Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
401/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen tilanne pikkulapsivuosilta. Olin hoitanut ihan normaaliin tapaan lapset nukkumaan ja olin jo itse väsynyt. Pari hommaa oli jäljellä, kun mies huuteli makuuhuoneesta, että tulisnko jo sinne. Vastasin, että tyhjennän ensin tiskikoneen ja laitan pyykit kuivumaan. Mies vastasi, että voithan sinä tehdä ne sitten myöhemmin. Ei kauheasti napannut ja suututti ihan hirveästi. Tyhjensin koneet oikein huolellisesti ja kun vihdoin pääsin makuuhuoneeseen, mies jo kuorsasi. Herätin miehen, mutta eipä häntä seksi enää kiinnostanut.

Olet lapsellinen, itse en tuollaista naisvauvaa katsoisi päivääkään.

Kun pyykit laittaa kuivumaan huolella, niitä ei tarvitse silittää. Ja toisekseen, miksei mies odottanut minua hereillä? Hänhän olisi voinut myös tyhjentää koneet silloin, kun minulla oli kädet kiinni lasten kanssa.

Painotit tuota oikein huolellista tyhjentämistä ja herättämistä sen jälkeen kun kerroit ettei napannut. 

Kuten sanottu, naisvauva joka lentäisi pihalle mistä tahansa suhteesta.

Niin, ihan kuten kirjoitin, että minua ei napannut ehdotus, että teen ne sitten seksin jälkeen. Ymmärrätkö? Olisihan mies voinut hoitaa ne itse tai tehdä edes toisen joudukkeeksi. Oli muutenkin lähellä, että miesvauva ei lentänyt ulos suhteesta, mutta kyllä se sitten ymmärsi.

Vierailija
402/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?

Ai naisen ei tarvii siivota yhtään? Mikä hienohelma prinsessa sä oot?

Miehen lasten sotkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen lasten sotkut.

Miksi ap tarvitsee lepoa ja rauhaa heidän jälkeen, jos ne on miehen lapsia eikä hänen siis tarvitse niitä edes hoitaa tai heidän kanssaan olla? Olisko tilanne se, että silloin kun itsekin saa jotain, on ne lapset tärkeitä ja silloin kun ei huvita, on ne sen miehen?

Vierailija
404/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen lasten sotkut.

Miksi ap tarvitsee lepoa ja rauhaa heidän jälkeen, jos ne on miehen lapsia eikä hänen siis tarvitse niitä edes hoitaa tai heidän kanssaan olla? Olisko tilanne se, että silloin kun itsekin saa jotain, on ne lapset tärkeitä ja silloin kun ei huvita, on ne sen miehen?

Luuletko, että sama tilanne ei olisi silloin, kun kotona olisi ollut vieraita koko viikonlopun? Ylimääräisestä porukasta tulee aina lisää meteliä ja hommaa vaikka vieraat miten mieluisia olisi.

Vierailija
405/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkaaminen on epäseksikkäintä ikinä.

Niin totta. Se on ihan takuuvarma tapa hävittää vähäisetkin seksihalut toiselta, pahimmillaan pysyvästi. Miten kukaan voisi alkaa haluta seksiä vain siksi että toinen vaatii sitä, ei mitenkään?

Vaatii sitä?

Yleensä vaaditaan että toinen tekee jonkinlaisen aloitteen asialle.

No mutta jos asiasta on jo aiemminkin puhuttu, että ei ole millään tavalla siinä moodissa kun miehen muksut on saatu äitinsä luokse niin ei se muuksi muutu tuolla vonkaamisella.

Ja sama juttu muutenkin, ihan se aloitteen tekeminen riittää ja jos sille ei saa vastakaikua (saati toinen sanoo ettei nyt tee mieli) niin ei siinä vaiheessa pidä alkaa jankuttamaan kuinka se olisi silti niin kiva ja mun niin tekisi mieli ja kyllähän me nyt silti voitaisiin ihan nopeesti ja pitäisit nyt edes tätä hyvänä kun se olisi ihan valmiskin kato vaikka.. jadajadajada blaablaablaa.

Vonkaaminen eli tuollainen ruikuttamisen ja painostamisen combo on todellinen halujen karkottaja joka vaikuttaa pitkään. Ja sitten jos (kun) se vonkaaminen toistuu ennen kuin edellisestäkään kerrasta on päässyt yli ja ehtinyt unohtaa sen kuin epäseksikäs ja "munaton" mies tuossa tilassa onkaan niin siinäpä sitten ollaankin pattitilanteessa. Miehellä on ne ainoat ratkaisun avaimet, mutta jostain syystä naisen pitäisi tämä(kin) tilanne fiksata.

Miehille tulee ihan kuin joku p¤kkomielle siitä omassa päässä oletetusta (vai peräti omassa päässä luvatusta?) panemista just tänään, koska mikään muu ei tuota monta tuntia kestävää jankutusta ja valittamista selitä. Ihan kuin kuviteltaisiin, että kyllä se nainen valuu pian mahlaa kun vaan sinnikkäästi väsytän sitä tällä jankkaamisella. Tai että ainakin se antaa periksi ja pllua tulee säälistä jotta tämä mun surkea uikutus loppuu.

Vierailija
406/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen tilanne pikkulapsivuosilta. Olin hoitanut ihan normaaliin tapaan lapset nukkumaan ja olin jo itse väsynyt. Pari hommaa oli jäljellä, kun mies huuteli makuuhuoneesta, että tulisnko jo sinne. Vastasin, että tyhjennän ensin tiskikoneen ja laitan pyykit kuivumaan. Mies vastasi, että voithan sinä tehdä ne sitten myöhemmin. Ei kauheasti napannut ja suututti ihan hirveästi. Tyhjensin koneet oikein huolellisesti ja kun vihdoin pääsin makuuhuoneeseen, mies jo kuorsasi. Herätin miehen, mutta eipä häntä seksi enää kiinnostanut.

Olet lapsellinen, itse en tuollaista naisvauvaa katsoisi päivääkään.

Kun pyykit laittaa kuivumaan huolella, niitä ei tarvitse silittää. Ja toisekseen, miksei mies odottanut minua hereillä? Hänhän olisi voinut myös tyhjentää koneet silloin, kun minulla oli kädet kiinni lasten kanssa.

Painotit tuota oikein huolellista tyhjentämistä ja herättämistä sen jälkeen kun kerroit ettei napannut. 

Kuten sanottu, naisvauva joka lentäisi pihalle mistä tahansa suhteesta.

Niin, ihan kuten kirjoitin, että minua ei napannut ehdotus, että teen ne sitten seksin jälkeen. Ymmärrätkö? Olisihan mies voinut hoitaa ne itse tai tehdä edes toisen joudukkeeksi. Oli muutenkin lähellä, että miesvauva ei lentänyt ulos suhteesta, mutta kyllä se sitten ymmärsi.

Ymmärsin tekstistäsi että olet naisvauva, ei kannata alleviivata asiaa enempää.

Vierailija
407/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkaaminen on epäseksikkäintä ikinä.

Niin totta. Se on ihan takuuvarma tapa hävittää vähäisetkin seksihalut toiselta, pahimmillaan pysyvästi. Miten kukaan voisi alkaa haluta seksiä vain siksi että toinen vaatii sitä, ei mitenkään?

Vaatii sitä?

Yleensä vaaditaan että toinen tekee jonkinlaisen aloitteen asialle.

No mutta jos asiasta on jo aiemminkin puhuttu, että ei ole millään tavalla siinä moodissa kun miehen muksut on saatu äitinsä luokse niin ei se muuksi muutu tuolla vonkaamisella.

Ja sama juttu muutenkin, ihan se aloitteen tekeminen riittää ja jos sille ei saa vastakaikua (saati toinen sanoo ettei nyt tee mieli) niin ei siinä vaiheessa pidä alkaa jankuttamaan kuinka se olisi silti niin kiva ja mun niin tekisi mieli ja kyllähän me nyt silti voitaisiin ihan nopeesti ja pitäisit nyt edes tätä hyvänä kun se olisi ihan valmiskin kato vaikka.. jadajadajada blaablaablaa.

Vonkaaminen eli tuollainen ruikuttamisen ja painostamisen combo on todellinen halujen karkottaja joka vaikuttaa pitkään. Ja sitten jos (kun) se vonkaaminen toistuu ennen kuin edellisestäkään kerrasta on päässyt yli ja ehtinyt unohtaa sen kuin epäseksikäs ja "munaton" mies tuossa tilassa onkaan niin siinäpä sitten ollaankin pattitilanteessa. Miehellä on ne ainoat ratkaisun avaimet, mutta jostain syystä naisen pitäisi tämä(kin) tilanne fiksata.

Miehille tulee ihan kuin joku p¤kkomielle siitä omassa päässä oletetusta (vai peräti omassa päässä luvatusta?) panemista just tänään, koska mikään muu ei tuota monta tuntia kestävää jankutusta ja valittamista selitä. Ihan kuin kuviteltaisiin, että kyllä se nainen valuu pian mahlaa kun vaan sinnikkäästi väsytän sitä tällä jankkaamisella. Tai että ainakin se antaa periksi ja pllua tulee säälistä jotta tämä mun surkea uikutus loppuu.

Tässä se rakkaus mieheen näkyy.

Taitaa rakkaus kohdistua lähinnä miehen rahoihin kun mies on noin ikävä olento.

Vierailija
408/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n tarina kertoo siitä, kuinka seksiä käytetään vallan välineenä suhteessa.

Miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, kuin nainen haluaa. Muuten ei reidet aukea. Puhuu miehestään aika alentavaan tyyliin ja valittaa seksin olevan vastentahtoista. Mies haluaa naistaan, mutta tämä käyttäytyy kuin pikku diktaattori. Miehesi pitäisi kaiketi olla ajatuksiesi lukija. Valitetaan kun ei saa seksiä. Valitetaan kun seksiä halutaan. On se vaan niin vaikeaa.

No hetken se mies tollasta jaksaa ja koettaa vielä yrittää. Sitten se huomaa, että ei se kannata. Ainoa mitä saa, on paha mieli. Sitten työmaalle tulee nätti kesäharjoittelija ja tyky-päivillä sitten muna ui harjoittelijan haaroihin. Varaudu siihen. Suhteesi on matkalla eroon. Syy tietenkin miehen pettäminen, ei sinun käytöksesi ja puheet. Ei tietenkään.

Onko koskaan mielessä käynyt, kun sä tarvitset sen siivousterapiasi niin olisit sanonut miehellesi, että mene vaikka kaverin kanssa kalaan viikonlopuksi. Tai lätkäset 50€ käteen ja sanot, että mene kaverisi kanssa katsomaan lätkää ja kaljalle. Mutta luulen, että lätkäpelin jälkeen kun miehesi tulee kotiin myöhemmin kun sinä olet suunnitellut ja kaiken lisäksi haisee vielä kaljalle, niin taas fiilikset häviää.

Mutta eniten mä ihmettelen, että miksi helvetissä elät tuollaisen miehen kanssa, jos asiat on mielestäsi näin päin persettä. Itse olet miehesi valinnut. Turhaa täällä on valittaa ja miestäsi haukkua.

Sikamaista kirjoittelua. Asenteesi naisia kohtaan on kuvottava.

Älä nyt, kun trolli kirjoittaa noin pitkästi! Hän selkeästi yrittää parhaansa !!11

Vierailija
409/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa porukkaa täällä. Minä huolestuisin kyllä toden teolla, jos kokisin seksin harrastamisen jotenkin tosi kuormittavana. Onkohan teillä terveydessä ihan kaikki kunnossa? Onko ylipainoa/diabetesta/masennusta tms?

Kukaan ei sanonut että kokee sen koko ajan kuormittavana. Aina ei vain haluta ja se on normaalia.

Minä huolestuisin jos kokisin että seksiä on pakko olla joka päivä.

Seksuaalisuus on niin laaja alue ettei me kaikki mahduta samaan muottiin.

On normaalia että aina ei haluta, mutta ei ole normaalia että se ällöttää tai vie fiiliksen, että puolisoa haluttaa.

