Jonkun ruuat olivat oveni takana, TAAS. Mikä noita ruokalähettejä oikein vaivaa!
Lähde nyt sitten selvittämään kenen naapurin ruoka siinä odottaa.
Kommentit (34)
Syö ja sano, että luulit ystäväsi piristäneen syntymäpäivän iltaasi tilaamalla sinulle ruokaa kotiin.
Ei sun sitä tarvi mitenkään selvittää. Annat sen ruuan olla tämän illan jos on sellainen paikka jossa siitä ei ole haittaa, ja jos se ei ole huomisaamuun mennessä kadonnut niin sitten heität roskikseen.
Minullekin käynyt kerran sama. Söin itse.
Miks sun pitäis mitään selvittää? Jos ruoka on sun ovella, ota se ja syö pois, jos on mieleistä. Sen, joka jäi ilman ruokaa, kuuluu selvittää se ravintolan/lähetin kanssa.
Meilläpä postinjakaja jakoi useasti meille naapurin postit. Kirjeet laitoin eteenpäin,mut reklamaatiosta huolimatta niitä tuli. Pidin tilaus lehdet itselläni.
Tämän takia minun asetuksissa on aina että pitää soittaa ovikelloa. Ulkomaalaiset eivät välttämättä laske kerrokset oikein, ground floor, first floor jne ja päätyvät kerrosta ylemmäksi
Olen huomannut, että lähetit jättää ruuan oven eteen ja soittaa vain kerran ovikelloa. Poistuvat samantien eivät jää odottelemaan avaako kukaan eivätkä tarkista onko osoite oikea.
Olen saanut monesti naapurin ruoat ja syönyt ne omiin suihini. Ei se nyt mun homma oo soitella koko isoa taloa häiriköimässä että kenenkähän mäkkitiöaus mulle työnnettiin syliin.
Tilasin Woltilta, ruoka vietiin 300 m päähän naapuririvitaloon, aivan eri osoite. Pyysin saman annoksen uudestaan, se vietiin samaan paikkaan ja jätettiin edellisten vierelle portaille. Soitin vielä kerran ja ilmoitin, että ottaisin todella mielelläni ruuat tähän omaan osoitteeseen, nyt ne on viety muualle, mutta vastaus oli, että hyvitämme maksusi, uutta ruokaa ei enää tuoda. Rotillehan tuo on ihannetilanne, maukasta ja tuoretta ruokaa suoraa portailta.
Minullakin tässä kerran ovikello soi, menin avamaan, ei ketään mutta ruokakassi oveni vieressä. En koskaan tilaa ruokaa, joten siirsin sen portaalle ja jätin sinne. Kenen lie, mutta oli se seuraavana aamuna sieltä hävinnyt. Oma sukunimeni on lyhyt, muilla tämän kerroksen asukkailla pitkät nimet, ja asunnon numerot isosti ja selvästi ovissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että lähetit jättää ruuan oven eteen ja soittaa vain kerran ovikelloa. Poistuvat samantien eivät jää odottelemaan avaako kukaan eivätkä tarkista onko osoite oikea.
Eikö ne halua maksua ruoasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne halua maksua ruoasta?
Siis jos wolttaa tai foodora niin maksu on aina etukäteen ja jos on laittanut kontaktiton kuljetus niin ne soittaa ovikelloa ja sit lähtee
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Woltilta, ruoka vietiin 300 m päähän naapuririvitaloon, aivan eri osoite. Pyysin saman annoksen uudestaan, se vietiin samaan paikkaan ja jätettiin edellisten vierelle portaille. Soitin vielä kerran ja ilmoitin, että ottaisin todella mielelläni ruuat tähän omaan osoitteeseen, nyt ne on viety muualle, mutta vastaus oli, että hyvitämme maksusi, uutta ruokaa ei enää tuoda. Rotillehan tuo on ihannetilanne, maukasta ja tuoretta ruokaa suoraa portailta.
Miten sä tiedät, että mihin se sapuska päätyi?
Mulla oli vajaa kymmenen vuotta sitten iso kassi oven takana. Söin pois, siinä oli kahden ruuat. Jotain kanasysteemiä, riisiä ja naanleipää. Röyh.
Mulle kävi viime viikonloppuna ekaa kertaa, kun wolt kuski jätti naapurin rappuselle mun ruoan. Oli kontaktiton tilaus. Avasin oven, niin naapurin teini seiso oven takana, että säkö oot woltannut. Juu, kiitos. Tuumashan se, että kelpais. Katotaan joku hetki, niin rehellisyydestä voisin tilata sillekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia minun asetuksissa on aina että pitää soittaa ovikelloa. Ulkomaalaiset eivät välttämättä laske kerrokset oikein, ground floor, first floor jne ja päätyvät kerrosta ylemmäksi
Mulla ei toiminut. Ei soitettu summeria, ei hajuakaan minne ruoka oli viety.
Kerran on tuotu meidän oven taakse kassillinen ruokaa, semmoinen marketkassi siis. Oli siinä woltin tarra. Lähimmät naapurit soitin läpi ja sitten soitin wolttiin, että nyt on sapuskat väärässä paikassa. Lähetti tuli hetken päästä hakemaan ja sitten selkis, että hänellä oli talonumero mennyt pieleen.
2 a 2 tuli ja 4 a 2 piti mennä.
Sain wolt valuuttaa kympin edestä.
Mä antaisin olla. Miksi pitää puuttua toisten asioihin?