Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että miestä ei kiinnosta sinun mielentilasi vaan sinun pimppasi. En voi sietää tuollaisia miehiä. Olen niin onnellinen sinkkuna!
Sama se siivouksen kanssa, aina ei ole sellainen mielentila että huvittaa alkaa järjestelemään asioita toisen mieliksi. Jos ensin olisi seksiä, niin sitten pääsisi siihen siivouksen edellyttämään mielentilaan paremmin.
Ei haluttaisi myöskään tehdä näistä asioista kaupankäyntiä, vaan molempia pitäisi olla luonnostaan sellainen määrä mikä on molemmista hyvä.
Jos ei ole seksiä ei ole parisuhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli jo eilen. Annoitko?Ottiko? Aika moni eromies haluaa lapsille uuden äipän, jotta ei itse tarvi, edelleenkään, ottaa täyttä vastuuta. Tee äijälle selväksi, että painuu helvettiin.
Sanotaan näin että loppuilta meni molempien mielestä oikein mukavissa merkeissä :)
ap
Mies meni siskosi luo ja sinä nukuit rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaaminen on epäseksikkäintä ikinä.
Niin totta. Se on ihan takuuvarma tapa hävittää vähäisetkin seksihalut toiselta, pahimmillaan pysyvästi. Miten kukaan voisi alkaa haluta seksiä vain siksi että toinen vaatii sitä, ei mitenkään?
Vaatii sitä?
Yleensä vaaditaan että toinen tekee jonkinlaisen aloitteen asialle.
No mutta jos asiasta on jo aiemminkin puhuttu, että ei ole millään tavalla siinä moodissa kun miehen muksut on saatu äitinsä luokse niin ei se muuksi muutu tuolla vonkaamisella.
Ja sama juttu muutenkin, ihan se aloitteen tekeminen riittää ja jos sille ei saa vastakaikua (saati toinen sanoo ettei nyt tee mieli) niin ei siinä vaiheessa pidä alkaa jankuttamaan kuinka se olisi silti niin kiva ja mun niin tekisi mieli ja kyllähän me nyt silti voitaisiin ihan nopeesti ja pitäisit nyt edes tätä hyvänä kun se olisi ihan valmiskin kato vaikka.. jadajadajada blaablaablaa.Vonkaaminen eli tuollainen ruikuttamisen ja painostamisen combo on todellinen halujen karkottaja joka vaikuttaa pitkään. Ja sitten jos (kun) se vonkaaminen toistuu ennen kuin edellisestäkään kerrasta on päässyt yli ja ehtinyt unohtaa sen kuin epäseksikäs ja "munaton" mies tuossa tilassa onkaan niin siinäpä sitten ollaankin pattitilanteessa. Miehellä on ne ainoat ratkaisun avaimet, mutta jostain syystä naisen pitäisi tämä(kin) tilanne fiksata.
Miehille tulee ihan kuin joku p¤kkomielle siitä omassa päässä oletetusta (vai peräti omassa päässä luvatusta?) panemista just tänään, koska mikään muu ei tuota monta tuntia kestävää jankutusta ja valittamista selitä. Ihan kuin kuviteltaisiin, että kyllä se nainen valuu pian mahlaa kun vaan sinnikkäästi väsytän sitä tällä jankkaamisella. Tai että ainakin se antaa periksi ja pllua tulee säälistä jotta tämä mun surkea uikutus loppuu.
Miehille? Se nyt ei ole kenenkään muun miehen asia, mitä sinä ja sinun miehesi tekee. Et sinäkään ole "naiset" vaan ihan oma itsesi. Samoin se miehesi on ihan yksilö eikä vain joku "miesten" kasvoton edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli jo eilen. Annoitko?Ottiko? Aika moni eromies haluaa lapsille uuden äipän, jotta ei itse tarvi, edelleenkään, ottaa täyttä vastuuta. Tee äijälle selväksi, että painuu helvettiin.
Sanotaan näin että loppuilta meni molempien mielestä oikein mukavissa merkeissä :)
ap
Mies meni siskosi luo ja sinä nukuit rauhassa
No tuskin, kun ei edes ole siskoa :D
ap
Olisiko sinulla fiilikset sitten vaikka häipyä siitä suhteesta? Vai mikä pidättelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että miestä ei kiinnosta sinun mielentilasi vaan sinun pimppasi. En voi sietää tuollaisia miehiä. Olen niin onnellinen sinkkuna!
Sama se siivouksen kanssa, aina ei ole sellainen mielentila että huvittaa alkaa järjestelemään asioita toisen mieliksi. Jos ensin olisi seksiä, niin sitten pääsisi siihen siivouksen edellyttämään mielentilaan paremmin.
Ei haluttaisi myöskään tehdä näistä asioista kaupankäyntiä, vaan molempia pitäisi olla luonnostaan sellainen määrä mikä on molemmista hyvä.
Oletko sitä tyyppiä, joka rentoutuu seksistä vai joka piristyy? Seksistä rentoutuva ei todellakaan ala tekemään mitään vaan kuittaa, että ehtii ne huomennakin - jota ei sitten itse muista.
Ehkä se idea onkin suorittaa vähemmän ja keskittyä hyviin asioihin enemmän.
Toki molempien toiveet pitäisi tulla huomioiduiksi isossa kuvassa samalla lailla. Kaiken ei tarvitse olla aina jiirissä, mutta useimmiten.
Voisin tosiaan jättää ikäviä asioita vähemmäksi. En tykkää ruuanlaitosta, mutta teen sitä päivittäin, niin miehellä on lämmin ruoka odottamassa, kun hän tulee töistä kotiin. Pitääpä järjestää niin, että menen sänkyyn odottamaan miestä ja jätän ruuanlaiton väliin. Mies voi kokkailla sitten jälkeenpäin. Harmi, kun en hoksannut tuota aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia parisuhteita palstalaisilla, itse miehenä rakastelen silloin kun siltä tuntuu ja vaimo o mukana yhtä innolla mutta me ollaankin löydetty oikeat kumppanit toisistamme. Jos tulee päivä ettei vaimoa enää kiinnosta niin saa läähteä ja otan uuden tilalle. Elämä on liian lyhyt olemaan kaveri liitossa
Juu, ihan varmasti otat uuden naisen tilalle noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa porukkaa täällä. Minä huolestuisin kyllä toden teolla, jos kokisin seksin harrastamisen jotenkin tosi kuormittavana. Onkohan teillä terveydessä ihan kaikki kunnossa? Onko ylipainoa/diabetesta/masennusta tms?
Kukaan ei sanonut että kokee sen koko ajan kuormittavana. Aina ei vain haluta ja se on normaalia.
Minä huolestuisin jos kokisin että seksiä on pakko olla joka päivä.
Seksuaalisuus on niin laaja alue ettei me kaikki mahduta samaan muottiin.
On normaalia että aina ei haluta, mutta ei ole normaalia että se ällöttää tai vie fiiliksen, että puolisoa haluttaa.
Ei ollut kyse siitä että fiilis lähtee kun puolisoa haluttaa, vaan siitä että kun puoliso jo etukäteen tietää että tämä yksi kyseinen tilanne on toiselle epäsopiva, niin on ärsyttävää että jatkaa siinä samassa tilanteessa seksin toivomista.
Voisikohan kyse olla siitä että joillain miehillä olisi sellainen fetissi, että haluavat ruikuttaa kun tietävät ettei saa. Sellainen sheimaamisfetissi. Eiks niistä moni halua just olla aisankannattelijana, tai että niitä haukutaan? Sopisi tuohon samaan kaavaan että haluaa tulla torjutuksi, kun siitä saa kiksejä.
Sekin voi tietty olla että näistä "vonkamiehistä" olisi kiihottavinta ikinä jos nainen kulkisi perässä kuin kiimainen ajokoira anelemassa seksiä..
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet kertonut miehelle selvästi, että sinä tarvitset omaa rauhaa, etkä halua seksiä heti lapsen lähdön jälkeen? Itse torppaisin jo aamulla miehen ensimmäiset vihjailut, jotta se ei jatku koko päivää eikä miehellekään jää turhia toiveita.
Pakosta en seksiä harrasta, jos ei tee mieli niin ei tee mieli, palataan asiaan paremmalla hetkellä.
Ja toisalta, olet varmaan itse aloitteellinen seksiin kun sinusta tuntuu siltä? Näytä miehellesi milloin haluat häntä. Tee silleen kun haluat silloin kun sinua haluttaa, millaista se ikinä sitten onkin. Jotain lähelle menemistä, koskamista ja tiettyjä äänenpainoja... Uskon että teillä on hyvä seksielämä, kun saatte molemmat osoittaa halujanne tai haluttomuuttanne.
Sepä, kun molempien pitäisi malttaa odottaa että kyllä niitä hyviä hetkiä sitten tulee ihan varmasti. Luottaa siihen, että se mitä itseltä ehkä puuttuu ei korostu sitten siinä jokapäiväisessä olemisessa.
Mutta jos joutuu varmistelemaan, niin sitten se menee juuri tällaiseksi ylikorostuneeksi seksin esilletuomiseksi. Siis on varmasti vähän törppö mieskin joka ei tajua toisen fiiliksiä, mutta toisaalta voiko hän luottaa siihen että tulee hänkin kohdatuksi kun tämä ap on saanut haluamiaan asioita ensin?
Vai onko se aina kauppaa kuitenkin ja palkinto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun sinuun ap. Muistan kun omat lapset oli pieniä, kun olin ne syöttänyt,iltasadut lukenut,nukuttanut, jäljet siivonnut jne ,en todellakaan ollut valmis heti ukkooni viihdyttään. Ärsytti suuresti kun tuntui että vielä yksi lapsi pitäisi hoitaa,huh hu, ei vaan jaksanut enää siinä vaiheessa,ei sitten millään.
Ps. Se ukko on jo kauan ollut ex ja lapset aikuisia, nyt on helppoa elo.Mä luulin että noi naisten marttyyriviitat jäi 60-luvulle. Kun MINÄ olen syöttänyt, kun MINÄ olen iltasadut lukenut, kun MINÄ olen nukuttanut, kun MINÄ MINÄ MINÄ JA MINÄ. Taisi olla miehesi joka viimenään tajusi lähteä?
Valitettavasti osa miehistä on vaan edelleenkin jäänyt sinne 60-luvulle. Tuntuu kieltämättä uskomattomalta, mutta jostain vaan edelleenkin löytyy niitä jotka on sitä mieltä että lapset ja kotityöt on naisen homma.
Niin ne onkin.
Katsos kun ei naiset voi miesten puolesta päättää että tämä on nyt teidän homma.
Joko sinä sen vasektomian olet itsellesi teettänyt?
Kyllä, vauvakuumeinen vaimoni ei onneksi tiedä asiasta.
Sinä olet jo monen monta vuotta sanonut vedättäväsi vaimoasi. Lapsettomuustutkimuksiin lähdetään, kun yrittämistä on vuosi takana. Nuo sinun juttusi on pelkkää satua.
Teetin sen viime vuonna enkä todellakaan lähde tutkimuksiin vaimoni mieliksi.
Naisille se on nyt selvä merkki, että mies ei halua lasta, jos hän ei suostu lähtemään lapsettomuustutkimuksiin. Miehen hdelmällisyyden tutkiminen on niin helppo juttu, että siitä aina aloitetaan. Tiktok, teidän ero on vain ajan kysymys.
Miehellä ei ole velvollisuutta antaa naiselle siementä tai lasta. Jos se on naiselle kynnyskysymys niin tietysti ero on ajan kysymys.
Miksi "uhkailet" asialla? Pitäisikö miehen taipua ja tehdä lapsi naisen mieliksi? Jotta nainen pääsee uhriutumaan kun miestä ei kiinnosta hoitaa sitä samalla tavalla?
Teitä reppanoita on kyllä mahdoton miellyttää :) Mies ei halua lasta = tehkää vasektomia. Ai se on tehty? No sitten nainen ottaa eron.
Ei tuossa ole mitään uhkailua. Nainen haluaa lapsen, mies ei, mutta mies kuvittelee, että kertomatta vasektomiasta ja suostumatta tutkimuksiin liitto jatkuu hyvänä tuosta eteenpäin. Jossain vaiheessa nainen tajuaa, että tuon miehen kanssa hän on koko ikänsä lapseton, ja jos nainen noin paljon lasta toivoo mitä tuo mies kertoo, niin mies menee vaihtoon.
