Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
361/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n tarina kertoo siitä, kuinka seksiä käytetään vallan välineenä suhteessa.

Miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, kuin nainen haluaa. Muuten ei reidet aukea. Puhuu miehestään aika alentavaan tyyliin ja valittaa seksin olevan vastentahtoista. Mies haluaa naistaan, mutta tämä käyttäytyy kuin pikku diktaattori. Miehesi pitäisi kaiketi olla ajatuksiesi lukija. Valitetaan kun ei saa seksiä. Valitetaan kun seksiä halutaan. On se vaan niin vaikeaa.

No hetken se mies tollasta jaksaa ja koettaa vielä yrittää. Sitten se huomaa, että ei se kannata. Ainoa mitä saa, on paha mieli. Sitten työmaalle tulee nätti kesäharjoittelija ja tyky-päivillä sitten muna ui harjoittelijan haaroihin. Varaudu siihen. Suhteesi on matkalla eroon. Syy tietenkin miehen pettäminen, ei sinun käytöksesi ja puheet. Ei tietenkään.

Onko koskaan mielessä käynyt, kun sä tarvitset sen siivousterapiasi niin olisit sanonut miehellesi, että mene vaikka kaverin kanssa kalaan viikonlopuksi. Tai lätkäset 50€ käteen ja sanot, että mene kaverisi kanssa katsomaan lätkää ja kaljalle. Mutta luulen, että lätkäpelin jälkeen kun miehesi tulee kotiin myöhemmin kun sinä olet suunnitellut ja kaiken lisäksi haisee vielä kaljalle, niin taas fiilikset häviää.

Mutta eniten mä ihmettelen, että miksi helvetissä elät tuollaisen miehen kanssa, jos asiat on mielestäsi näin päin persettä. Itse olet miehesi valinnut. Turhaa täällä on valittaa ja miestäsi haukkua.

Enpä ole mitään hullumpaa kuullut. Mies pitäisi laittaa viikonlopuksi pois vaikka miehen lapset ovat käymässä. Nainen hoitaa ensin viikonlopun miehen lapset yksin ja siivoaa heidän jäljet yksin. Miehenhän tuossa pitää antaa naiselle 50 euroa käteen ja sanoa, että mene leffaan ja kaljalle kaverisi kanssa, kun mies sillä aikaa siivoaa kodin lasten vierailun jälkeen.

Eikö se AP valittanut, että tarvitsee sitä omaa aikaan terapiasiivoukseen?

Vierailija
362/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, kuin nainen haluaa. Muuten ei reidet aukea. Puhuu miehestään aika alentavaan tyyliin ja valittaa seksin olevan vastentahtoista. Mies haluaa naistaan, mutta tämä käyttäytyy kuin pikku diktaattori. Miehesi pitäisi kaiketi olla ajatuksiesi lukija. Valitetaan kun ei saa seksiä. Valitetaan kun seksiä halutaan. On se vaan niin vaikeaa.

No hetken se mies tollasta jaksaa ja koettaa vielä yrittää. Sitten se huomaa, että ei se kannata. Ainoa mitä saa, on paha mieli. Sitten työmaalle tulee nätti kesäharjoittelija ja tyky-päivillä sitten muna ui harjoittelijan haaroihin. Varaudu siihen. Suhteesi on matkalla eroon. Syy tietenkin miehen pettäminen, ei sinun käytöksesi ja puheet. Ei tietenkään.

Onko koskaan mielessä käynyt, kun sä tarvitset sen siivousterapiasi niin olisit sanonut miehellesi, että mene vaikka kaverin kanssa kalaan viikonlopuksi. Tai lätkäset 50€ käteen ja sanot, että mene kaverisi kanssa katsomaan lätkää ja kaljalle. Mutta luulen, että lätkäpelin jälkeen kun miehesi tulee kotiin myöhemmin kun sinä olet suunnitellut ja kaiken lisäksi haisee vielä kaljalle, niin taas fiilikset häviää.

Mutta eniten mä ihmettelen, että miksi helvetissä elät tuollaisen miehen kanssa, jos asiat on mielestäsi näin päin persettä. Itse olet miehesi valinnut. Turhaa täällä on valittaa ja miestäsi haukkua.

