Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Mä ymmärrän sua. Veikkaan että suurin osa palstalaisista ei ymmärrä. Tsemppiä!
Vielä ei ole tullut sellaista päivää, että siivoaisin mieluummin kuin harrastaisin seksiä. Luoja varjelkoon siltä, että koskaan tulisikaan.
siivoilla sotkut? Sinäkö siivoat teillä sotkut?
Sama täällä. Olen kertonut miehelle kyllä etukäteen että pyhitän aina sen loppupäivän introverttinä vain itselleni. Olen aivan uupunut lasten lähdön jälkeen ja kaipaan hiljaisuutta ja siivousterapiaa seksiä enemmän :D
Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?
Täysin sama homma täällä. Ihan kuin olisin tuon itse kirjoittanut.
Ai mua lapset haittaa siis mitenkään, ne on aivan ihania, mutta se oletus että heti kun ne lähtee niin hypätään peitonheilutteluun. Onhan siinä jo koko aamu vihjailtu ja "flirttailtu". Minua ei varsinaisesti kiihota se että monta päivää ollaan pyöritetty lapsirumbaa, vaan se että siihen on hieman eri tavalla orientoiduttu.
ap
miksi te aseksuaalit olette ottaneet miehen? ai niin, elättäjäksi.
Jep, nämä on näitä introverttien ongelmia. Samaistun.
Siis teilläkö ei harrasteta seksiä lasten aikana? Ja spontaania seksiä ei koskaan, koska sinun on erikseen orientoiduttava siihen? Kuulostaapa ankealta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?
Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.
ap
No johan on siivouksesta huomauttelijoita. Mulla on kovemmat siisteysvaatimukset joten siivoan kun lapset lähtee vaikka ihan kauniisti ovat tavaransa paikoilleen laittaneet.
Ai saakeli. Mä luulin otsikosta, että miehen lapsi vihjailee.
Miten kauan siihen seksiin oikein menee aikaa? Jos mies haluaa jonkun 5 tunnin tantrasession, niin sitten ymmärrän. 5-20 min seksiä lasten lähdettyä ei voi pilata kenenkään loppupäivää, tai sitten saa olla tosi huonoa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai mua lapset haittaa siis mitenkään, ne on aivan ihania, mutta se oletus että heti kun ne lähtee niin hypätään peitonheilutteluun. Onhan siinä jo koko aamu vihjailtu ja "flirttailtu". Minua ei varsinaisesti kiihota se että monta päivää ollaan pyöritetty lapsirumbaa, vaan se että siihen on hieman eri tavalla orientoiduttu.
ap
Aivan ihania ja meluisia, vaativia ja sotkevia lapsia. Joiden käynnin jälkeen seksihalutkin katoavat.
Miehen lapset ovat ihan OK, olen mielellään heidän kanssaan, mutta se on myös raskasta kaltaiselleni introvertille. Tämä on kotini ja ainakin minulle siivoaminen lasten lähdön jälkeen tarkoittaa tiskikoneen tyhjentämistä, tavaroiden laittamista paikalleen jne. ei-varsinaista-siivoamista, vaan kodin asettamista takaisin lapsettomaan moodiin. Mies ei tätä ymmärrä, hänen mielestään legolinna saa olla olohuoneessa koko viikon (miksi ihmeessä, sitä varten on lastenhuone!, olohuoneessa lapset voivat varsin hyvin leikkiä, mutta ei tämä ole lapsivapaalla viikolla mikään varasto) jne.
Olen ilmoittanut, että nämä sunnuntai-illat ovat minun ihan omaa aikaani, en ole tavoitettavissa, vaikka istun sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli. Mä luulin otsikosta, että miehen lapsi vihjailee.
Niin mäkin. Sekavasti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan siihen seksiin oikein menee aikaa? Jos mies haluaa jonkun 5 tunnin tantrasession, niin sitten ymmärrän. 5-20 min seksiä lasten lähdettyä ei voi pilata kenenkään loppupäivää, tai sitten saa olla tosi huonoa seksiä.
Ei kukaan estä sinua harrastamasta sitä silloin kun itse et halua, anna mennä vain. Muut päättävät sitten omasta puolestaan.
Eli sua ärsyttää se, että mies pitää sua seksikkäänä ja haluaa antaa kunnolla läheisyyttä, kun pitkästä aikaa voi silloin
lapset ovat poistuneet? Joo tiedän, että aina ei paneta, mutta sua ei oo selkeästi panettanut koko viikkoon, kun siivousta odotat enemmän.
Et selvästikkään tunne vetoa tuohon mieheen. Eroa.
Sano suoraan, että hoitaa itse jatkossa lapset ja sä otat silloin lomaa. Kun tuut lomalta voi kiinnostaakin.