Mihin maahan et enää matkusta
Kommentit (92)
Turkkiin. Pari kertaa riitti, kolmatta ei tule, varsinkaan Turkin nykyisen johdon ja poliittisen ilmapiirin aikana. Jos Turkki estää Suomen Nato-jäsenyyden, en tule edes kaukaisesti harkitsemaan sinne matkustamista enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Egypti. 2 x käynyt ja tärkeimmät nähtävyydet nähnyt. Maa ei muuten kiinnosta
Jep, täynnä ahdistelijoita. Venäjä ei myöskään enää houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Romania. Se köyhyys on ihan käsittämättömän järkyttävää. Miten tuollainen epäinhimillisen kurjuuden maa on ikinä voittanut ottaa EU:n jäseneksi?
Sanopa muuta. Ihmeitä tapahtuu. Ihan täysi kehitysmaa.
Venäjä, Valko-Venäjä, Turkki, Pohjois-Korea. Ei kiitos.
1.) VENÄJÄ
2.) TURKKI 💩
3.) VALKO-VENÄJÄ 🦍
- Malta. Ihan OK paikka mutta kaksi pitkää reissua sinne riitti, kaikki olennainen on nähty. Välimerellä on useita paikkoja, joissa en ole vielä käynyt, suuntaan mieluummin niihin.
- Venäjä vaikka Pietarin taideaarteita voisi mennä kyllä ihailemaan kolmannenkin kerran. Tässä poliittisessa tilanteessa jätän kuitenkin menemättä.
- Ruotsi, jossa kävin lapsena joka kesä vähintään kerran. Menen mieluummin kokemaan uusia paikkoja.
- Tanska. Olen käynyt pari kertaa mutta maa ei jostain syystä ole koskaan viehättänyt.
- Kotimaan matkailu on tällä hetkellä niin kallista, että siihen en halua rahojani sijoittaa. Viimeinen maa listallani on siis Suomi.
Vaikka kysyttiin maita eikä kaupunkeja, niin mainitsen vielä, että Roomaan en enää halua palata. Ikävä, epäsiisti ja ruuhkainen paikka. Italiassa on paljon muita, kivempia kaupunkeja. Myöskään Berliini ei enää kiinnosta, vaikka moni sitä edelleen hehkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään maahan jossa homous on laissa kiellettyä tai julkiset hellyydenosoitukset voi viedä vankilaan. Harmi koska monta kaunista maata olisi nähtävänä.
En myöskään nyt venäjälle, mikä on myös harmi, trans-siperian juna on aina ollut haaveissa.
N30 ja naisen kanssa naimisissa.
No hyi. Joku homo
Näillä näkymin Tanskaan.
Useasti ketjussa mainituista Venäjästä, Turkista ja Thaimaasta minulla ei ole matkakokemuksia, mutta eipä ole koskaan kiinnostanutkaan ne paikat, eli näkemättä jää jatkossakin.
Slovenian. Olin vaellusreissulla siellä takavuosina ja sain tarpeekseni. Oli tosi tympeä ja epäkohtelias vuoristo-opas. Lisäksi paskat säät (ok, tälle ei voi mitään) ja muutenkin tosi ruma kaupunki Ljubljana, jossa kävimme piipahtamassa. Mutta tuollaisia nuo ex-Itä-Euroopan maat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen
Sama täällä. Tosin silloin tällöin on pakko, mutta ei onneksi edes joka vuosi.
Siellä asuvat tässäkin ketjussa kirjoittavat maailman vastenmielisimmät, tyhmimmät jne ihmiset.
Mitä, onko Porvoo julistautunut itsenäiseksi valtioksi?!
Olen ollut Venäjällä, haluaisin edelleen käydä Venäjällä, mutta en halua mennä nykyiselle trollivenäjälle.