Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voimia jaksaa taas pitkä talvi kiukuttelevien lasten kanssa?

Vierailija
23.08.2006 |

Olen siis kotiäiti, ja ihan mielelläni olenkin, mutta lapset ovat heittäytyneet niin " hankaliksi" , etenkin isompi tekee lähes koko ajan pahojaan ja kun pienempi herää päikkäreiltä niin silloin viimeistään ilkeily ja huuto ja riehuminen alkaa. Olen niin väsynyt tällaiseen. Olen niin paljon yksin lasten kanssa (2 lasta) eikä ole ketään kavereita tässä lähellä keiden luona voisi kyläillä tai kutsua meille kylään. Yöllä ei voi nukkua kunnolla koskaan, tekemättömät kotityöt vaivaa eikä ehdi tehdä, mies työn lisäksi opiskelee... Eikä edes ketään kelle kehtaisi kertoa olevansa väsynyt, täällä nyt näin anonyymisti mutta esim äidilleni en voi kertoa, hän ei ymmärtäisi....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko osa-aikahoitoon tai johonkin kerhoon? Itsellä ei ole kuin yksi lapsi jonka kanssa väsyin kotona melkoisesti ja nyt 1,5v lähtee hoitoon ja äiti töihin. Älä välitä moralisteista vaan aseta etusijalle oma jaksamisesi, pohdi realistisia ja teille sopiva vaihtoehtoja! Lapsi aistii äidin uupumuksen ja keksii vielä enemmän koiruuksia. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla