***ELOISAT keskellä viikkoa (ke-to)***
Kommentit (43)
PATE: Hieno juttu, että selvisi tämä inhottava vaippaihottumaongelma. Vaikka allergia on ikävä juttu, mutta yleensähän maitoallergia häviää siinä 3 ikävuoden kieppeillä. Toivottavasti teilläkin käy niin. Jaksamista nyt sitten vain oman ruokavalion kanssa.
MAIDON MÄÄRÄSTÄ: Mä en osaa sanoa, että miten paljon meillä on lapset syöneet kun olen vain imettänyt. Mutta vaikka yleensä sanotaan, että vauvat ei voi syödä liikaa, niin toisaalta kuitenkin ainakin oma kokemukseni on se, että hyvin usein vauvat haluavat maitoa vaikkapa mahakipuun. Kun se lämmin maito tietenkin lohduttaa ainakin hetkellisesti. Jos kokeilee vähän pidempiä syöttövälejä parin päivän ajan, niin ei siitä haittaakaan varmasti ole. Monestihan sanotaan, että pullosta saa maitoa kuitenkin niin paljon helpommin kuin rinnasta, että senkin puolesta voi tulla syöpöteltyä välillä vähän liikaa.
KHP:lle tsemppiä iltaan. Tiedän miltä tuntuu olla yksin lasten kanssa. Mä toisaalta olen niin tottunut olemaan yksin paljon, että joskus oikein tuntuu ärsyttävältä kun ukko on pidempään kotosalla ja tuntuu siltä, että kaikki rutiinit menee ihan sekaisin ;)
Jamssa
Toivo on ollut tänään iltapäivästä lähtien tosi kiukkunen :( Liikkeistä huomaa et masussa kiertää. Sit tulikin ripulikakat, sellaista limaista ja vihertävää. Mietin et mistä se vois johtua, mitä olisin syöny sellaista joka aiheuttais tuomoset vaivat. Eilen tein kaalilaatikkoa jota söin, olisko se? Vitsi sentään kun tein vielä ison satsin ja laitoin pakkaseen. Ja musta se on tosi hyvää puolukkasurvoksen kanssa :) Mut muuta tavallisuudesta poikkeavaa en muista kyllä syöneeni...
Sattui vielä sellainen ilta kun mies on työpaikan juhlissa ja sit tuo 1v9kk tyttökin on vähän kipeänä ja ärtyisenä. Esikollakin oli harkat joten koetteli vähän hermoja olla yksin... kun toinen hetkeks rauhoittui niin toinen aloitti huudon... tuli taas miettineeksi sitä et miten yksinhuoltajat jaksaa :O No mut onneks Toivo nukahti ja on nukkunut jo kohta tunnin. Tuikekin nukahti jo, joten vois kokeilla saunaan menoa.
Peeveli ja Toivo 6½ vkoa
joo meillä painoa 5380g ja 56,1cm pituutta ni mennään plussa käyrillä. tää kyllä pulauttaa syönnin päälle et ehkä syö liikaa,ehkä ei aina tiiä?! masu vaivoi tulee joten oon pitäny sen ainakin 2h välii. tutinkaa ja kapaloon saan rauhottuu.meillä ku tää vaan syö ja syö..ei aina työnnä pois joten tulkitsen et syö liian vähän..mut en anna< kun sen 80ml per syönti ettei tuu masu kipeeks.