Kenenkään ei ikinä kannata tehdä lasta vastoin omaa tahtoaan ja jos on omasta puolesta ihan varma, niin sitten kannattaa hoitaa itselleen pysyvä ehkäisy. On ihan kohteliasta kertoa asiasta puolisolle.
Asiasta puhuttiin 15 vuotta sitten ettei lapsia ole tulossa. Se oli ok.
Ei ole minun ongelmani jos nainen muuttaa mieltään.
Hän ei ole muuten puhunut asiasta mitään, kämppään vain ilmaantui "jemmaan" raskaustestejä ja hänestä on tullut vaativa seksin suhteen. Jos ei tänään niin sitten pieni mökötys ja vannotus että huomenna ainakin, ja sitten ylihuomenna uudestaan.
Ai teillä on kuitenkin jo ikää. Mutta sinähän saat seksiä joka päivä, joten mitä valitat?
Saan Seksiä? Eihän naista saada.
? Meillä ainakin minä saan miestäni ja hän minua. Miksi väitiä ettei saada?
En ole käyttöesine.
Ihan miten sen ajattelee. Minua ei loukkaa ajatus, että "käytän" miestäni ja hän samalla käyttää minua <3 Ettet vain nyt sievistelisi?
onnellinen vanhempi aviopari
Jos te olette toisellenne käyttöesineitä, niin se ei tarkoita että muut ajattelisivat samoin.
Ei kaikki ajattele niinkuin sinä, yllätyitkö? :D
Vierailija kirjoitti:
Taas nainen, joka ei ymmärrä mistään mitään.
Ihana aloitus!
Yleensä valitetaan puolison lapsista ja niiden aiheuttamasta harmista. Nyt on löytynyt "äitipuoli", jolle miehen lapsi näyttää olevan siunaus, aidon ilon ja turvan takuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, joka haluaa määrittää milloin seksiä saa harrastaa ja milloin ei. Miehesi kannattaisi juosta ja lujaa.
Jokainen ihminen ,jopa nainen saa määritellä ihan itse haluaako seksiä vai ei sekä koska ja miten haluaa. Jos ei haluta niin silloin ei seksiä harrasteta.
Tuo aamusta alkava vonkaus on kyllä niin turn off ,että viimeisetkin halut katoaa. Yäk. Asiasta kannattaa puhua miehen kanssa, että lopettaa ällöttävän käytöksensä.
Miten te pidätte seksuaalisuutta yllä, itsestäni ainakin ihan parasta on se että sitä arkipäiväistä koskemista ja hipaisuja on. Ei sen tarvitse olla mitään sen ihmeellisempää vihjailua, mutta eihän seksi saa olla mikään tabu josta ei saa mainita. Pitää olla sellainen tapa joka sopii molemmille jotta kiinnostus pysyy yllä.
Tuo mainitsemasi hipaisu ohimennen ym on ihan muuta kuin keskustelun aihe eli vonkaaminen joka on tunteja/päiviä jatkuva yhdistelmä jankuttamista, itsesääliä ja vaatimista.
Noista jokainen jo yksinäänkin on harvinaisen täydellinen turn off.
Tunnistan. Siinä on tuo, että ensin pitää olla lasten saatavilla ja sitten kumppanin. Ihan kuin omalla ajalla ei olisi merkitystä. Körjistäen, että koko ajan revitään johonkin suuntaan.
Aika usein kumppanin muka seksikäs vihjailu tuntuu enemmänkin vonkaamiselta tai kärttämiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seksiä ei ole parisuhdettakaan.
Ei sitä seksiä, eikä suhdettakaan ole, kun on VÄÄRÄ kumppani. Olette vaan kämppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Se kuka kirjoitti tuosta iskämiehestä. Niin totta. Isyys ei ole yhtään seksikästä. Ehkä oman lapsen isä voisi olla, kun se kuitenkin siinä näyttäisi miehekkäästi miten on tässäkin asiassa miehekäs ja hyvä, ja että tuon kanssa kannatti lapsia tehdä kun sillä on homma hanskassa noin hyvin ja siihen voi luottaa kuin vuoreen. Tuollainen voi helposti lisätä miehen seksikkyyttä, ja tätä kautta halua häneen.
