Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muita unettomia ahdistuneita?

Vierailija
10.10.2006 |

en olisi uskonut edes kirjoittavani tätä :) mutta pitää purkaa johonkin, kun valvon täällä ypöyksin pimeässä muiden nukkuessa ja ahdistun. huoh, pimeässä kaikki tuntuu vielä masentavammalta ja pelottavammalta, vaikka elämässäni perusasiat ovat täysin ok. pelkään sitä ja tätä ja murehdin turhia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti töihin ja nyt ahdistaa pimeässä yksin (lapset kyllä kotona nukkumassa). Syksy on minulle näköjään huono vuodenaika. Tulisipa jo kevät ja valoisuus.

Vierailija
2/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä tuntuu yhdeltä huolimytyltä, vaikka en oikein edes osaa sanoa, mikä asia tarkalleen ottaen on se perimmäinen, mikä mättää.

Viettelen yötä katsellen Tuulen viemää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffailen netissä ja murehdin. Toisaalta kiva tietää, että kohtalotovereita löytyy " linjoilta" .

Vierailija
4/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin unettomuudesta, todella pahasta sellaisesta yhdistettynä masennukseen. En saa nukuttua ollenkaan, jos en ota nukahtamislääkkeitä - joka ilta. Muuten valvon joka ikisen minuutin yöstä, jos en ota lääkitystä ja kylmä hiki iskee pintaan ja yöpaita kastuu...En vaan pysty nukkumaan :( Ongelma on vaivannut noin pari vuotta, ja olen ihan lopussa. Ongelmana on nukahtaminen ja sitten se itse nukkuminen, eli ns. molemmat unettomuuden oireet (usein siis lääkitään jompaa kumpaa) Muillekin jaksamista!

Vierailija
5/8 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin liittyy juuri ahdistusta ja masennusta. Yleensä pelkään jotain sairautta jne. ja ongelma pahenee juuri yöllä. Sitten jakuvasta unettomuudesta seuraa esim. sydänoireita, jota edelleen pahentavat unettomuutta. Tylsää. Päällisin puolin kaikki on ok mutta aina ajoittain tulee näitä kausia.

Vierailija
6/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistäkin löytyy vain kauhukertomuksia, vaikka yritin etsiä kannustusta :). siis noilta lääkäripalstoilta sun muista...

Vierailija
7/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloin asiat saavat yleensä väsyneessä ja ahdistuneessa mielessä kohtuuttomat mittasuhteet. Mitä jos kokeilisit sitä, että menet vaikkapa olohuoneeseen hetkeksi lukemaan lehteä tai kirjaa? Et edes yrittäisi nukkua hetkeen. Paras neuvo, minkä minä olen unettomuuteeni saanut, on että ihmisen, jota ei nukuta paikka ei ole sängyssä.

Minun unettomuuteni tosin johtuu monesta seikasta ja minulla on iltaiseen ahdistukseeni, joka liittyy unettomuuteen myös lääkkeitä, joita otan tarvittaessa. Yritän kuitenkin pärjätä kotikonsteilla. Niistä yksi ehdoton on, että ei tietokonetta ennen nukkumaan menoa. Älä pyöri netissä, sillä sitten sua ei ainakaan nukuta!

Tsemppia! Unettomuus ei ole kivaa.

Vierailija
8/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri äsken itsekin ajattelin, että tämä surffailu ei tosiaankaan mieltä paranna vaan päinvastoin. ahdistus lisääntyy. pitäisipä etsiä hyllystä leppoisa kirja ja siirtyä sen pariin. olen raskaana, joten kaikenlaiste nukahtamista avittavat tuotteet ovat kiellettyjen listalla.