Ei ollut kyse siitä että fiilis lähtee kun puolisoa haluttaa, vaan siitä että kun puoliso jo etukäteen tietää että tämä yksi kyseinen tilanne on toiselle epäsopiva, niin on ärsyttävää että jatkaa siinä samassa tilanteessa seksin toivomista.

Voisikohan kyse olla siitä että joillain miehillä olisi sellainen fetissi, että haluavat ruikuttaa kun tietävät ettei saa. Sellainen sheimaamisfetissi. Eiks niistä moni halua just olla aisankannattelijana, tai että niitä haukutaan? Sopisi tuohon samaan kaavaan että haluaa tulla torjutuksi, kun siitä saa kiksejä.

Sekin voi tietty olla että näistä "vonkamiehistä" olisi kiihottavinta ikinä jos nainen kulkisi perässä kuin kiimainen ajokoira anelemassa seksiä..

Vierailija
410/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisena tullut siihen tulokseen kolmessa pitkässä suhteessa olleena, että se aito seksuaalinen halu suhteessa naisen puolelta joko on olemassa tai sitten sitä ei aidosti ole. Jos sitä ei aidosti ole niin silloin siihen haluun vaikuttaa siivoukset ja kaupassakäynnit ja kaikki muut mahdolliset tehdyt tai tekemättömät asiat. Mutta jos se on niin se ikäänkuin on "aina päällä" ja kun on oikea mies niin siihen ei tarvita erikseen tietynlaista valmistautumista tai virittäytymistä vaan kynnys seksiin on tosi matalalla. Ja puhun siis omasta kokemuksesta. Äkkiseltään sanoisin että sulla on ap väärä mies, vaihda. 

89v mummini on eri mieltä. 

Vierailija
411/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, kuin nainen haluaa. Muuten ei reidet aukea. Puhuu miehestään aika alentavaan tyyliin ja valittaa seksin olevan vastentahtoista. Mies haluaa naistaan, mutta tämä käyttäytyy kuin pikku diktaattori. Miehesi pitäisi kaiketi olla ajatuksiesi lukija. Valitetaan kun ei saa seksiä. Valitetaan kun seksiä halutaan. On se vaan niin vaikeaa.

No hetken se mies tollasta jaksaa ja koettaa vielä yrittää. Sitten se huomaa, että ei se kannata. Ainoa mitä saa, on paha mieli. Sitten työmaalle tulee nätti kesäharjoittelija ja tyky-päivillä sitten muna ui harjoittelijan haaroihin. Varaudu siihen. Suhteesi on matkalla eroon. Syy tietenkin miehen pettäminen, ei sinun käytöksesi ja puheet. Ei tietenkään.

Onko koskaan mielessä käynyt, kun sä tarvitset sen siivousterapiasi niin olisit sanonut miehellesi, että mene vaikka kaverin kanssa kalaan viikonlopuksi. Tai lätkäset 50€ käteen ja sanot, että mene kaverisi kanssa katsomaan lätkää ja kaljalle. Mutta luulen, että lätkäpelin jälkeen kun miehesi tulee kotiin myöhemmin kun sinä olet suunnitellut ja kaiken lisäksi haisee vielä kaljalle, niin taas fiilikset häviää.

Mutta eniten mä ihmettelen, että miksi helvetissä elät tuollaisen miehen kanssa, jos asiat on mielestäsi näin päin persettä. Itse olet miehesi valinnut. Turhaa täällä on valittaa ja miestäsi haukkua.

Enpä ole mitään hullumpaa kuullut. Mies pitäisi laittaa viikonlopuksi pois vaikka miehen lapset ovat käymässä. Nainen hoitaa ensin viikonlopun miehen lapset yksin ja siivoaa heidän jäljet yksin. Miehenhän tuossa pitää antaa naiselle 50 euroa käteen ja sanoa, että mene leffaan ja kaljalle kaverisi kanssa, kun mies sillä aikaa siivoaa kodin lasten vierailun jälkeen.

Eikö se AP valittanut, että tarvitsee sitä omaa aikaan terapiasiivoukseen?

Kyllä se oli joku toinen joka terapoi. Ap sanoi vain haluavansa järjestellä asunnon lapsivapaita varten.

Vierailija
412/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia parisuhteita palstalaisilla, itse miehenä rakastelen silloin kun siltä tuntuu ja vaimo o mukana yhtä innolla mutta me ollaankin löydetty oikeat kumppanit toisistamme. Jos tulee päivä ettei vaimoa enää kiinnosta niin saa läähteä ja otan uuden tilalle. Elämä on liian lyhyt olemaan kaveri liitossa

Vierailija
413/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisena tullut siihen tulokseen kolmessa pitkässä suhteessa olleena, että se aito seksuaalinen halu suhteessa naisen puolelta joko on olemassa tai sitten sitä ei aidosti ole. Jos sitä ei aidosti ole niin silloin siihen haluun vaikuttaa siivoukset ja kaupassakäynnit ja kaikki muut mahdolliset tehdyt tai tekemättömät asiat. Mutta jos se on niin se ikäänkuin on "aina päällä" ja kun on oikea mies niin siihen ei tarvita erikseen tietynlaista valmistautumista tai virittäytymistä vaan kynnys seksiin on tosi matalalla. Ja puhun siis omasta kokemuksesta. Äkkiseltään sanoisin että sulla on ap väärä mies, vaihda. 

Mitä 89v mummisi sanoi sanatarkasti?

Vierailija
414/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikamaista kirjoittelua. Asenteesi naisia kohtaan on kuvottava.

Ei ole. Se on vaan sun mielipiteesi.

Mutta sen olen tajunnut kuinka hyvä nainen mulla on ollut jo yli 20 vuotta. Seksiä ei käytetä vallan välineenä eikä se ole palkinto mistään. Vongata saa, jos haluaa. Vihjailla saa, jos haluaa. Jotain tuhmaa saa lähettää kesken työpäivän, jos haluaa. Eikä seurauksena ole mökötystä ja hampaiden kiristelyä. Päin vastoin. Meillä oikein yritetään löytää sopivia välejä seksiin. Aina kun vaan on mahdollista. Kieltäytyä saa, jos haluaa. Tosin siivouksen takia tätä ei ole koskaan tapahtunut.

Siivotaan silloin, kun on likasta. Vuoro viikoin. Ei silloin, kun on joku tietty viikonpäivä. Ruokienteko ja kaupassakäynnit hoidetaan vuoro viikoin. Lapsen nukutukset tehdään vuoroilloin. Joten meillä on kyllä kotityöt jaettu kyllä aika hyvin puoliksi. Sun väitteesi siitä, että asenteeni naisia kohtaan on oksettava, on siis kyllä täyttä paskapuhetta. Mä olen kyllä oppinut, miten naista kohdellaan, jotta seksiä saa muutenkin, kuin vaan säälistä ja palkinnoksi jostain. Siksi sitä seksiä meillä kai vielä yli 20 vuoden suhteen jälkeen paljon onkin. Siltikään en tee asioita sen takia, että saisin seksiä. Ihan on kyllä muut motivaatiot.

Silti ihmettelen, miksi eletään suhteessa, jossa ei ole hyvä olla. Valitetaan, mutta ei erota. Täällä on niin monta tarinaa siitä. Muututaan katkeraksi, ollaan kynnysmattona ja poljetaan toisen omantunnon arvo maahan. Mutta ihan jokaisen oma valinta, miten elämääsi elää. Me elätään näin. Ja hyvin on mennyt.

Sun suhde kuulostaa suunnilleen samalle kuin minun. Hyvin menee, molemmat arvostaa toisiaan, kummankaan ei tarvitse vongata mutta toisaalta taas saa myös kieltäytyä seksistä ilman pelkoa toisen loukkaantumisesta.

Mutta se ero meissä on, että minä ymmärrän ettei kaikki ole yhtä onnekkaita parisuhteissaan. Mitä nyt olen seuraillut kavereitten parisuhdeongelmia niin kaikki ei tosiaankaan sovi yhteen, mutta ei se eroaminenkaan ole oikeasti niin helppoa. Varsinkaan jos on lapsia. Sitä yritetään sietää ja sinnitellä huonossakin suhteessa, koska ei ne suhteet aina ole olleet huonoja ja niihin liittyy paljon hyvääkin. Enkä syytä vain miehiä, tämän palstan perusteella tosin hyvin monet ovat epäempaattisia kitiseviä miesvauvoja jotka kokevat että seksi on jonkin sortin heille automaattisesti kuuluva oikeus, ja kaikki on aina naisen syytä. Mutta toisaalta tiedän että on myös naisia jotka on hankalia ja useimmiten syytä lienee molemmissa, tai kommunikaatiossa, tai ihan vaan epäsopivuudessa.

Sepä se kun se seksi on ihan oikeesti oikeus, ihan molemmille sukupuolille. Oman seksuaalisen tarpeen tyydyttämisen haluaminen ei ole lapsellisuutta.

Seksi voi olal tarve, mutta oikeus se ei ole. Melkoisilla jutuilla täälläkin yritetään läpi päästä :D

Vierailija
415/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas päästiin siihen, että miesten mielestä naisia voi käyttää nyrkkeilysäkkeinä. Oikein laatumiehiä.

Ilmoitin nuo viestit asiattomiksi.

Vierailija
416/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehen pitäisi ymmärtää sekin asia, että lapset eivät varsinaisesti lisää miehen seksuaalista vetovoimaa. Varsinkaan jos ne on tehty toisen naisen kanssa.

Vaatii aikansa alkaa nähdä mies taas rakastajana, jos on koko viikonlopun katsellut miten se hyysää mukuloitaan.

Sun mielipide. Moni muu nainen käy kuumana isimiehiin, ja erityisesti se on kiihottavaa kun näkee miehen huolehtimassa jälkikasvustaan

Mies istumassa matolla lässyttämässä lapselleen ja leikkimässä pikkuautoilla suutaan päristellen. Ei juma kun seksikästä. Tai sitten ei.

Jos tuo kiihottaa, taidat olla pedari.

Vierailija
417/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli jo eilen. Annoitko?Ottiko? Aika moni eromies haluaa lapsille uuden äipän, jotta ei itse tarvi, edelleenkään, ottaa täyttä vastuuta. Tee äijälle selväksi, että painuu helvettiin.

Sanotaan näin että loppuilta meni molempien mielestä oikein mukavissa merkeissä :)

ap

Vierailija
418/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan, että hoitaa itse jatkossa lapset ja sä otat silloin lomaa. Kun tuut lomalta voi kiinnostaakin.

Kun rupeat serurustelemaan ihmisen kanssa jolla on lapset niin silloin tulet osaksi niiden lastenkin elämää. Jos et ole siihen valmis niin et seurustele ihmisen kanssa jolla on lapsia.

Vierailija
419/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä 89v mummisi sanoi sanatarkasti?

Tämä on arvaus, mutta veikkaan "sulje silmäsi ja ajattele isänmaata"

Vierailija
420/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että miestä ei kiinnosta sinun mielentilasi vaan sinun pimppasi. En voi sietää tuollaisia miehiä. Olen niin onnellinen sinkkuna!

Sama se siivouksen kanssa, aina ei ole sellainen mielentila että huvittaa alkaa järjestelemään asioita toisen mieliksi. Jos ensin olisi seksiä, niin sitten pääsisi siihen siivouksen edellyttämään mielentilaan paremmin. 

Ei haluttaisi myöskään tehdä näistä asioista kaupankäyntiä, vaan molempia pitäisi olla luonnostaan sellainen määrä mikä on molemmista hyvä. 

Oletko sitä tyyppiä, joka rentoutuu seksistä vai joka piristyy? Seksistä rentoutuva ei todellakaan ala tekemään mitään vaan kuittaa, että ehtii ne huomennakin - jota ei sitten itse muista.

Ehkä se idea onkin suorittaa vähemmän ja keskittyä hyviin asioihin enemmän.

Toki molempien toiveet pitäisi tulla huomioiduiksi isossa kuvassa samalla lailla. Kaiken ei tarvitse olla aina jiirissä, mutta useimmiten.