Enpä ole mitään hullumpaa kuullut. Mies pitäisi laittaa viikonlopuksi pois vaikka miehen lapset ovat käymässä. Nainen hoitaa ensin viikonlopun miehen lapset yksin ja siivoaa heidän jäljet yksin. Miehenhän tuossa pitää antaa naiselle 50 euroa käteen ja sanoa, että mene leffaan ja kaljalle kaverisi kanssa, kun mies sillä aikaa siivoaa kodin lasten vierailun jälkeen.

Haluaa rauhoittua ja siistin kodin, jossa ei ole lasten tavaroita siellä täällä. Varmaan hänelle kävisi se, että pääsee tunniksi kävelylle ja mies siivoaa sillä aikaa kodin ennalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa rauhoittua ja siistin kodin, jossa ei ole lasten tavaroita siellä täällä. Varmaan hänelle kävisi se, että pääsee tunniksi kävelylle ja mies siivoaa sillä aikaa kodin ennalleen.

ap:lle tosin riittää syyksi seksistä kieltäytymiseen vaikkapa väärin viikattu keittiöpyyhe.

Vierailija
364/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin tyhmää naista haluaisikaan? Otsikkosi kirjoitit niin, että siitä saa sen käsityksen, että miehen lapsi on koko päivän vihjaillut jostain kivasta.

Vierailija
365/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noin tyhmää naista haluaisikaan? Otsikkosi kirjoitit niin, että siitä saa sen käsityksen, että miehen lapsi on koko päivän vihjaillut jostain kivasta.

A successful lawyer jeopardizes her career and threatens to tear her family apart after engaging in an affair with her teenage stepson.

https://www.imdb.com/title/tt8378126/

Vierailija
366/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikamaista kirjoittelua. Asenteesi naisia kohtaan on kuvottava.

Ei ole. Se on vaan sun mielipiteesi.

Mutta sen olen tajunnut kuinka hyvä nainen mulla on ollut jo yli 20 vuotta. Seksiä ei käytetä vallan välineenä eikä se ole palkinto mistään. Vongata saa, jos haluaa. Vihjailla saa, jos haluaa. Jotain tuhmaa saa lähettää kesken työpäivän, jos haluaa. Eikä seurauksena ole mökötystä ja hampaiden kiristelyä. Päin vastoin. Meillä oikein yritetään löytää sopivia välejä seksiin. Aina kun vaan on mahdollista. Kieltäytyä saa, jos haluaa. Tosin siivouksen takia tätä ei ole koskaan tapahtunut.

Siivotaan silloin, kun on likasta. Vuoro viikoin. Ei silloin, kun on joku tietty viikonpäivä. Ruokienteko ja kaupassakäynnit hoidetaan vuoro viikoin. Lapsen nukutukset tehdään vuoroilloin. Joten meillä on kyllä kotityöt jaettu kyllä aika hyvin puoliksi. Sun väitteesi siitä, että asenteeni naisia kohtaan on oksettava, on siis kyllä täyttä paskapuhetta. Mä olen kyllä oppinut, miten naista kohdellaan, jotta seksiä saa muutenkin, kuin vaan säälistä ja palkinnoksi jostain. Siksi sitä seksiä meillä kai vielä yli 20 vuoden suhteen jälkeen paljon onkin. Siltikään en tee asioita sen takia, että saisin seksiä. Ihan on kyllä muut motivaatiot.

Silti ihmettelen, miksi eletään suhteessa, jossa ei ole hyvä olla. Valitetaan, mutta ei erota. Täällä on niin monta tarinaa siitä. Muututaan katkeraksi, ollaan kynnysmattona ja poljetaan toisen omantunnon arvo maahan. Mutta ihan jokaisen oma valinta, miten elämääsi elää. Me elätään näin. Ja hyvin on mennyt.

RESPECT. Asiaa 100%

Vierailija
367/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se vonkaaminen vain on vastenmielistä, siitä en pääse yli. Nykyisessä suhteessani olen halukkaampi osapuoli. Teen aloitteita, mutta ymmärrän lopettaa, jos mies ei halua. En jatka yrittämistä ja mene marttyyrimoodiin, vaikka kuinka haluttaisi. Miehellä on oikeus kieltäytyä seksistä ilman, että minä alan murjottaa, enkä halua, että hänelle tulee siitä huono omatunto. Enkä ehdottele seksiä silloin, kun tiedän, että miehellä on vaikka raskasta töissä tai muita murheita. Silloin jätän aloitteen tekemisen miehelle.

Vierailija
368/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sen olen tajunnut kuinka hyvä nainen mulla on ollut jo yli 20 vuotta. Seksiä ei käytetä vallan välineenä eikä se ole palkinto mistään. Vongata saa, jos haluaa. Vihjailla saa, jos haluaa. Jotain tuhmaa saa lähettää kesken työpäivän, jos haluaa. Eikä seurauksena ole mökötystä ja hampaiden kiristelyä. Päin vastoin. Meillä oikein yritetään löytää sopivia välejä seksiin. Aina kun vaan on mahdollista. Kieltäytyä saa, jos haluaa. Tosin siivouksen takia tätä ei ole koskaan tapahtunut.

Siivotaan silloin, kun on likasta. Vuoro viikoin. Ei silloin, kun on joku tietty viikonpäivä. Ruokienteko ja kaupassakäynnit hoidetaan vuoro viikoin. Lapsen nukutukset tehdään vuoroilloin. Joten meillä on kyllä kotityöt jaettu kyllä aika hyvin puoliksi. Sun väitteesi siitä, että asenteeni naisia kohtaan on oksettava, on siis kyllä täyttä paskapuhetta. Mä olen kyllä oppinut, miten naista kohdellaan, jotta seksiä saa muutenkin, kuin vaan säälistä ja palkinnoksi jostain. Siksi sitä seksiä meillä kai vielä yli 20 vuoden suhteen jälkeen paljon onkin. Siltikään en tee asioita sen takia, että saisin seksiä. Ihan on kyllä muut motivaatiot.

Silti ihmettelen, miksi eletään suhteessa, jossa ei ole hyvä olla. Valitetaan, mutta ei erota. Täällä on niin monta tarinaa siitä. Muututaan katkeraksi, ollaan kynnysmattona ja poljetaan toisen omantunnon arvo maahan. Mutta ihan jokaisen oma valinta, miten elämääsi elää. Me elätään näin. Ja hyvin on mennyt.

Sun suhde kuulostaa suunnilleen samalle kuin minun. Hyvin menee, molemmat arvostaa toisiaan, kummankaan ei tarvitse vongata mutta toisaalta taas saa myös kieltäytyä seksistä ilman pelkoa toisen loukkaantumisesta.

Mutta se ero meissä on, että minä ymmärrän ettei kaikki ole yhtä onnekkaita parisuhteissaan. Mitä nyt olen seuraillut kavereitten parisuhdeongelmia niin kaikki ei tosiaankaan sovi yhteen, mutta ei se eroaminenkaan ole oikeasti niin helppoa. Varsinkaan jos on lapsia. Sitä yritetään sietää ja sinnitellä huonossakin suhteessa, koska ei ne suhteet aina ole olleet huonoja ja niihin liittyy paljon hyvääkin. Enkä syytä vain miehiä, tämän palstan perusteella tosin hyvin monet ovat epäempaattisia kitiseviä miesvauvoja jotka kokevat että seksi on jonkin sortin heille automaattisesti kuuluva oikeus, ja kaikki on aina naisen syytä. Mutta toisaalta tiedän että on myös naisia jotka on hankalia ja useimmiten syytä lienee molemmissa, tai kommunikaatiossa, tai ihan vaan epäsopivuudessa.

Vierailija
369/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisella taas ongelma. Sanot suoraan heti, kun ekaa kertaa vihjailee, että tänään ei huvita. Miehet ei teidän naisten microelkeitä ymmärrä.

Se on kummaa myös, että "lämmittelyn" ja "vonkaamisen" ero on hiuksen hieno. Yleensä, mitä viehättävämpi mies, niin silloin vihjailu on vain kivaa ja rentoa lämmittelyä, kun taas vähemmän viehättävän miehen vihjailu on ärsyttävää ja noloa vonkailua.

Vierailija
370/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun suhde kuulostaa suunnilleen samalle kuin minun. Hyvin menee, molemmat arvostaa toisiaan, kummankaan ei tarvitse vongata mutta toisaalta taas saa myös kieltäytyä seksistä ilman pelkoa toisen loukkaantumisesta.

