Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoinen täytti eilen 18v. Moni asia muuttui yhdessä yössä.

Vierailija
14.05.2022 |

Wilma näkyy enää vain yhdestä lapsesta. Tämä oli tietysti tiedossa, mutta silti shokki. Nyt koulu ja meidän vanhempien kontrollointi pakkopäättyi. Samalla muistoihini tulvi kaikki ärsyttävät wilma-viestit millon mistäkin syystä. Nyt niitä on hirveä ikävä!!! Nettipankista hävisi pojan tilit näkyvistä. Vastuu kaikesta on hänellä!! Miten se poika pärjää?! Olenko muistanut opastaa ja paasata tarpeeksi?!!

Vapaa-aikansa pääasiassa virtuaalimaailmassa viettävä poika lähti baariin ja voi jessus mä pelkäsin!! Että se kaatuu pyörällä, menee humalaisen kaverin kyytiin, hukkuu vesistöön, kaatuu kaupungin sähköpotkulaudalla, saa alkoholimyrkytyksen.. jne!!! Nukuin ehkä 2 tuntia!!

Mun poika, joka hetki sitten nostettiin mun rinnalle, on iso mies!!

Nauttikaa pienten äidit joka hetkestä!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wilma näkyy enää vain yhdestä lapsesta.

Mulla näkyy edelleen 19v lukiolaisen wilma. Se on nuoren päätettävissä haluaako, että vanhemmat näkee...

Vierailija kirjoitti:

Vapaa-aikansa pääasiassa virtuaalimaailmassa viettävä poika lähti baariin ja voi jessus mä pelkäsin!! Että se kaatuu pyörällä, menee humalaisen kaverin kyytiin, hukkuu vesistöön, kaatuu kaupungin sähköpotkulaudalla, saa alkoholimyrkytyksen.. jne!!! Nukuin ehkä 2 tuntia!!

Etkö luota lapseesi. Itselleni ei tulisi mieleenkään, että nuori olisi noin typerä.

Vierailija
42/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä Wilmaa kaipaat, niin voit pyytää lastasi laittamaan rastin ruutuun, että se näkyy myös vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisen opiskelijan huoltajalla on mahdollisuus seurata opiskelijan opintosuorituksia ja poissaoloja Wilmassa, jos opiskelija antaa siihen luvan.

https://www.hel.fi/melu/fi/huoltajille/

Näin myös Jyväskylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän