Esikoinen täytti eilen 18v. Moni asia muuttui yhdessä yössä.
Wilma näkyy enää vain yhdestä lapsesta. Tämä oli tietysti tiedossa, mutta silti shokki. Nyt koulu ja meidän vanhempien kontrollointi pakkopäättyi. Samalla muistoihini tulvi kaikki ärsyttävät wilma-viestit millon mistäkin syystä. Nyt niitä on hirveä ikävä!!! Nettipankista hävisi pojan tilit näkyvistä. Vastuu kaikesta on hänellä!! Miten se poika pärjää?! Olenko muistanut opastaa ja paasata tarpeeksi?!!
Vapaa-aikansa pääasiassa virtuaalimaailmassa viettävä poika lähti baariin ja voi jessus mä pelkäsin!! Että se kaatuu pyörällä, menee humalaisen kaverin kyytiin, hukkuu vesistöön, kaatuu kaupungin sähköpotkulaudalla, saa alkoholimyrkytyksen.. jne!!! Nukuin ehkä 2 tuntia!!
Mun poika, joka hetki sitten nostettiin mun rinnalle, on iso mies!!
Nauttikaa pienten äidit joka hetkestä!
Kommentit (43)
Jos sitä Wilmaa kaipaat, niin voit pyytää lastasi laittamaan rastin ruutuun, että se näkyy myös vanhemmille.
Täysi-ikäisen opiskelijan huoltajalla on mahdollisuus seurata opiskelijan opintosuorituksia ja poissaoloja Wilmassa, jos opiskelija antaa siihen luvan.
https://www.hel.fi/melu/fi/huoltajille/
Näin myös Jyväskylässä.
Mulla näkyy edelleen 19v lukiolaisen wilma. Se on nuoren päätettävissä haluaako, että vanhemmat näkee...
Etkö luota lapseesi. Itselleni ei tulisi mieleenkään, että nuori olisi noin typerä.