Mutta se ero meissä on, että minä ymmärrän ettei kaikki ole yhtä onnekkaita parisuhteissaan. Mitä nyt olen seuraillut kavereitten parisuhdeongelmia niin kaikki ei tosiaankaan sovi yhteen, mutta ei se eroaminenkaan ole oikeasti niin helppoa. Varsinkaan jos on lapsia. Sitä yritetään sietää ja sinnitellä huonossakin suhteessa, koska ei ne suhteet aina ole olleet huonoja ja niihin liittyy paljon hyvääkin. Enkä syytä vain miehiä, tämän palstan perusteella tosin hyvin monet ovat epäempaattisia kitiseviä miesvauvoja jotka kokevat että seksi on jonkin sortin heille automaattisesti kuuluva oikeus, ja kaikki on aina naisen syytä. Mutta toisaalta tiedän että on myös naisia jotka on hankalia ja useimmiten syytä lienee molemmissa, tai kommunikaatiossa, tai ihan vaan epäsopivuudessa.

Sepä se kun se seksi on ihan oikeesti oikeus, ihan molemmille sukupuolille. Oman seksuaalisen tarpeen tyydyttämisen haluaminen ei ole lapsellisuutta.

Vierailija
371/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siisti koti on tärkeämpää kuin seksi, siivotkoon ite.

Vierailija
372/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.

Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.

Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista. 

Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?

Ehkä ne lukee salaa naistenlehtiä, niissä olen joskus lukenut jotain vähämielisiä artikkeleita miten pitkin päivää flirttailu saa aikaan ah-niin-ihanan ilotulituksen makuuhuoneessa. My ass. Ei pitäisi kopioida noita artikkeleita suoraan amerikoista, se mikä toimii siellä ei välttämättä toimi meidän kulttuurissa.

Toinen on se, että sängyssä pitäisi puhua. Naistenlehdistä varmaan opittu sekin. Ymmärrän mahdollisimman lyhytsanaiset toimintaohjeet silloin, kun se on välttämätöntä, mutta kaikki sellainen "nauti, kulta, nauti" -henkinen lässytys (tai rivojen puhuminen) herättää kyllä minussa voimakkaita haluja -iskeä miestä kämmenselällä vasten suuta. Että turpa kiinni ja keskity siihen panemiseen.

Toki seksistä on tärkeää puhua, mutta ainakin minusta on parempi puhua neutraalisti keittiön pöydän ääressä siitä, onko kumpikin tyytyväinen. Mutta silloin kun on toiminnan aika, ei sanat toimi ainakaan minulla yhtään.

Sekin on muuten ärsyttävää, jos mies yrittää kovasti viritellä tai lämmitellä sinua tai painella nappejasi. Tekee jotain, mistä huomaa sen ajattelevan, että "tästä se kiihottuu". Inhoan sitä. Jos mies ei käy niin kuumana että tuollainen laskelmointi unohtuu, ihan turha edes ruveta hommiin.

Minun haavemaailmani on joku menneiden aikojen Skotlanti a la Outlander, jossa miehillä on kiltti ja naisilla pitkät hameet ilman alushousuja ja kun henki tulee päällä, kumpikin voi vaan nostaa helmat, hoidetaan hommat ja sitten jatketaan muita puuhia sanomatta sanaakaan.

Ohhoh, ollaan me erilaisia. Musta olis täydellistä, jos mies halailisi ja pussailisi pitkin päivää ja sopivalla hetkellä päästäisi sitten asiaan. Mulle ei toimi yhtään että lapset menee hetkeksi vessaan, mies laskee housut ja on heti valmis. Mä en todellakaan ole valmis ja kun tiedän että mulla menee se 20min olla riittävän valmis niin koko juttu on melkein pilalla ennen kuin se kunnolla alkoikaan. Koen sen yhtä hankalaksi kuin jos mies ilmoittaisi, että klo 17 pitäisi olla valmis. Tykkäisin myös, jos mies juttelisi tuhmia mutta ei todellakaan juttele. 

Olette varmaan siis puhuneet siitä mitä sä tahtoisit, ja sitten te puhutte yhdessä että mikä on toisellekin luontevaa - asetutte toisen asemaan tavallaan? 

Kumpikin siis koittaa tehdä sellaisia juttuja mitkä tuntuu siitä toisesta hyvältä myös, kun haluaa olla ihmisen kanssa niin tahtoo tehdä sille hyviä juttuja. 

Vierailija
373/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen kertonut miehelle kyllä etukäteen että pyhitän aina sen loppupäivän introverttinä vain itselleni. Olen aivan uupunut lasten lähdön jälkeen ja kaipaan hiljaisuutta ja siivousterapiaa seksiä enemmän :D

Siivousterapiaa??

Vierailija
374/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen kertonut miehelle kyllä etukäteen että pyhitän aina sen loppupäivän introverttinä vain itselleni. Olen aivan uupunut lasten lähdön jälkeen ja kaipaan hiljaisuutta ja siivousterapiaa seksiä enemmän :D

Siivousterapiaa??

Kontrollifriikki

Vierailija
375/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisena tullut siihen tulokseen kolmessa pitkässä suhteessa olleena, että se aito seksuaalinen halu suhteessa naisen puolelta joko on olemassa tai sitten sitä ei aidosti ole. Jos sitä ei aidosti ole niin silloin siihen haluun vaikuttaa siivoukset ja kaupassakäynnit ja kaikki muut mahdolliset tehdyt tai tekemättömät asiat. Mutta jos se on niin se ikäänkuin on "aina päällä" ja kun on oikea mies niin siihen ei tarvita erikseen tietynlaista valmistautumista tai virittäytymistä vaan kynnys seksiin on tosi matalalla. Ja puhun siis omasta kokemuksesta. Äkkiseltään sanoisin että sulla on ap väärä mies, vaihda. 

Uskallan olla eri mieltä! Yleensä tekee toki mieli kumppania, mutta joskus on vaan ihan liian väsynyt tai kuormittunut. Ja vuoroviikkovanhempana ymmärrän senkin, että kun lapsiviikoilla on tosi intensiivisesti vanhempimodessa, niin voi kestää hetki päästä takaisin parisuhdemoodiin.

Tosin silloinkin kun ei erityisesti ole erotiikka mielessä, meillä on muuta läheisyyttä, sieltä se kipinä sitten löytyy taas. Enemmän sanoisin että jos halauskin on liikaa niin sitten on ehkä väärä mies (ja joku saattaa kyllä tarvita palautumista jopa ilman mitään kosketusta).

Vierailija
376/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen tilanne pikkulapsivuosilta. Olin hoitanut ihan normaaliin tapaan lapset nukkumaan ja olin jo itse väsynyt. Pari hommaa oli jäljellä, kun mies huuteli makuuhuoneesta, että tulisnko jo sinne. Vastasin, että tyhjennän ensin tiskikoneen ja laitan pyykit kuivumaan. Mies vastasi, että voithan sinä tehdä ne sitten myöhemmin. Ei kauheasti napannut ja suututti ihan hirveästi. Tyhjensin koneet oikein huolellisesti ja kun vihdoin pääsin makuuhuoneeseen, mies jo kuorsasi. Herätin miehen, mutta eipä häntä seksi enää kiinnostanut.

Vierailija
377/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että Ap:n asema tuossa suhteessa ei ole kovin hyvä. Ensin pitää sietää lapsia koko viikonloppu ja sen jälkeen ei saisi edes hengähtää, vaan olla miestä palvelemassa. Itse en jaksaisi tuollaista. Erilliset kodit olisi parempi ratkaisu.

Itse menisin astetta pidemmälle ja kyseenalaistaisin miksi ap:n pitää edes olla miesten kanssa.

Hankkii naisen tai on kokonaan ilman.

Onko kyseessä vain naisen taloudellinen etu?

Luetaan varmaan eri ketjua kun mun silmään näyttää siltä että sekä ap että mies ovat ihan tyytyväisiä suhteeseensa, ja molemmille seksikin maistuu, mutta ei sillä hetkellä kun miehen lapset lähtevät toiseen kotiinsa.

ap kertoo kuinka halut katoavat pitkäksi aikaa jos mies "vonkaa"

Mies ei vonkaa jollei se ole pahassa puutteessa.

Ap kontrolloi miestä seksillä, tee jotain oikein niin tänään saat nähdä pikkarit. Käyttäydy huonosti niin sen näkee jo naamasta kun rouva on vuoteessa yhdeksältä ettei nyt kannata edes puhua.

Nää on nähty

Siis miksi käyttäydyt huonosti kumppaniasi kohtaan?

Koska naiselle kelpaa mikä tahansa tekosyy "huonoksi käytökseksi"

Naisilla on tapana harrastaa henkistä väkivaltaa puolisoitaan ja lapsiaan kohtaan. Ei siinä oikeilla syillä ja teoilla ole mitään merkitystä.

Juusto loppui? Miehen syy että lapset päättivät syödä tavallista enemmän juustoleipiä! Oikeutus kahden päivän mykkäkouluun vaikka mies kipaisi Lidlissä hakemassa lisää. Se perkele ei tuonut samalla naiselle herkkuja vaikka oli tiistai.

Onpa teillä kamala liitto. Eroa.

Mutta haloo, tällaista se ihan oikeasti on monessa perheessä. 

Ymmärtäkää nyt, että naisissa ja miehissä on ihan sama määrä törppöjä ja itsekkäitä, muita huomioimattomia ihmisiä. Naisilla se on vain erilaista, se on tällaista passiivisagressiivista useimmiten. Naiset ärsyyntyvät varmaan hieman helpommin pienistä asioista. Kukaan ei tee koskaan kaikkea oikein, kukaan ei ole ajatustenlukija. 

Kannattaa valita oikeanlainen kumppani, eikä sellaista joka tarvitsee harjoitusvastustajan itselleen. Pätee ihan molempiin sukupuoliin.- 

Vierailija
378/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jo eilen. Annoitko?Ottiko? Aika moni eromies haluaa lapsille uuden äipän, jotta ei itse tarvi, edelleenkään, ottaa täyttä vastuuta. Tee äijälle selväksi, että painuu helvettiin.

Vierailija
379/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että Ap:n asema tuossa suhteessa ei ole kovin hyvä. Ensin pitää sietää lapsia koko viikonloppu ja sen jälkeen ei saisi edes hengähtää, vaan olla miestä palvelemassa. Itse en jaksaisi tuollaista. Erilliset kodit olisi parempi ratkaisu.

Itse menisin astetta pidemmälle ja kyseenalaistaisin miksi ap:n pitää edes olla miesten kanssa.

Hankkii naisen tai on kokonaan ilman.

Onko kyseessä vain naisen taloudellinen etu?

Luetaan varmaan eri ketjua kun mun silmään näyttää siltä että sekä ap että mies ovat ihan tyytyväisiä suhteeseensa, ja molemmille seksikin maistuu, mutta ei sillä hetkellä kun miehen lapset lähtevät toiseen kotiinsa.

ap kertoo kuinka halut katoavat pitkäksi aikaa jos mies "vonkaa"

Mies ei vonkaa jollei se ole pahassa puutteessa.

Ap kontrolloi miestä seksillä, tee jotain oikein niin tänään saat nähdä pikkarit. Käyttäydy huonosti niin sen näkee jo naamasta kun rouva on vuoteessa yhdeksältä ettei nyt kannata edes puhua.

Nää on nähty

Siis miksi käyttäydyt huonosti kumppaniasi kohtaan?

Koska naiselle kelpaa mikä tahansa tekosyy "huonoksi käytökseksi"

Naisilla on tapana harrastaa henkistä väkivaltaa puolisoitaan ja lapsiaan kohtaan. Ei siinä oikeilla syillä ja teoilla ole mitään merkitystä.

Juusto loppui? Miehen syy että lapset päättivät syödä tavallista enemmän juustoleipiä! Oikeutus kahden päivän mykkäkouluun vaikka mies kipaisi Lidlissä hakemassa lisää. Se perkele ei tuonut samalla naiselle herkkuja vaikka oli tiistai.

Onpa teillä kamala liitto. Eroa.

Mutta haloo, tällaista se ihan oikeasti on monessa perheessä. 

Ymmärtäkää nyt, että naisissa ja miehissä on ihan sama määrä törppöjä ja itsekkäitä, muita huomioimattomia ihmisiä. Naisilla se on vain erilaista, se on tällaista passiivisagressiivista useimmiten. Naiset ärsyyntyvät varmaan hieman helpommin pienistä asioista. Kukaan ei tee koskaan kaikkea oikein, kukaan ei ole ajatustenlukija. 

Kannattaa valita oikeanlainen kumppani, eikä sellaista joka tarvitsee harjoitusvastustajan itselleen. Pätee ihan molempiin sukupuoliin.- 

Ja vaikka olisi ns. oikeanlainen kumppani, silloinkaan ei elo ole täydellistä. Ei se koskaan ole pieniä hetkiä lukuunottamatta, oli sitten sinkku tai suhteessa. Me ihmiset ollaan vajavaisia.