Sen sijaan toisten lapsia hyysäävä mies on pelkästään epäviehättävä seksuaalisesti. En voisi kuvitella tilannetta missä syttyisin siitä että mies on hoitanut lapsia koko päivän tai viikonlopun tai viikon, elänyt vain heidän tarpeilleen, ja sitten alkaisi vonkailemaan ja ehdottelemaan seksiä kun lapset ovat lähdössä johonkin. Tosiaankin tuntuisi siltä että olen vain hyödyke joka nostetaan viikoksi sivuun, ja otetaan kaapista esiin taas kun on sen aika. Väliajan kulkisin itsekin ei-omien lasten perässä hoitajana ja sotkuja siivoillen.
Mikähän oma roolini tuollaisessa tilanteessa oikein olisi?
Oon kyllä kuullut kun vaikka kaveri sanoo että lastenvaunuja työntävä mies on seksikäs, mutta kun kuulin että eräs silmäkarkki töistä oli saanut tyttökaverinsa kanssa lapsen, hän muuttui sillä siunaamalla mielessäni epäseksikkääksi, ja se tunne ei ole mennyt pois vaikka hänen lapsikin on jo kohta koulussa.
Hauskaa, että joku kokee samoin. On tietysti ihan eri asia, jos ne lapset ovat yhteisiä, tottakai silloin tulee lämpimiä tunteita kun mies hoitaa MEIDÄN lapsia.
Mutta jos pantava herra X lisääntyy vaimokkeensa kanssa, sen pantavuus loppuu siihen. Olen moneen kertaan havainnut tuon ilmiön tuttujen miesten kohdalla. Vaikka ne ei edes kasvattaisi itselleen naismaisen pehmeää isimasua, niiden feromonit jotenkin muuttuu. Johtuu ilmeisesti testotasojen romahtamisesta, minkä isäksi tuleminen aiheuttaa.
https://www.nct.org.uk/life-parent/bonding-and-caring-for-your-baby/sci…
Miehet, jos tuntuu ettette parisuhteessa saa lasten synnyttyä niin paljon seksiä kuin ennen, syy voi hyvin olla siinä, että olette muuttuneet epämaskuliinisemmiksi ja siten vähemmän haluttaviksi. Nykymiesten testotasoilla kun ei oikein olisi varaa minkäänlaiseen laskuun. Ne kun ovat laskeneet 20 vuodessa huolestuttavasti.
http://www.healthycellsmagazine.com/articles/what-s-causing-my-low-test…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n tarina kertoo siitä, kuinka seksiä käytetään vallan välineenä suhteessa.
Miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, kuin nainen haluaa. Muuten ei reidet aukea. Puhuu miehestään aika alentavaan tyyliin ja valittaa seksin olevan vastentahtoista. Mies haluaa naistaan, mutta tämä käyttäytyy kuin pikku diktaattori. Miehesi pitäisi kaiketi olla ajatuksiesi lukija. Valitetaan kun ei saa seksiä. Valitetaan kun seksiä halutaan. On se vaan niin vaikeaa.
No hetken se mies tollasta jaksaa ja koettaa vielä yrittää. Sitten se huomaa, että ei se kannata. Ainoa mitä saa, on paha mieli. Sitten työmaalle tulee nätti kesäharjoittelija ja tyky-päivillä sitten muna ui harjoittelijan haaroihin. Varaudu siihen. Suhteesi on matkalla eroon. Syy tietenkin miehen pettäminen, ei sinun käytöksesi ja puheet. Ei tietenkään.
Onko koskaan mielessä käynyt, kun sä tarvitset sen siivousterapiasi niin olisit sanonut miehellesi, että mene vaikka kaverin kanssa kalaan viikonlopuksi. Tai lätkäset 50€ käteen ja sanot, että mene kaverisi kanssa katsomaan lätkää ja kaljalle. Mutta luulen, että lätkäpelin jälkeen kun miehesi tulee kotiin myöhemmin kun sinä olet suunnitellut ja kaiken lisäksi haisee vielä kaljalle, niin taas fiilikset häviää.
Mutta eniten mä ihmettelen, että miksi helvetissä elät tuollaisen miehen kanssa, jos asiat on mielestäsi näin päin persettä. Itse olet miehesi valinnut. Turhaa täällä on valittaa ja miestäsi haukkua.
