Tapailemani naisen kissa INHOAA minua
Siis voiko olla todellista, että suhde kaatuu kissaan? Minun ja naisen välillä on sitä niin sanottua kemiaa ja kaikki muuten onnistuu ihan hyvin, mutta hel vetti menee hermot naisen kissaan, joka ei voi sietää minua. Pitää ihan hirveää ääntä koko vierailun ajan, mouruaa ja huutaa. Sähisee ja kulkee karvat pystyssä, käy melkein kiinni. Ihan oikeasti, miten hemmetissä tuon kissan saisi rauhoittumaan? En kiinnitä koko kattiin mitään huomiota vierailun aikana jotta en ärsyttäisi sitä millään tavalla, en yritä siis väkisin silitellä yms. Nainen sanoi, että kissa käyttäytyy muiden kanssa ihan normaalisti eikä tällaista ongelmakäyttäytymistä ole aikaisemmin ollut. Mietittiin, että voiko tällä kissalla olla jotain pahoja kokemuksia miehistä? Onko tuo edes mahdollista, en tiedä, kaikki alkaa olla mietitty ja pohdittu. Hermot menee : D
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Varaapa jotain kissan herkkua taskuun aina kun menet käymään. Ensimmäisenä tarjoat kun taloon astut. Askartele myös kepin päähän naruun joku höyhen tai hiirennäköinen lelu ja ala leikkimään kissan kanssa joka kerta kun käyt talossa. Älä katso pitkään tiukasti kissaa silmiin vaan vähän ohi, sulje silmäsi hitaasti ja avaa hitaasti, toista muutaman kerran ja jätä kissa rauhaan. Toista joka kerta kun käyt. Eikä mene kauaakaan kun kirjoittelet tänne uutta aloitusta "tapailemani naisen kissa rakastaa minua enemmän kuin nainen!". Toimii!
Mulla on ollut neljä kissaa ja tuo silmien sulkeminen ja avaaminen hitaasti on kyllän hämmentävän helppo ja toimiva niksi. Mun nykyiset kissat on ihan kilttejä myös vieraita kohtaan eli ei tarvitse mitenkään "hyvitellä" tms., mutta ihan vaan jos itse katson vaikka toista tollai, että rauhallisesti avaan ja suljen silmiä, niin kissa alkaa kehräämään. Hassua.
Jos et ole oikeasti tehnyt naisen kissalle mitään, se tuskin inhoaa sinua. Oudoksuu vaan ja saatat haista jollekin sellaiselle, mistä kissa ei tykkää. Älä ole kovaääninen tai liikkeissäsi äkkinäinen, sellainen myös hermostuttaa kissaa. Eli semmoista rauhallista meininkiä.
Kissat ei yleensä ole myöskään mustasukkaisia kuten koirat. Kissa ei ole laumaeläin, eikä sillä siten ole paikkaa laumassa, joten varsinaisesti mistään sellaisesta taistelusta ei myöskään ole kyse. Jos kissaa on aina kohdeltu hyvin, se tietää oman arvonsa (=kaiken kunkku), eikä sillä ole tarve ihmiselle osoittaa, kuka määrää.
Koirien kohdalla tilanne on ihan eri ja porukka kuvittelee kissojen käyttäytyvän samoin. Toisin kuin koirilla, kissan ihmisperhe ei ole sen laumaa. Sen huomaa erittäin selvästi silloin, kun kotona useampi kuin yksi kissa.
Vierailija kirjoitti:
Väärä asenne jos koet olevasi kollin yläpuolella
Kissoilla ei ole omistajia vaan orjia, ikiaikainen totuus.
Kannattaa mennä kissan etu edellä, niin ajat omaa etuasikin. Jos kissanomistaja huomaa ettei hänen kissansa pidä jostain ihmisestä, voi olla että hän luottaa kissan vaistoon ja menee se ihminen vaihtoon.
Eli yritä luoda hyvä suhde kissaan, usein auttaa se ettet muka ole kissasta niin kiinnostunutkaan. Moni kissa rakastaa haasteita :)
Eikä rakasta. Tie kissan sydämeen vie herkkujen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaapa jotain kissan herkkua taskuun aina kun menet käymään. Ensimmäisenä tarjoat kun taloon astut. Askartele myös kepin päähän naruun joku höyhen tai hiirennäköinen lelu ja ala leikkimään kissan kanssa joka kerta kun käyt talossa. Älä katso pitkään tiukasti kissaa silmiin vaan vähän ohi, sulje silmäsi hitaasti ja avaa hitaasti, toista muutaman kerran ja jätä kissa rauhaan. Toista joka kerta kun käyt. Eikä mene kauaakaan kun kirjoittelet tänne uutta aloitusta "tapailemani naisen kissa rakastaa minua enemmän kuin nainen!". Toimii!
Mulla on ollut neljä kissaa ja tuo silmien sulkeminen ja avaaminen hitaasti on kyllän hämmentävän helppo ja toimiva niksi. Mun nykyiset kissat on ihan kilttejä myös vieraita kohtaan eli ei tarvitse mitenkään "hyvitellä" tms., mutta ihan vaan jos itse katson vaikka toista tollai, että rauhallisesti avaan ja suljen silmiä, niin kissa alkaa kehräämään. Hassua.
Jos et ole oikeasti tehnyt naisen kissalle mitään, se tuskin inhoaa sinua. Oudoksuu vaan ja saatat haista jollekin sellaiselle, mistä kissa ei tykkää. Älä ole kovaääninen tai liikkeissäsi äkkinäinen, sellainen myös hermostuttaa kissaa. Eli semmoista rauhallista meininkiä.
Kissat ei yleensä ole myöskään mustasukkaisia kuten koirat. Kissa ei ole laumaeläin, eikä sillä siten ole paikkaa laumassa, joten varsinaisesti mistään sellaisesta taistelusta ei myöskään ole kyse. Jos kissaa on aina kohdeltu hyvin, se tietää oman arvonsa (=kaiken kunkku), eikä sillä ole tarve ihmiselle osoittaa, kuka määrää.
Koirien kohdalla tilanne on ihan eri ja porukka kuvittelee kissojen käyttäytyvän samoin. Toisin kuin koirilla, kissan ihmisperhe ei ole sen laumaa. Sen huomaa erittäin selvästi silloin, kun kotona useampi kuin yksi kissa.
Kyllä kissat voivat olla mustasukkaisia. Myöskin ap:n kuvaama kissan käytös voi johtua pelosta, jolloin ei ole hyvä tuijotella kissan silmiin.
Kissa mieltää sinut kolliksi hänen reviirillään.
Selvä trolli, mutta kyllä elukat päättää monen suhteen, kun koiran pitää arvostella se mies, jotta nainen tekee päätöksen miehen suhteen.
Kissa tunnistaa kuka olet miehiäsi, ehkä koira edellisessä elämässä 😁
Ehkä joku haju, tai sitten puheääni herättää jotain negatiivista kissassa. Koettu on, että kissalla huonoja kokemuksia jostain, ja jotain mitä yhdistää siihen, aiheuttaa negatiivisen reaktion. Puheääni on ollut yksi sellainen. Sun pitää voittaa luottamus, osoittaa, että et ole uhka. Lirputtelua ja näitä lahjomisia, leikittelyäkin.