Vierailija
380/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun sinuun ap. Muistan kun omat lapset oli pieniä, kun olin ne syöttänyt,iltasadut lukenut,nukuttanut, jäljet siivonnut jne ,en todellakaan ollut valmis heti ukkooni viihdyttään. Ärsytti suuresti kun tuntui että vielä yksi lapsi pitäisi hoitaa,huh hu, ei vaan jaksanut enää siinä vaiheessa,ei sitten millään.

Ps. Se ukko on jo kauan ollut ex ja lapset aikuisia, nyt on helppoa elo.

Mä luulin että noi naisten marttyyriviitat jäi 60-luvulle. Kun MINÄ olen syöttänyt, kun MINÄ olen iltasadut lukenut, kun MINÄ olen nukuttanut, kun MINÄ MINÄ MINÄ JA MINÄ. Taisi olla miehesi joka viimenään tajusi lähteä?

Valitettavasti osa miehistä on vaan edelleenkin jäänyt sinne 60-luvulle. Tuntuu kieltämättä uskomattomalta, mutta jostain vaan edelleenkin löytyy niitä jotka on sitä mieltä että lapset ja kotityöt on naisen homma.

Niin ne onkin. 

Katsos kun ei naiset voi miesten puolesta päättää että tämä on nyt teidän homma.

Joko sinä sen vasektomian olet itsellesi teettänyt?

Kyllä, vauvakuumeinen vaimoni ei onneksi tiedä asiasta.

Sinä olet jo monen monta vuotta sanonut vedättäväsi vaimoasi. Lapsettomuustutkimuksiin lähdetään, kun yrittämistä on vuosi takana. Nuo sinun juttusi on pelkkää satua.

Teetin sen viime vuonna enkä todellakaan lähde tutkimuksiin vaimoni mieliksi.

Naisille se on nyt selvä merkki, että mies ei halua lasta, jos hän ei suostu lähtemään lapsettomuustutkimuksiin. Miehen hdelmällisyyden tutkiminen on niin helppo juttu, että siitä aina aloitetaan. Tiktok, teidän ero on vain ajan kysymys.

Miehellä ei ole velvollisuutta antaa naiselle siementä tai lasta. Jos se on naiselle kynnyskysymys niin tietysti ero on ajan kysymys.

Miksi "uhkailet" asialla? Pitäisikö miehen taipua ja tehdä lapsi naisen mieliksi? Jotta nainen pääsee uhriutumaan kun miestä ei kiinnosta hoitaa sitä samalla tavalla?

Teitä reppanoita on kyllä mahdoton miellyttää  :)   Mies ei halua lasta = tehkää vasektomia. Ai se on tehty? No sitten nainen ottaa eron.

Ei tuossa ole mitään uhkailua. Nainen haluaa lapsen, mies ei, mutta mies kuvittelee, että kertomatta vasektomiasta ja suostumatta tutkimuksiin liitto jatkuu hyvänä tuosta eteenpäin. Jossain vaiheessa nainen tajuaa, että tuon miehen kanssa hän on koko ikänsä lapseton, ja jos nainen noin paljon lasta toivoo mitä tuo mies kertoo, niin mies menee vaihtoon.

Kenenkään ei ikinä kannata tehdä lasta vastoin omaa tahtoaan ja jos on omasta puolesta ihan varma, niin sitten kannattaa hoitaa itselleen pysyvä ehkäisy. On ihan kohteliasta kertoa asiasta puolisolle.

Asiasta puhuttiin 15 vuotta sitten ettei lapsia ole tulossa. Se oli ok.

Ei ole minun ongelmani jos nainen muuttaa mieltään.

Hän ei ole muuten puhunut asiasta mitään, kämppään vain ilmaantui "jemmaan" raskaustestejä ja hänestä on tullut vaativa seksin suhteen. Jos ei tänään niin sitten pieni mökötys ja vannotus että huomenna ainakin, ja sitten ylihuomenna uudestaan.

Ai teillä on kuitenkin jo ikää. Mutta sinähän saat seksiä joka päivä, joten mitä valitat?

Saan Seksiä? Eihän naista saada.

? Meillä ainakin minä saan miestäni ja hän minua. Miksi väitiä ettei saada?

En ole käyttöesine.

Ihan miten sen ajattelee. Minua ei loukkaa ajatus, että "käytän" miestäni ja hän samalla käyttää minua <3 Ettet vain nyt sievistelisi?

onnellinen vanhempi aviopari