Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sua. Veikkaan että suurin osa palstalaisista ei ymmärrä. Tsemppiä!
Jonnet ei ymmärrä. Kaikki parisuhteessa olevat ja olleet naiset ymmärtävät.
Jep, mies pitäköön kivaa keskenään. Tuli elävästi mieleen häämatka, kun mies halusi oitis kohteeseen päästyä hommiin eikä mulla ollut neljän tunnin lennon jälkeen yhtään fiilistä. Siihen aikaan koneessa sai tupakoida ja päätä särki ja oksetti kun inhottaa tupakanhaju. Kohteessa +30 varjossa.
Ilmeisesti noilla kaikki järki valuu munaan kun eivät tajua että naisen on oltava oikeassa mielentilassa ja fyysisestikin vireessä.
Alkoi oksettaa sun mies, ap. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Jep, nämä on näitä introverttien ongelmia. Samaistun.
Olen varsin äärimmäinen introvertti, mutta ei seksi mieheni kanssa voimia vie, päinvastoin sehän on paras rentoutumisen muoto. Siivoaminen ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli. Mä luulin otsikosta, että miehen lapsi vihjailee.
Niin minäkin luulin :D
Enpä nyt taas oikein osaa samaistua, kun lapset koko ajan kotona, ei tarvitse mitenkään toipua lasten seurasta ja seksiä tekee mieli eikä siivous hirveästi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
miksi te aseksuaalit olette ottaneet miehen? ai niin, elättäjäksi.
Olen aktiivinen heteronainen, joka elättää itse itsensä. En valitettavasti osaa vastata mieheni puolesta, miksi hän valitsi minut. Ei kuulema ole minussa vikaa. Hänkin elättää itse itsensä.
Jos seksiä ei heterosuhteessa haluta ihan joka hetki, se on normaalia. Jos eri tahtisuus vaivaa, kannattaa puhua puolison kanssa.
Puhukaa sitten vasta aseksuaalisuudesta, kun kumppani ei ole halunnut seksiä vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?
Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.
ap
Puhutko tästä päivästä, ap?
Miehellä tekee usein mieli silloin kun hän on virkeä ja nukkunut hyvin. Kerro, että harrastat hänen kanssaan seksiä mieluusti maanantaina, koska haluat sunnuntaina siivota. Hän varmaan jaksaa odottaa siihen asti, jos pidät lupauksesi.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän otsikossa selvästi lukee, joten ei ihme, että luulit. Ap vain tarkoitti eri asiaa, mitä kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nämä on näitä introverttien ongelmia. Samaistun.
Olen varsin äärimmäinen introvertti, mutta ei seksi mieheni kanssa voimia vie, päinvastoin sehän on paras rentoutumisen muoto. Siivoaminen ei niinkään.
Mä olen myös todella introvertti, mutta rakastan seksiä. Miehestä voin pitää vapaata muuten, mutta seksiä on saatava joka päivä ja mielellään myös ne jälkihalit. Meillä menee kahteen kierrokseen ehkä tunti yhteensä ja todellakin pyhitän ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.
ap
Ja nyt olet lapsen tasolle typistetty viaton uhri, jolta mies vonkuaa seksiä vaikka asia on puhuttu läpi jo kenties montakin kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän otsikossa selvästi lukee, joten ei ihme, että luulit. Ap vain tarkoitti eri asiaa, mitä kirjoitti.
No niinpä lukee ;D
Kannattaisi aina viitata selvästi oikeaan henkilöön.....
Ymmärrän aloittajan fiiliksen. Onneksi on menkat, niin saa käydä vaan nukkumaan. Mies suorastaan kavahtaa kauemmas tähän aikaan kuukaudesta, vaikka muuten on jatkuvasti vonkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä! Pää vähän sykkyrällä kun ollut taas niin paljon ohjelmaa tälle sunnuntaille :D
En jaksa noihin trolleihin panostaa yhtään, sori siitäkin, mutta hienoa että on muitakin joita ei lasten lähteminen sytytä seksihaluihin.
Kyllä mies ymmärtää, mutta joka kerta se on kuitenkin sama homma, ilmeisesti hän on kuin kevätlaitumelle pääsevä sonni aina kun lapset lähtee.
Ei helevetti sentään näitä palstalaisten parisuhteita. Mitä iloa kenellekään voi olla suhteesta, jossa halun sijasta tunnetaan ärsytystä ja inhoa? Mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa puhutaan yhdestä lapsesta ja viestissä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt taas oikein osaa samaistua, kun lapset koko ajan kotona, ei tarvitse mitenkään toipua lasten seurasta ja seksiä tekee mieli eikä siivous hirveästi kiinnosta.
On eri asia omat lapset kuin toisten lapset.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä! Pää vähän sykkyrällä kun ollut taas niin paljon ohjelmaa tälle sunnuntaille :D
En jaksa noihin trolleihin panostaa yhtään, sori siitäkin, mutta hienoa että on muitakin joita ei lasten lähteminen sytytä seksihaluihin.
Kyllä mies ymmärtää, mutta joka kerta se on kuitenkin sama homma, ilmeisesti hän on kuin kevätlaitumelle pääsevä sonni aina kun lapset lähtee.
Oletteko kovin tuore pari? Haluttomuus on nykyisin niin yleinen ongelma, että olisin iloinen, jos mies ilmaisisi vähän useammin haluavansa seksiä. Jos taas mies on koko ajan kimpussa, sitten ymmärrän, jos välillä tekee mieli siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Puhutko tästä päivästä, ap?
Miehellä tekee usein mieli silloin kun hän on virkeä ja nukkunut hyvin. Kerro, että harrastat hänen kanssaan seksiä mieluusti maanantaina, koska haluat sunnuntaina siivota. Hän varmaan jaksaa odottaa siihen asti, jos pidät lupauksesi.
Kyllä tuosta ap:n viestistä aistii rivien välistä, että ap:ta ei tuo mies viehätä yhtään. Joutuu varmaan kerran tai kaksi viikossa harrastamaan vastentahtoisesti seksiä. Toi lasten lähtö ja "siivous" on vain oivallinen tekosyy kieltäytyä seksistä. Ehkä keskiviikkona seuraavan kerran joutuu taas uhrautumaan ma ja ti voi hyvin vielä laittaa viikonloppuväsymuyksen piikkiin.
En ymmärrä miksi niin monet naiset on suhteessa, jossa kumppani ei ole omasta mielestä viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa puhutaan yhdestä lapsesta ja viestissä lapsista.
Lapsia on kaksi, mutta vain toinen heistä oli nyt meillä, vanhemmalla oli muuta menoa.
ap
Harrastatteko sitten aina seksiä? Jos joo, niin voit mielestäni levätä ja siivota. Jos taas mies aina vihjaa ja koskaan ei mitään tapahdu, niin kannattaisi varmaan joskus rakastaa miestä ja olla hänen kanssaan eikä valita jatkuvasti omaa halua