Käytätkö kipparivaatteita?
Kommentit (10)
Oletan että kirppareista oli puhe. Ostan maksimissaan viisi vaatekappaletta uutena per vuosi (alusvaatteet ja sukat eivät kuulu tähän kiintiöön), ja aika usein tarvii siis kääntyä kirppareiden puoleen.
En. Ostan uusia kun tarvitsen ja käytän ne loppuun. Mun vaatteet on pääosin 5-40 vuotta vanhoja. Yksi tänä kesänä ostettu takki löytyy.
Tosi paljon. Jos aina osuis koot kohilleen, löytyis kyllä enemmänkin käyttökelpoisia
Käytän. Kirpparilta löytyy sellaisia vaatteita, joiden mallit ja värit sopivat minulle. Vaatekaupoissa myydään aina sesongin muotivärejä ja -malleja, jotka eivät välttämättä sovi minulle. Musta väri saa minut näyttämään zombielta eli se ei ole minulle sopiva vaihtoehto muissa kuin alaosissa ja asusteissa.
Vierailija kirjoitti:
En, inhottavat niin paljon.
Niitähän voi pitää kuminauhalla suljetussa muovipussissa pari viikkoa ja pestä käyttäen Sanytol-huuhteluainetta. Sillä tavalla ötökät eivät tule vaatteiden mukana kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, inhottavat niin paljon.
Niitähän voi pitää kuminauhalla suljetussa muovipussissa pari viikkoa ja pestä käyttäen Sanytol-huuhteluainetta. Sillä tavalla ötökät eivät tule vaatteiden mukana kotiin.
Ihan tavallinen konepesu riittää ennen käyttöön ottoa. Siis sen pesuohjelapun mukainen, jos sellainen on tallella. Muutoin voi päätellä pesuohjeet vaikka materiaalista.