Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoinen täytti eilen 18v. Moni asia muuttui yhdessä yössä.

Vierailija
14.05.2022 |

Wilma näkyy enää vain yhdestä lapsesta. Tämä oli tietysti tiedossa, mutta silti shokki. Nyt koulu ja meidän vanhempien kontrollointi pakkopäättyi. Samalla muistoihini tulvi kaikki ärsyttävät wilma-viestit millon mistäkin syystä. Nyt niitä on hirveä ikävä!!! Nettipankista hävisi pojan tilit näkyvistä. Vastuu kaikesta on hänellä!! Miten se poika pärjää?! Olenko muistanut opastaa ja paasata tarpeeksi?!!

Vapaa-aikansa pääasiassa virtuaalimaailmassa viettävä poika lähti baariin ja voi jessus mä pelkäsin!! Että se kaatuu pyörällä, menee humalaisen kaverin kyytiin, hukkuu vesistöön, kaatuu kaupungin sähköpotkulaudalla, saa alkoholimyrkytyksen.. jne!!! Nukuin ehkä 2 tuntia!!

Mun poika, joka hetki sitten nostettiin mun rinnalle, on iso mies!!

Nauttikaa pienten äidit joka hetkestä!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Siis poika vastaa itse siitä, että koulu hoituu

Vierailija
2/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Mulla jo 3/4 aikuisia.  Pärjäävät hienosti maailmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Mutta se fiilis, että aina olisi voinut antaa itsestään enemmän.

Vierailija
4/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää, ei ne kuuntele.

Vierailija
5/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Oletko ihan hysteerinen mamma? Oletko todellakin vaatinut lastasi kaikki nämä vuodet kaikin mahdollisin keinoin? Onneksi lapsesi tuli aikuiseksi, niin pääsee eroon sinusta.

Vierailija
6/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lapsesi päätti, että et enää näe wilmaa ja hänen tiliään.

Vierailija
7/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojastasi tulee pyllistäjä vanhemmille miehille. Peräsuoleen vaan! Rai rai rai!

Vierailija
8/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Oletko ihan hysteerinen mamma? Oletko todellakin vaatinut lastasi kaikki nämä vuodet kaikin mahdollisin keinoin? Onneksi lapsesi tuli aikuiseksi, niin pääsee eroon sinusta.

Jotenkin tuli olo, että rouva on vähän turhan innokkaana hengittää lapsensa niskaan kun hän on heti oikeudet poistanut.

Vierailija
9/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahtinut siis. Anna lapsesi lentää ja elää, sinä olet saanut tehdä kasvatustyötä kaikki nämä vuodet ja jos olet jättänyt jotain tekemättä, oikonut tai ollut kylmä ja etäinen. niin turha se on enää voivotella, nyt näet kasvatuksesi hedelmän.

Vierailija
10/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se tili pitää käydä itse poistattamassa. vanhempien alaisuudesta. Itsellä ei hävinnyt ennen kuin poistin vasta parikymppisenä.

Vierailija
11/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Mutta on hyvä ymmärtää, että myös lapset kasvattaa vanhempiaan kasvattajana. Siksi usein lastenlasten kohdalla on vasta se paras vanhempi.

Vierailija
12/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän siinä käy. Wilmassa tosin on sellainen nappi, jolla toisella asteella opiskeleva voi käydä klikkaamassa, että vanhemmat saavat nähdä suoritukset ja viestit ja poissaolot.

Omalla lapsellani on eräs krooninen sairaus, enkä tietenkään näe tai voi hoitaa siihen liittyviä juttuja, mutta vastaanotolle sentään saan lapsen itsensä luvalla tulla mukaan. Hän kun ei itse muista kaikkia sairastamiseen liittyviä käänteitä.

Vierailija
13/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutti111 kirjoitti:

Minusta se tili pitää käydä itse poistattamassa. vanhempien alaisuudesta. Itsellä ei hävinnyt ennen kuin poistin vasta parikymppisenä.

Poistuu, ellei lapsi ole antanut lupaa sille, että vanhempi näkee. Meillä toinen antoi luvan, toinen ei.

Vierailija
14/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama edessä täälläkin syksyllä. Toivottavasti olemme osanneet kasvattaa fiksun, pärjäävän ja hyväkäytöksisen miehenalun :)

Vierailija
15/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuli olo, että rouva on vähän turhan innokkaana hengittää lapsensa niskaan kun hän on heti oikeudet poistanut.

Ihan automaattisesti poistuvat, tietenkin.

Vierailija
16/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne kasvaa ja siivet kantaa 💕

Vierailija
17/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin paljon negatiivisia reaktioita??

Vierailija
18/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia surra sitä, että oma tehtävä on kasvatuksen osalta ohi ja pelätä sitä onko osannut tehdä oikein.

Vierailija
19/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Oma esikoiseni myös 18-vuotias.

Niin vauhdilla vuodet vierivät, vastahan oli aivan pikkuinen. Mutta näinhän sen pitääkin mennä, maailmalle kuuluvat. Niin sitä itsekin on räpistellyt, yrittänyt ja erehtynyt, kuitenkin mennyt eteenpäin ja elänyt. Ei auta muu kuin toivoa, että omakin pärjää. Tietää kuitenkin, ettei yksin ole - turvajoukkoja on koppaamassa kiinni ja kannattelemassa ja kannustamassa uuteen nousuun.

Vierailija
20/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo poistuvat automaattisesti ellei erikseen pyydä, että oikeudet säilyvät.

Mun lapset ovat pyytäneet, että mulla säilyi oikeudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi