Joku tuntematon mies oli huutanut mun pojalle
Kyllä nyt tällä mammalla kiehuu. Huutaminen on väärin ja typerää. Nätistikin voi sanoa. Lapsi itse kertoi että hänelle tuli kamala pissahätä kun he olivat yhdessä puistossa ja hän oli yrittänyt aluksi vaan olla mutta lopulta päätti käydä pissalla yhden puun juurella. Joku mies oli tullut hänelle huutamaan että "älä kuse siihen". Pelästyneen lapsen sain kotiin.
Kommentit (68)
Minun lapsuudessani aikuisilla oli tapana huutaa tai muuten avautua tuntemattomille lapsille. Tätä tapahtui lukemattomia kertoja joskus syystä joskus ei.
No voi mooses ei kenenkään ole pakko kusta housuihin, jos koti tai wc ei lähellä niin sitten mennään puskaan. Täysin luonnollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Housuunko pitäisi tehdä?! Kerran minulle tuli kauhea ripuli kun pyöräilin kotiin ja oli pakko mennä puun taakse vaikkei se ollut hyvä näkösuoja, joku koiraa ulkoiluttava pariskunta pysähtyi huutamaan että mitä teen siellä puun takana ja julkisesta pissamisesta voi saada sakot. Huusin että mahaan sattuu, menkää pois! Jotain ne urputti poliisista, ei sillä hetkellä kiinnostanut vaikka olisi tullut karhu-ryhmä.
Ja sitten valitit asiasta äidillesi, joka pahastui kovasti, kun joku oli ihan huutanut! sinulle? Varmaan myös koiran ulkoiluttajat saivat traumat tuosta sinun huutamisesta.
Ei saa huutaa eikä muutenkaan puuttua ihmisten toilailuihin, koska sellainen järkyttää. Mutta terapia auttaa.
15v kuseksii ympäriinsä kuin joku eläin?
Tämän takia miehet pitävät oikeutenaan kusta aivan mihin vaan. Heille opetetaan jo lapsena että se on ok. Oma 8v poika ei ikinä menisi puistossa kusemaan puuhun, hyi hitto. Tuon ikäinen ehtii hakeutua syrjempään jos on aivan pakko pissata ulos. Jos ollaan alueella jolla ei ole mitään metsikköä lähellä, lähellä on aivan varmasti kahvila tai muu sisätila jossa saa käydä pissalla. Jännä homma ettei puistoissa näy kouluikäisiä tyttöjä pylly paljaana pissalla.
Lasten kurittaminen on kielletty
Vanhemmilla on oikeus ja vastuu asettaa lapselle rajoja. Jokaiselle vanhemmalle tulee eteen tilanteita, joissa lapsen käyttäytymiseen on puututtava.
Suomen laki kieltää ehdottomasti kaikenlaisen ruumiillisen kurittamisen. Lasta ei saa esimerkiksi lyödä tai tukistaa. Myöskään henkistä väkivaltaa ei saa käyttää. Henkistä väkivaltaa ovat esimerkiksi lapsen nimittely, vähättely, uhkailu, pelottelu tai lapselle huutaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen?
32v.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle kannattaa opettaa, että on todella törkeää virtsata julkisilla paikoilla. Kyllä vessa löytyy, jos etsii. Olisitko yhtä ymmärtäväinen, jos kyseessä olisi tyttö?
Missä puistoissa vessoja on?Keskustassa korkeintaan ja sekin täynnä huumepiikkejä.
Kyllä tuon ikäisen pitäisi jo ymmärtää etsiä sellainen puska, mihin ei kukaan näe, jos ei vessaan ehdi.
Tämä ketju on ehdottomasti typerin mitä olen tänään kerennyt vielä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vankilaan kuuluisi tuommoinen kuseskelija.
Sun kaltaset ihmiset pitäisi ristiinnaulata pää alaspäin. Ruumiin vois sitten polttaa. Tuskin mistään löytyisi mulk****unmuotoisia arkkuja.
Olipa hyvä että suomimies ojensi poikaasi. Oishan sieltä pusikon syövereistä voinu hypätä joku Jamali ja vetäny poikaasi pärrssiisseen*
Ulkopuolisten on pakko kasvattaa kun vanhemmat ei itse osaa, eikä välitä. Onneksi lapsesi tietää nyt tämän miehen ansiosta, että kuseskelu julkisella paikalla ei ole ok. Iso kiitos hänelle, että kasvatti lastasi, kun sinä ap et osaa muuta kuin lässyttää.
Itse mielelläni valitsen kohteeksi lapsivihaajia. Jos näen aikuisen huutavan lapselle, niin huudan sille aikuiselle, kunnes se oppii olemaan.
Näissä jutuissa on aina värikynää mukana. "Yhden puun juurelle" olikin oikeasti keskelle lasten leikkipaikkaa. Mikä selittäisi painokkaan huomauttamisen.
Tämmösillä pikkumuutoksilla käännetään jutun pahis toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa on aina värikynää mukana. "Yhden puun juurelle" olikin oikeasti keskelle lasten leikkipaikkaa. Mikä selittäisi painokkaan huomauttamisen.
Tämmösillä pikkumuutoksilla käännetään jutun pahis toiseksi.
Tämä. Jos näin niin on ihan asiasta sanonut, jos taas jossain syrjemmällä puun takana pissannut niin ihan toinen juttu....
Vierailija kirjoitti:
Itse mielelläni valitsen kohteeksi lapsivihaajia. Jos näen aikuisen huutavan lapselle, niin huudan sille aikuiselle, kunnes se oppii olemaan.
Minä huudan julkisille paikoille kuseskeleville lapsille ja aikuisille, oppivatpahan olemaan
LOL. Eikä olisi.