Enpä ole mitään hullumpaa kuullut. Mies pitäisi laittaa viikonlopuksi pois vaikka miehen lapset ovat käymässä. Nainen hoitaa ensin viikonlopun miehen lapset yksin ja siivoaa heidän jäljet yksin. Miehenhän tuossa pitää antaa naiselle 50 euroa käteen ja sanoa, että mene leffaan ja kaljalle kaverisi kanssa, kun mies sillä aikaa siivoaa kodin lasten vierailun jälkeen.
Eikö se AP valittanut, että tarvitsee sitä omaa aikaan terapiasiivoukseen?
Haluaa rauhoittua ja siistin kodin, jossa ei ole lasten tavaroita siellä täällä. Varmaan hänelle kävisi se, että pääsee tunniksi kävelylle ja mies siivoaa sillä aikaa kodin ennalleen.
ap:lle tosin riittää syyksi seksistä kieltäytymiseen vaikkapa väärin viikattu keittiöpyyhe.
AP:n kannattaisi mennä todellakin psykiatrin vastaanotolle, käytöksensä ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kai olet kertonut miehelle selvästi, että sinä tarvitset omaa rauhaa, etkä halua seksiä heti lapsen lähdön jälkeen? Itse torppaisin jo aamulla miehen ensimmäiset vihjailut, jotta se ei jatku koko päivää eikä miehellekään jää turhia toiveita.
Pakosta en seksiä harrasta, jos ei tee mieli niin ei tee mieli, palataan asiaan paremmalla hetkellä.
Siinäpä se, kun usein tuo selkeä torppaaminen on just se joka tuon vonkaamisen aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaaminen on epäseksikkäintä ikinä.
Niin totta. Se on ihan takuuvarma tapa hävittää vähäisetkin seksihalut toiselta, pahimmillaan pysyvästi. Miten kukaan voisi alkaa haluta seksiä vain siksi että toinen vaatii sitä, ei mitenkään?
Vaatii sitä?
Yleensä vaaditaan että toinen tekee jonkinlaisen aloitteen asialle.
No mutta jos asiasta on jo aiemminkin puhuttu, että ei ole millään tavalla siinä moodissa kun miehen muksut on saatu äitinsä luokse niin ei se muuksi muutu tuolla vonkaamisella.
Ja sama juttu muutenkin, ihan se aloitteen tekeminen riittää ja jos sille ei saa vastakaikua (saati toinen sanoo ettei nyt tee mieli) niin ei siinä vaiheessa pidä alkaa jankuttamaan kuinka se olisi silti niin kiva ja mun niin tekisi mieli ja kyllähän me nyt silti voitaisiin ihan nopeesti ja pitäisit nyt edes tätä hyvänä kun se olisi ihan valmiskin kato vaikka.. jadajadajada blaablaablaa.Vonkaaminen eli tuollainen ruikuttamisen ja painostamisen combo on todellinen halujen karkottaja joka vaikuttaa pitkään. Ja sitten jos (kun) se vonkaaminen toistuu ennen kuin edellisestäkään kerrasta on päässyt yli ja ehtinyt unohtaa sen kuin epäseksikäs ja "munaton" mies tuossa tilassa onkaan niin siinäpä sitten ollaankin pattitilanteessa. Miehellä on ne ainoat ratkaisun avaimet, mutta jostain syystä naisen pitäisi tämä(kin) tilanne fiksata.
Miehille tulee ihan kuin joku p¤kkomielle siitä omassa päässä oletetusta (vai peräti omassa päässä luvatusta?) panemista just tänään, koska mikään muu ei tuota monta tuntia kestävää jankutusta ja valittamista selitä. Ihan kuin kuviteltaisiin, että kyllä se nainen valuu pian mahlaa kun vaan sinnikkäästi väsytän sitä tällä jankkaamisella. Tai että ainakin se antaa periksi ja pllua tulee säälistä jotta tämä mun surkea uikutus loppuu.
Miehille? Se nyt ei ole kenenkään muun miehen asia, mitä sinä ja sinun miehesi tekee. Et sinäkään ole "naiset" vaan ihan oma itsesi. Samoin se miehesi on ihan yksilö eikä vain joku "miesten" kasvoton edustaja.
Kaikki keskusteluun osallistuvat naiset siis ovat (olleet) parisuhteessa tasan yhden ja saman miehen kanssa?
TÄMÄ!