonut miehellesi, että silloin sunnuntaina, kun lapset lähtee ei huvita.

Ja suruttaa miestenne puolesta, jos parisuhteessa joutuu vonkaa.

Vierailija
48/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuollainen tunkkainen vihjailu ylipäänsä tympisi, lapsilla tai ilman. Onneksi oma mies ei harrasta sellaista, minun reaktioni nimittäin olisi aivan varmasti se, että vaikka alunperin tekisi mieleni, ei varmasti tekisi enää sen jälkeen jos mies vihjailisi pitkin päivää tuohon tyyliin.

Enkä kyllä huolisi miehekseni kenenkään tähteitä muutenkaan. Haluan tehdä viikonloput jotain itseäni miellyttävää, en hyysätä toisen naisen lapsia.

Vierailija
49/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis teilläkö ei harrasteta seksiä lasten aikana? Ja spontaania seksiä ei koskaan, koska sinun on erikseen orientoiduttava siihen? Kuulostaapa ankealta.

No mieshän se pilaa spontaanin seksin tuolla omalla "orientoitumisellaan" eli aamusta asti jatkuvalla vihjailulla.

Sitä joutavaa ja epäeroottista mouruamista kun kuuntelee muutamankin tunnin ei ole ihmekään, ettei kiinnosta enää pätkääkään minkäänlainen kontakti miehen kanssa vaan mieluummin pesee vaikka lattiat.

Tai antaa orkun ihan vaan itselleen.

Vierailija
50/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt taas oikein osaa samaistua, kun lapset koko ajan kotona, ei tarvitse mitenkään toipua lasten seurasta ja seksiä tekee mieli eikä siivous hirveästi kiinnosta.

Ota teille joka viikko 2 vierasta lasta, jotka eivät ole lastesi kavereita ja ovat ihan eri-ikäisiä. Kasvata heitä kuin omiasi kuitenkin niin, että varsinainen kasvattaja on miehesi. Ole ystävällinen, koko ajan läsnä ja kuunteleva sekä kunnioittava, älä tiuski ja hermoile, näytä positiiviset tunteesi avoimesti ja negatiiviset pelkkinä sanoina.

Kuka käskee suorittamaan tuolla tavalla?

Vierailija
51/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mua lapset haittaa siis mitenkään, ne on aivan ihania, mutta se oletus että heti kun ne lähtee niin hypätään peitonheilutteluun. Onhan siinä jo koko aamu vihjailtu ja "flirttailtu".  Minua ei varsinaisesti kiihota se että monta päivää ollaan pyöritetty lapsirumbaa, vaan se että siihen on hieman eri tavalla orientoiduttu.

ap

Tämä ei kyllä ole mikään pelkkä "miehen lapset lähti" -tapaus.

Minua itseä tympii ihan kaikki sellaiset "nyt tultiin hotellille, katsopa täällä mä jo sängyssä munasillani" "kesäloma alkoi, nyt siis seksiä" "lapset saatiin nukkumaan, 'mun vuoro nyt'" - jutut

Siis se, että minä tarvitsen enemmän aikaa päästäkseni mihinkään seksin sielunmaisema -tunnelmaan.

Joo, voidaan 'harrastaa' siihen asti että mies tulee, mutta sitä en kyllä jaksa, jos/kun hän huomaavaisena haluaa pitää huolta, että myös minä tulen - ei ei ja ei, minä tulen kun on sen session aika, ja sitä ei voi mies minun puolesta päättää.

Vierailija
52/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, huomaa kyllä että ihmiset eivät oikein ikinä arvosta sitä mitä heillä on.

Saispa seksiä, ois ihanaa.

N45

Vierailija
53/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta. En ikinä ottaisi miestä, jolla on lapsia.

Vierailija
54/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.

Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.

Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista. 

Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?

Vierailija
55/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teilläkö ei harrasteta seksiä lasten aikana? Ja spontaania seksiä ei koskaan, koska sinun on erikseen orientoiduttava siihen? Kuulostaapa ankealta.

No mieshän se pilaa spontaanin seksin tuolla omalla "orientoitumisellaan" eli aamusta asti jatkuvalla vihjailulla.

Sitä joutavaa ja epäeroottista mouruamista kun kuuntelee muutamankin tunnin ei ole ihmekään, ettei kiinnosta enää pätkääkään minkäänlainen kontakti miehen kanssa vaan mieluummin pesee vaikka lattiat.

Amen. Minä tykkään spontaanista pikaseksistä, on ainva 100% varmaa että haluni menisi täysin jos mies vihjailisi aamusta saakka että kun kello lyö viisi, niin sitten pannaan avainta lukkoon. Ikään kuin asettaisi minulle aikarajan, että silloin on oltava lämpimänä. Minulla on sen verran omaehtoinen luonne, että ei varmasti kyllä sopisi sinä päivänä.

Toisaalta jos mies tekee spontaanin lähestymisen, saatan kesken ruoanlaiton sammutan levyn ja lähteä pikaisiin. Eli kyse ei ole siitä, että meillä ei olisi seksiä. On, hyvää ja usein ja minä teen vähintään puolet aloitteista.

Oma mies ei onneksi nykyään enää harrasta tuota vihjailuhommaa, on vissiin oppinut että yllätyshyökkäys toimii kohdallani paremmin. Nuorempana se saattoi esim. kyläilyviikonlopun jälkeen kotimatkalla autossa puristaa reittäni ja sanoa, että "en malta odottaa että päästään kotiin".  Minä ainakin kuulen sen siinä tilanteessa vaan yhtenä velvollisuutena lisää: kun tulet kotiin, tyhjennä auto, pura kassit, tyydytä mies. Sellainen vain uuvuttaa. Jos kerran niin teki mieli, miksei vaan kurvannut levähdyspaikalle pikku tauolle?

Tuntuuko teistä muista, jotka ette pidä vihjailusta, että tuo vihjailu tosiaan tekee sen, että seksistä tulee vaan yksi ruksittava tehtävä lisää listaan?

-eri-

Vierailija
56/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän sua. Veikkaan että suurin osa palstalaisista ei ymmärrä. Tsemppiä!

Jonnet ei ymmärrä. Kaikki parisuhteessa olevat ja olleet naiset ymmärtävät.

Jep, mies pitäköön kivaa keskenään. Tuli elävästi mieleen häämatka, kun mies halusi oitis kohteeseen päästyä hommiin eikä mulla ollut neljän tunnin lennon jälkeen yhtään fiilistä. Siihen aikaan koneessa sai tupakoida ja päätä särki ja oksetti kun inhottaa tupakanhaju. Kohteessa +30 varjossa.

Ilmeisesti noilla kaikki järki valuu munaan kun eivät tajua että naisen on oltava oikeassa mielentilassa ja fyysisestikin vireessä.

Alkoi oksettaa sun mies, ap. Sori.

Itsehän te naiset ne teidän "miehenne" olete valinneet. Ihan turha ulista. Mikä teitä oikeasti vaivaa, kun valitsette kumppaneiksenne ihmisiä, joista te ette edes pidä.

Vierailija
57/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen. Minä tykkään spontaanista pikaseksistä, on ainva 100% varmaa että haluni menisi täysin jos mies vihjailisi aamusta saakka että kun kello lyö viisi, niin sitten pannaan avainta lukkoon. Ikään kuin asettaisi minulle aikarajan, että silloin on oltava lämpimänä. Minulla on sen verran omaehtoinen luonne, että ei varmasti kyllä sopisi sinä päivänä.

Toisaalta jos mies tekee spontaanin lähestymisen, saatan kesken ruoanlaiton sammutan levyn ja lähteä pikaisiin. Eli kyse ei ole siitä, että meillä ei olisi seksiä. On, hyvää ja usein ja minä teen vähintään puolet aloitteista.

Oma mies ei onneksi nykyään enää harrasta tuota vihjailuhommaa, on vissiin oppinut että yllätyshyökkäys toimii kohdallani paremmin. Nuorempana se saattoi esim. kyläilyviikonlopun jälkeen kotimatkalla autossa puristaa reittäni ja sanoa, että "en malta odottaa että päästään kotiin".  Minä ainakin kuulen sen siinä tilanteessa vaan yhtenä velvollisuutena lisää: kun tulet kotiin, tyhjennä auto, pura kassit, tyydytä mies. Sellainen vain uuvuttaa. Jos kerran niin teki mieli, miksei vaan kurvannut levähdyspaikalle pikku tauolle?

Tuntuuko teistä muista, jotka ette pidä vihjailusta, että tuo vihjailu tosiaan tekee sen, että seksistä tulee vaan yksi ruksittava tehtävä lisää listaan?

-eri-

Sä tykkäät spontaanista, joten ihminen, joka tykkää hitaasta lämmittelystä vihjailemalla on huono ihminen? Omahyväisempää p*kaa lukee harvoin edes tältä palstalta. 

Vierailija
58/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. "Kodin laskeutuminen lapsivapaaseen tilaan"? Ydinperheessä tätä ei ole _koskaan_.

Vierailija
59/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehellä ihan sama. Hän jotenkin varmaan ajattelee, että lasten ollessa saman katon alla on oltava niin pyhiä ja viattomia, ja kun lapset lähtevät, päästetään himot valloilleen. Naisena haluan seksiä silloin, kun olen rentoutunut. Jos mies vaikka siivoaa lasten jäljet ja antaa minun rentoutua pari tuntia niin mikä ettei.

Vierailija
60/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetti sentään näitä palstalaisten parisuhteita. Mitä iloa kenellekään voi olla suhteesta, jossa halun sijasta tunnetaan ärsytystä ja inhoa? Mikä järki?

Tätä minäkin ihmettelen ja naurattaa tää homma :D

Mikä idea on tosiaan olla yhdessä ihmisen kanssa, josta ei pidä, eikä toista rakasta.

Ei helvetti oikeesti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän