Joku tuntematon mies oli huutanut mun pojalle
Kyllä nyt tällä mammalla kiehuu. Huutaminen on väärin ja typerää. Nätistikin voi sanoa. Lapsi itse kertoi että hänelle tuli kamala pissahätä kun he olivat yhdessä puistossa ja hän oli yrittänyt aluksi vaan olla mutta lopulta päätti käydä pissalla yhden puun juurella. Joku mies oli tullut hänelle huutamaan että "älä kuse siihen". Pelästyneen lapsen sain kotiin.
Kommentit (68)
Koiratkin kusetetaan toisten pihoihin, joten yksi pikkupojan pissi ei paljoa vaikuta. Tuollaisia huutelijoita voisi käydä vähän ojentamassa.
Trollihan tämäkin kyllä taas on. Ja porukka uskoo.🙄
Kannattaa opettaa poikaa sanomaan tuolaisille vastaan. Minäkin karjaisin yhdelle koirankusettajalle ja häneltä tuli vain haukkumista ja vittuilua takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämäkin kyllä taas on. Ja porukka uskoo.🙄
Nykyistä menoa kun katselee, niin en ihmettele lainkaan vaikka olisi oikea tapahtuma. Kaikenlaisia mielensäpahjoittajia on joka paikka täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tullut kotiin?
Olivat aika kaukana ja ilmeisesti oli ollut kova hätä. Sanoin kyllä hänelle että tästä lähtien käy jossakin vessassa tai tulee kotiin. Tuskin uudestaan edes uskaltaa käydä julkisella paikalla pissalla. Sen verran säikähtäneenä tuli kotiin. Ap
Miten oli niin kova hätä tullut? Ei osaa ennakoida? Kotoa lähtiessä käydään vessassa ja jos hätä tulee ulkona, lähdetään kotiin. Ei jäädä hädässä hengaamaan ulos niin kauan että meinaa tulla housuun.
Niin varmaan pitäisi osata. Tulee näistä kommenteista sellainen olo, että ihmisillä ei ole omia lapsia eikä lähipiirissä ole muutenkaan lapsia ollenkaan. Ehkä joskus vuosikymmenet sitten on ollut. En tiedä mikä oli kotimatka.. ehkä 2 km ? Kyllä minä muistan sen vielä itsekin kun ekaluokalla aika useinkin piti päästä kesken oppitunnin vessaan ja jollekin tuli joskus jopa pissa housuun varmaan kun ei uskaltanut pyytää, että pääsisi vessaan.
Sitä kyllä ihmettelen ja paheksun syvästi kun olen monta kertaa valitettavasti nähnyt varsinkin aamu yön tunteina kun aikuiset miehet kuseskelevat keskellä kaupunkia..
Jälleen vanhoja aloituksia kaivellaan
Tyhjästä täällä taas asiaa väännetään, julkisella paikalla kuseminen on väärin, mutta niin myös lapselle huutaminen, kumpikin teki siis väärin, mutta lapsihan ei sitä vielä ymmärrä että pitää mennä piiloon kusemaan, ehkä tämän jälkeen ymmärtää. Jos olisi ollut minun lapseni, niin en olisi tästä mitenkään kauhistunut ja en kirjoittelisi tänne isojen itkuvauvojen palstalle asiasta.
On se ny prkl että koirat saa kuseskella mutta ihmiset ei. En ymmärrä.