Mihin maahan et enää matkusta
Kommentit (92)
Minä en aio matkustaa Venäjälle, Turkkiin, Tunisiaan ja Israeliin. Israelissa en ole koskaan käynytkään, muissa kyllä, tai Venäjän sijaan Neuvostoliitossa. On toki paljon muitakin maita, joihin ei ole intressiä matkustaa, mutta näihin neljään erityisesti en halua mennä. Turkkiin vain, jos siellä jostain ihmeestä meno muuttuisi, mutta eipä taida.
En yhteenkään autoritaariseen maahan, joka tukee, tai koettaa esittää neutraalia Venäjän kansanmurhan edessä. Dubait, Goat ja Turkin lomakohteet saavat jäädä, kotimaassa ja lähialueillakin on nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
En yhteenkään autoritaariseen maahan, joka tukee, tai koettaa esittää neutraalia Venäjän kansanmurhan edessä. Dubait, Goat ja Turkin lomakohteet saavat jäädä, kotimaassa ja lähialueillakin on nähtävää.
Korjaan, tärkeä sana jäi välistä: venäjän suorittaman kansanmurhan.
Venäjä, Valko-Venäjä ja nyt myös Turkki. Onneksi on muita maita.
En mihinkään maahan jossa homous on laissa kiellettyä tai julkiset hellyydenosoitukset voi viedä vankilaan. Harmi koska monta kaunista maata olisi nähtävänä.
En myöskään nyt venäjälle, mikä on myös harmi, trans-siperian juna on aina ollut haaveissa.
N30 ja naisen kanssa naimisissa.
No Venäjälle tuskin tulee mentyä, vaikka olisin halunnut vielä mennä.
Kyprokselle en matkusta enää. Olin siellä kaksi viikkoa, toinen viikko kierreltiin autolla, tulipa nähtyä sekin saari. Ihan kiva reissu mutta turha mennä enää.
Jugoslaviaan tuskin tulen palaamaan.
Oon käynyt 15 eri Afrikan maassa.
Kaikissa maissa on minua yritetty huijaa ja kun siitä on jääty kiinni, on asia ollut siellä päässä mitätön. Koska olen valkoinen.
Ei tarvi mennä koko mantereelle enää
Bryssel on myös niin nähty.
Tsaireen, Setsuanamaahan, Mantsuriaan, Abessiniaan, Kultarannikolle, Siamiin, Etelä-Jemeniin, Jugoslaviaan, Neuvostoliittoon, Itä-Saksaan, Pohjois-Vietnamiin, Ceyloniin, Kamputseaan, Burmaan enkä Saksan itä-Afrikkaan
Dominikaanisessa tasavallassa oli koko ajan tunkemassa iholle joku, joka yritti enemmän tai vähemmän epärehellisesti hyötyä "rikkaasta" ulkomaalaisesta. Siellä ei myöskään ollut mitään niin näkemisen arvoista että menisin sen takia takaisin.
Uskokaa tai älkää, mutta vastaan Italia.
Minun persoonani ja italialainen mielenlaatu ei vain sovita yhteen.
(En myöskään aio matkustaa koskaan Venäjälle, Turkkiin, Dubaihin yms. paikkoihin. Enkä varmastikaan tule koskaan löytämään itseäni Intiasta, Kolumbiasta, Marokosta tai Egyptistä).
Portugaali, epäystävällinen ja autoilijat kaahavat pahemmin kuin saksan teillä. Ei kiitos.
Myöskään New York, en tykännyt, liian iso ja väsyttävä. Introverttinä mulle ihan liikaa. Muu osa amerikkaa ok.
Turkkiin en kyllä lähtisi vaikka maksettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Venäjän matkat on tältä elämältä tehty. H****tin P
Olis ollut niin mahtavaa tehdä tuo reissu mukavalla porukalla. Mutta jää tekemättä.
Onneksi on you tube. Jotain lohtua.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkään räräBimaahan, sarveen enkä
jenkkeihin. Enkä tietenkään ryslandiaan missä en ole ennenkään käynyt.
Onko ENÄÄ sulle ihan vieras sana?
yui kirjoitti:
Tsaireen, Setsuanamaahan, Mantsuriaan, Abessiniaan, Kultarannikolle, Siamiin, Etelä-Jemeniin, Jugoslaviaan, Neuvostoliittoon, Itä-Saksaan, Pohjois-Vietnamiin, Ceyloniin, Kamputseaan, Burmaan enkä Saksan itä-Afrikkaan
Mahdat olla varsin iäkäs, jos olet ehtinyt Siamissa edes kerran vierailemaan. Maa kun vaihtoi nimensä 1939.
Kolme maata: Venäjä, Venäjä ja Venäjä.
Venäjällä ja Dubaissa en ole käynyt ikinä, mutta nyt en aio mennäkään. Ylipäänsä islamilaiset maat.
Kotimaan matkailu boikotissa järjettömien hintojen vuoksi.