Onko 40v nuori vai vanha?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nykyään 40v on nuori ihminen. Olen itse alle 30v.
Kyllä siinä aika iso eri on jo nelikymppisenä kuin alle kolmikymppisenä, huomaat aikanasi ettei sitä enää nuori ihminen ole mitenkään.
Tässä kysyttiin mielipidettä niin miksi alat vänkäämään?
Sanoisin, että riippuu ihan ihmisestäkin. Jotkut on ikinuoria/nuoria sieluja, tiedän useita tällaisia.
40v on naiselle game over
40v on miehelle continue to the next level.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha. M27
Vain 13 vuotta sinullakaan enää vanhuuteen, nauti nyt sillä se ei ole kuin silmänräpäys.
Naisen ego ei kestä sitä, jos mies näkee naisen vanhana. :D Koita relata. Ja luuletko, että en tiedä olevani kohta parhaassa iässäni? Mies vanhenee kuin viini... ja nainen kuin maito. M27
Heh, turha provosoida. Miehet itseasiassa rupsahtaa paljon nopeammin, monet ovat kolmekymppisenä kaljuuntuvia läskimahoja ja naiset hyvinkin sirpkoita. Nelikymppisistä äijistä puhumattakaan😊 Juostaan parikymppisten naisten perässä läskinen kaljamaha vyön päällä roikkuen, yökkis. Ja vanhainkodissa tuo sinun vanhenemisteoriqsi varsinkin on aika huvittava kun siellä ne sinun viinin kaltaisesti vanhenevat miehet loistavat poissaolollaan kun ovat kaikki jo kuolleet paljon nuorempina kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha. M27
Vain 13 vuotta sinullakaan enää vanhuuteen, nauti nyt sillä se ei ole kuin silmänräpäys.
Naisen ego ei kestä sitä, jos mies näkee naisen vanhana. :D Koita relata. Ja luuletko, että en tiedä olevani kohta parhaassa iässäni? Mies vanhenee kuin viini... ja nainen kuin maito. M27
Se on ihan ymmärrettävää, että alle 30 v pitää 40 vuotiaita jo vanhoina. Itse kun olin 19 v niin pidin 24 vuotiasta vanhana. Se näkökulma menee iän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nykyään 40v on nuori ihminen. Olen itse alle 30v.
Kyllä siinä aika iso eri on jo nelikymppisenä kuin alle kolmikymppisenä, huomaat aikanasi ettei sitä enää nuori ihminen ole mitenkään.
Tässä kysyttiin mielipidettä niin miksi alat vänkäämään?
Tämä on mielipide, urpo. Onko noin paha ikäkriisi ettet kestä ihmisiä, jotka suhtautuvat ikääntymiseen luonnollisesti?
Keski-ikäinen kirjoitti:
10-vuotiaan mielestä 20-vuotias on vanha.
20-vuotiaan mielestä 40-vuotias on vanha.
40-vuotiaan mielestä 80-vuotias on vanha.
80-vuotiaan mielestä hän on ikinuori.
Eli ketä aloittaja tarkoittaa?
Luonnon mielestä 40- vuotias on keski-ikäinen, eikä muulla ole oikeastaan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha. M27
Kuulostat varsinaiselta saaliilta.
riippuu mihin vertaa, jos perheen perustamiseen, niin vanha. Jos muuten vain elämään, niin nuori.
Se on vanha, naisten on turha urputtaa vastaan.
Silloin kun oli 20-vuotias, 40-vuotiaat näyttivät melkein eläkeläisiltä. Nyt kun olen 45-vuotias, 20-vuotiaat näyttävät melkein lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias on ihminen, jolle tuolla ei ole yhtään mitään merkitystä. Ja se on onnellista se.
Kyllä minulle on. Miksi keski iässä pitäisi olla yhtäkkiä joku seestynyt laama jota maalliset huolet ei paina.
Se kuuluu mennä: .. seestynyt laama jolla pään etupuolella keski-ikäinen naama.
Minusta kyse on myös elämäntilanteesta pelkän iän lisäksi. Toinen voi nelikymppisenä olla lapseton sinkku ja toinen jo isovanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha. M27
Se on ihan ymmärrettävää, että alle 30 v pitää 40 vuotiaita jo vanhoina. Itse kun olin 19 v niin pidin 24 vuotiasta vanhana. Se näkökulma menee iän mukaan.
Muistan, kun ala-asteella laskettiin, minkä ikäisiä tulemme olemaan tiettynä vuonna. Yhden laskutehtävän vastaukseksi sain, että tulen olemaan 16-vuotias. Muistan ajatelleeni, että ihan hirveän vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha. M27
NiinPÄ! Vasta hetki sitten kirjoitin tälle samaiselle palstalle jotakin ollessani 27 v ja nyt olenkin 40. Tuntuu ihan oikeasti kuin se olisi ollut eilen vaikka tässä välissä on tapahtunut vaikka mitä. Mutta ei ne vaikkamität perusluonnetta muuta mihinkään vaan sama ihminen on kehdosta hautaan.
Sen ajan kulumisen huomaa vasta jälkeenpäin miten nopeasti se on mennytkään. Ja nopeammin vain menee. Nelikymppisenä alkaa myös hormonitoiminta vähenemään ja kaikenlaiset kolotukset lisääntymään. Se tuntuu hurjalta ja siitä kai se keski-iän kriisi osaltaan johtuu, rajallisuuden ymmärtämisestä. Ja siksi kai jotkut raivokkaasti väittävät vielä olevansa nuoria nelikymppisenä. Harmi, että luonto on erimieltä.
Vierailija kirjoitti:
40v on naiselle game over
40v on miehelle continue to the next level.
Next level, eli sinisiä pillereitä kohti?
10-vuotiaan mielestä 20-vuotias on vanha.
20-vuotiaan mielestä 40-vuotias on vanha.
40-vuotiaan mielestä 80-vuotias on vanha.
80-vuotiaan mielestä hän on ikinuori.
Eli ketä aloittaja tarkoittaa?